Ja, maar waarom. Remde je zelf te hard? Of brak er iets af oidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:43 schreef _GdR_ het volgende:
voorwiel blokkeert.
ik heb zeker geluk gehad. als ik die paal geraakt had was t fout afgelopen...
alleen mn knie doet pijn.
ik ben blij dat ik mn pak aan had. ben denk zo'n 10/20 meter over t asfalt geschuurt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:50 schreef chilipenn het volgende:
hoop dat je je pak meeverzekerd hebt, en wees blij, nu was t je pak, anders een 3e graads brandwond en levenslang littekens.... blijft toch kut hoor...
En een slipcursus doen. 'S een keer in slecht weer rijden en crossen zijn ook een goede.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:39 schreef speedstar het volgende:
Hey kut man... erg zonde.. maar wees blij dat je zelf niks hebt... is je motor all risk verzekerd ?
Ik ben ook vorige week onderuitgegaan met de motor.. motor officieel total loss, en mijn knie ligt open want ik had een spijkerbroek aan.
tip : nooit zonder motorpak rijden...
josti actie?quote:
ow je hebt eren ander icoontje, ik snapte het al niet..quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 03:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ow je hebt eren ander icoontje, ik snapte het al niet..
Neem eens een VRO cursusje.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
josti actie?
ik remde gewoon...
alleen hield mn voorwiel t niet...
Maar de whiskey/bier die je daarvoor gezopen had was wel lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:35 schreef _GdR_ het volgende:
Lekker weer dus lekker ff een rondje motorrijden.
tot je voorrem blokkeert...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tegen een verkeersbord met de tank. En van t verkeersbord krijg ook nog een rekening.
heel mn pak de tiefus in.
godverdomme.![]()
![]()
![]()
![]()
PVI te lelystadquote:Op zondag 11 maart 2007 10:20 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Neem eens een VRO cursusje.
www.freebike.nl
Ook in Goes (Zeeland) en ergens in Assen oid zit er eentje meen ik. Uitermate leerzaamquote:Op zondag 11 maart 2007 12:39 schreef BYM het volgende:
[..]
PVI te lelystad!
Kan ik iedere motorrijder aanraden, rijdt toch een stuk lekkerder daarna
Nee dat is fijnquote:
Herstellen? Dit is een total loss helaas.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:07 schreef j0rrit het volgende:
Ben je mooi klaar mee, al mag je blij zijn dat je er goed vanaf bent gekomen.Het is wel een mooie motor zo'n YZF R6.
Weet je al wat je kwijt bent aan herstellen?
Voordelen van ABS wegen vele malen meer op tegen dat nadeeltje dude, en dat probleem heb je ook met auto's heur...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee dat is fijnBuurman van me stond vandaag ineens 5 meter voorbij de stopstreep bij een stoplicht omdat zijn ABS ingreep vanwege de hobbels
![]()
Tja ABS is handig maar ga er geen ander type motor voor kopen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef yup het volgende:
[..]
Voordelen van ABS wegen vele malen meer op tegen dat nadeeltje dude, en dat probleem heb je ook met auto's heur...
Op de motor ben je al kwetsbaar genoeg, een beetje actieve veiligheid kan geen kwaad hoor...
Yep. Al een jaar zelfs (sinds Januari 2006).quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja ABS is handig maar ga er geen ander type motor voor kopen.
Verder, heb je zelf ook je A?![]()
Er zijn nu toch verschillende middenklassers (sport/toermodellen) met ABS?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:16 schreef yup het volgende:
[..]
Yep. Al een jaar zelfs (sinds Januari 2006).
Wat een fraai en goed beargumenteerd epistel. Je zult nu tot in de lengte van dagen kunnen meegenieten van dit schitterende type mensen. Iets zegt me overigens dat u een buitengewoon intelligent en sympathiek mens bentquote:Op maandag 12 maart 2007 23:27 schreef Little_Meanie het volgende:
motorrijders zijn paupers
Jawel, maar supersports nog niet, iemand die voor een R6 of R1 gaat zal geen VFR kiezen omdat ABS daarop wel beschikbaar is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Er zijn nu toch verschillende middenklassers (sport/toermodellen) met ABS?
Een VFR is toch redelijk sportiefquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:26 schreef HumbertoT het volgende:
[..]
Jawel, maar supersports nog niet, iemand die voor een R6 of R1 gaat zal geen VFR kiezen omdat ABS daarop wel beschikbaar is.
In Nederland. Wie rijdt er dan ook alleen in Nederland? Nederland is saai om motor te rijden. Daarnaast, als je een R6 hebt doe je ook af en toe circuitdagen lijkt me?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Een VFR is toch redelijk sportief![]()
In Nederland rijd je dat verschil er niet uit, maargoed, da's een andere discussie.
Kan je inbouwsets oid kopen voor ABS? Op zich is een sensor e.d. te doen lijkt mij?
Ook al een goed argument op zich. Anders kun je ipv een Van Gogh net zo goed een wit laken aan de muur hangen.quote:
Ik denk dat 7/10 rijders (als het al niet hoger is) lang niet alles uit hun sport motor kunnen halen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:25 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
In Nederland. Wie rijdt er dan ook alleen in Nederland? Nederland is saai om motor te rijden. Daarnaast, als je een R6 hebt doe je ook af en toe circuitdagen lijkt me?
VFR is een heel ander segment dan een R6. Al moet ik zeggen dat er maar heel weinig figuren zijn die echt alles uit een R6 kunnen halen. Maar ja, looks, zeggen ze dan.
nee vind ik niet zo raar ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:45 schreef HumbertoT het volgende:
[..]
Ik denk dat 7/10 rijders (als het al niet hoger is) lang niet alles uit hun sport motor kunnen halen.
ja maar t rijd echt niet zo tof als een R. VFR is geen racer. zijn wel mooie motoren maar ik zou veeel liever weer een R willen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:14 schreef yup het volgende:
[..]
Geef mij maar een VFR, V4 blokje van zo een ding is briljant en klinkt werkelijk geweldig.
Wat dan weer jammer is omdat je het voor een hoop andere motorrijders verpest. (Afgesloten dijken enzo) Maargoed, we zijn far off-topic alhoewel ik er bij blijf dat iig qua vermogen en acceleratie het verschil tussen een VFR en een R6/1 verwaarloosbaar is. Wegligging en uiterlijk is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:48 schreef _GdR_ het volgende:
bos superbike demper maakt echt een geweldige tiefus herrie. op mn volgende motor komt absoluut weer zo'n klein uitlaatje. dus met t geluid zit t ook wel snor.
Al wel een jaar nou nou, dat is een lading van ervaring.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:16 schreef yup het volgende:
[..]
Inderdaad in tegenstelling tot die pauper motorlijers.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:52 schreef Autoreply het volgende:
IIets zegt me overigens dat u een buitengewoon intelligent en sympathiek mens bent![]()
Ook uw spelling is van een buitengewoon hoog beschavingsniveau.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:41 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Inderdaad in tegenstelling tot die pauper motorlijers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:54 schreef dribbel79 het volgende:
Al die loze reacties van "leer eens remmen" of "VRO cursus" of "josti-actie"![]()
TS is al ziek zat dattie een mooie R6 in puin rijdt...ben iig blij dat er heelhuids vanaf gekomen bent en rap een mooie fiets terugvindt...
En ik wens TS toch een supermooi motorseizoen toe (als je niet naar de TT kan ivm gebrek aan motor, je kan bij mij achterop)
nee absoluut niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:06 schreef firestorm_99 het volgende:
beter achterop de motor dan helemaal niet naar assen toch?
het is inderdaad net als sexquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:25 schreef Cageon het volgende:
Het scheelt het is net als sex, hoelanger je het niet doet des te meer raak je er aan gewend dat je (tijdelijk) niet kan rijden.
Hier zijn (voor zover ik weet) geen sets voor. Je moet tenslotte niet alleen een sensor inbouwen, ook een ABS-pomp, regeleenheid, remklauwen en een handvol kleinmateriaal moet je nog ergens kwijt, om maar niet te spreken van allerlei onderdelen die zijn aangepast om al die extra spullen kwijt te kunnen in een motor. Ombouwen kan wel, als je bijvoorbeeld eenzelfde schadefiets met ABS hebt. In de andere gevallen zou ik "nee" zeggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Een VFR is toch redelijk sportief![]()
In Nederland rijd je dat verschil er niet uit, maargoed, da's een andere discussie.
Kan je inbouwsets oid kopen voor ABS? Op zich is een sensor e.d. te doen lijkt mij?
sparen, zuinig aan doen, zelf sleutelen en zo weinig mogelijk/ niet op je bek gaan...technische manco's doe je niks aan...maar verstandig rijden scheelt je veel geld...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:54 schreef BertV het volgende:
waar halen "jullie" dat geld vandaan...
Wizzikhelemaalnietquote:Op maandag 12 maart 2007 23:16 schreef yup het volgende:
[..]
VFR750 en VFR400 zijin ook wel heel andere koek heHquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:14 schreef yup het volgende:
Geef mij maar een VFR, V4 blokje van zo een ding is briljant en klinkt werkelijk geweldig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |