abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:16:35 #1
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47139831
Waarom? Het is een baggerfilm eerste klas. Punt.
Waarom geef ik hem weg en niet gewoon verkopen? Het is weer tijd voor mijn maandelijkse weggeef dvd actie en deze film is zoooo kut dat ik er geen geld aan wil verdienen .

Maar goed... er zijn mensen die het boek zo tof vinden dat ze wel interesse hebben in de film...

Maar ja, zoals elke keer.. er is weer een vraag die beantwoord moet worden om deze dvd te verdienen.

Op dit moment volg ik de serie Farscape en ik heb nog maar twee seizoenen te gaan. Daarna moet ik weer aan een nieuwe serie beginnen. Wie kan mij overtuigen welke van de volgende twee series ik zou moeten volgen: The West Wing of Stargate 1.. Uiteraard, de user met de leukste, origineelste en/of grappigste antwoord, wint deze dvd.

Ik zal jullie even op weg helpen met de series die ik heb gevolgd tot nu toe en wat mijn smaak is.

- Buffy the Vampire Slayer
- Angel
- Charmed
- The X-Files
- The Simpsons
- FireFly
- Futurama
- Carnivale
- Will & Grace
- Friends
- Farscape

Let the games begin
Friends don't let friends remain beardless...
pi_47139940
Je moet niet kijken naar The West Wing of Stargate 1. Overrated.

Je moet kijken naar het relatief onbekende Alias. Althans, vrij onbekend in Nederland. Spanning, intriges, complotten, een snufje sci-fi, techniek, wetenschap, lekkere wijven, knappe mannen, waanzinnige actie, bijzondere plottwists, sympathieke karakters. Vijf seizoenen. Ik ken mensen die een seizoen (is 857 minuten) in anderhalve dag hebben uitgegeken. Mensen met een leven.

Alias
pi_47139960
The West Wing
Om toch.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_47139982
Ik hoef die dvd niet, maar dit zijn toch wel must-have-seen's ( ):
Prison Break (zeker season 1, daarna misschien season 2). 24 & LOST season 1 t/m 3
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:21:41 #5
22273 Dizer
Save the beard!
pi_47140042
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoef die dvd niet, maar dit zijn toch wel must-have-seen's ( ):
Prison Break (zeker season 1, daarna misschien season 2). 24 & LOST season 1 t/m 3
Prison Break is voor mietjes. Oz, dat is voor de grote jongens . Maar dat hoort hier niet thuis .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_47140158
The West Wing. Gegokt aan de hand van een ienie-mienie-mutte spelletje.
pi_47140175
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:

[..]

Prison Break is voor mietjes. Oz, dat is voor de grote jongens . Maar dat hoort hier niet thuis .
OZ heb ik ook gezien ja.
Maar de beste serie is nog 24
pi_47140176
Oz, dat kwam vroeger wekelijks op rtl5 ofzo, erg gave serie idd.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:26:48 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_47140228
Vanaf volgende week "Voetbalvrouwen" op tien.

De dvd mag trouwens naar iemand met een minder idee, want ik heb 'm al.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:36:49 #10
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_47140579
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:26 schreef Adelante het volgende:
Vanaf volgende week "Voetbalvrouwen" op tien.
of Julia's Tango op net5
quote:
De dvd mag trouwens naar iemand met een minder idee, want ik heb 'm al.
kom maar op
pi_47140889
Family Guy en American Dad
(de series die je noemt ken ik niet helaas maar FG en AD zijn geniaal)
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:47:19 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_47140957
Op zich is dit trouwens een strijdig V&A topic, omdat er om een dienst/advies gevraagd wordt!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 11 maart 2007 @ 00:07:27 #13
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_47141507
Stargate zegt met nix Maar wij zijn een week of vier geleden begonnen aan West Wing en ik vind het de beste serie die ik tot nu toe heb gezien. Vandaag nog 4 afleveringen van seizoen 3 gekeken en als het een beetje meezit, beginnen we morgen nog aan seizoen 4!

Owja, en ik vind The DaVinciCode ook nix ben ik bang
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_47141558
Family Guy en Lost zou ik gaan kijken. Twee hele vette series.

Ik vond de Da Vinci Code wel erg vet. Boek was wel beter.
Xbox Live: koenpijl
  zondag 11 maart 2007 @ 00:13:48 #15
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_47141679
Family Guy is wel aardig, toch zou ik zeggen: The Simpsons, het blijft zelfs na 18 seizoenen fris en leuk.

En West Wing of SG1? Ken West Wing niet en van SG heb ik ooit in een grijs verleden de film gezien, de series die op Veronica kwamen vond ik iig ruk. West Wing zal je keuze moeten zijn!
  zondag 11 maart 2007 @ 00:27:08 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_47142165
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:18 schreef detulp050 het volgende:

Je moet kijken naar het relatief onbekende Alias. Althans, vrij onbekend in Nederland. Spanning, intriges, complotten, een snufje sci-fi, techniek, wetenschap, lekkere wijven, knappe mannen, waanzinnige actie, bijzondere plottwists, sympathieke karakters. Vijf seizoenen. Ik ken mensen die een seizoen (is 857 minuten) in anderhalve dag hebben uitgegeken. Mensen met een leven.

Alias
Eens. Topserie.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_47142528
The Da Vinci Code is best leuk...alleen is het mss leuker als je het boek had gelezen. Altho Demons & Angels toch echt veel leuker is van Dan Brown.

West Wing = Boring
Stargate, de film was wel leuk maar die serie gaat me te lang door.

Family Guy is inderdaad te hilarisch....nu al een paar weken maandagochtend brak op mn werk gezeten om dat ik die serie kijkt op zondagaaf op de BBC.

Heroes is ook wel leuk....en tsja 'de vrouwenseries' maar daar ga ik je niet mee vervelen
pi_47143283
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:18 schreef detulp050 het volgende:

Alias
Alias idd... Die past aardig in het straatje.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 11 maart 2007 @ 01:01:05 #19
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47143331
Futurama -> dus Family Guy
Farscape -> Battlestar Galatica

Veel plezier ermee
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 11 maart 2007 @ 01:02:07 #20
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_47143360
Maar ik ken The DaVinci Code nog niet, dus ik wil hem wel hebben
Speak only if it improves upon the silence....
pi_47143516
gillmore girls natuurlijk jesus waarom moet ik dat uitleggen.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_47144193
"Thief" is ook een zeer toffe serie.
pi_47144546
Stargate 1, hey.
MacGuyver loopt samen met een nerd door een schijf en verandert de wereldgeschiedenis van het hele universum

West Wing is natuurlijk gewoon vrouwenvleugel maar dan in het westen
pi_47144597
Zelf vind ik OZ en Shield goede series. OZ was gewoon wreed en Shield was voor mij spannend. Maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik gaan voor Stargate. Waarom.... tja die verhalen over een wormgat en continuum. Ze komen steeds in een andere omgeving.Het is elke keer weer wat anders.

Maar weet je wat je moet doen... gewoon alle twee de series volgen.Voorzover dat mogelijk is. En dan na een seizoen kun je zeggen welke je toch leuker vindt.
pi_47144735
Je moet echt de Father Ted dvd box kopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')