quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef teamlead het volgende:
blijkbaar vervult het topic in een behoeft, vandaar nog open.
en voor wat betreft die waarschuwing: zie ook de quote van gert
zoen nu weer ontopic met z'n allen
Wat is daar mis meequote:
Had ze beter even in het Jaap topic kunnen kijken, daar kom ik nooit en het vervuilt dit forum niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Ze neemt tenminste de moeite een fatsoenlijke OP te maken![]()
Als jij hier wegblijft vervuil je dit topic nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had ze beter even in het Jaap topic kunnen kijken, daar kom ik nooit en het vervuilt dit forum niet.
Boeiequote:Op woensdag 14 maart 2007 20:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij hier wegblijft vervuil je dit topic niet
Als jij daarvoor zorgt zorg ik hoogstpersoonlijk voor jouw banquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Wachten jullie maar af, als ik er straks voor zorg dat Jaap op FOK komt
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Als jij daarvoor zorgt zorg ik hoogstpersoonlijk voor jouw ban
Peter.. dagelijks dump je hele lijsten met quotes in de FB, je crosspost hier een quote van mij maar interpreteert 'm anders dan ik bedoelde, en hierboven lees ik een oproep om in de FB te komen "demonstreren". Vooral dat laatste ergert me nogal. Er is momenteel zat te doen voor de mods op dit forum. Ik waardeer je betrokkenheid en je vreemde gevoel voor humor, maar: graag een tandje minder wat betreft het bovenstaande. Ik hoop dat we het een beetje vriendelijk kunnen houden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een denigrerende opmerking.
.
.
.
Ik heb in feedback het volgende gepost mbt die vreselijke foto:
[..]
Geen reactie mogen ontvangen, maar misschien gebeurt er wat als meerdere users reageren.
Lukt vast wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter.. dagelijks dump je hele lijsten met quotes in de FB, je crosspost hier een quote van mij maar interpreteert 'm anders dan ik bedoelde, en hierboven lees ik een oproep om in de FB te komen "demonstreren". Vooral dat laatste ergert me nogal. Er is momenteel zat te doen voor de mods op dit forum. Ik waardeer je betrokkenheid en je vreemde gevoel voor humor, maar: graag een tandje minder wat betreft het bovenstaande. Ik hoop dat we het een beetje vriendelijk kunnen houden.![]()
Dit topic word steeds beterquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Lieve het volgende:
Ik vind het zinloze gelebber over Jaap abnormale vormen aannemen.
Jaap als voorbeeld? Hoe ( ver) blind moet je zijn om niet te zien?
Kennelijk zit de haat heel diep. Ik zie hier wel dat er mensen zich (werkeloos?) dagelijks een slag in de rondte posten om gehoort en gezien te worden.
Binnen postgedrag dat zo negatief voedend is dat het aanstootgevend is, net als hun held.
Eindigen ze zoals hun held Jaap of sterven ze nog sneller dan hun rolmodel roemloos in een vroege vreetdood? De zelfhaat moet enorm zijn onder de Jaap aanhangers. De perversiteit van Jaap is eten. Daar komt hij werkelijk klaar door. Zijn haat voor vrouwen en kleine mensen is hoogstdiscrimenerend. Als dit je held is..... ben je een dieptriest en beklagenswaardig mens.
Als je dit niet ziet...... is een loopje naar de opticien alleen te doen met een blindegeleide hond naast je.
Dit moet een grap zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:17 schreef Jeem het volgende:
Ik ben een echte fan van Jaap maar dat komt denk ik ook door m'n grote mensenkennis. En hoe Jaap Huub terug treitert, is echt![]()
Jaap![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik zie hier wel iets moois ontstaan tussen Peter6000 en Frau.Pfeffertopf.![]()
En hun kindjes gaan dan natuurlijk Peter en Petronella Pfeffertopf heten.
OK, hier staan aardig wat punten in waar ik niks tegen in weet te brengen.quote:Maar ook nog even ontopic: Voor iedereen is er nog hoop, zelfs voor Japio. Hij heeft zelfs steun, support (en liefde?) van een op het oog best leuke vrouw als Cora (nee, niet die van Mora, al zou dat een mooie sponsordeal kunnen zijn).
Maar helaas voor Japio zal hij het zonder mijn steun en support moeten stellen, gewoon omdat hij zich een lompe onbehouwen hork heeft betoond, en als een stronteigenwijze niet spreekwoordelijke olifant door de porceleinkast blijft denderen.
Daarnaast heeft ie ook nog eens mijn persoonlijke favoriet Sylvia (degene die zo opvalt door haar klasse en respect) zowel grof beledigd, als op een van haar meest kwetsbare momenten diep gekwetst. Voor mij ben je dan gewoon af.
Als klap op de vuurpijl toonde hij zich zéér onbeschoft naar Huub's huisvriendinnetje Gaby, waarmee hij dus ten overvloede liet zien hoe verheven meneer zich voelt boven anderen.
Hij heeft de toorn van Huub dan ook eerlijk verdiend. Waarbij ik wel wil nuanceren dat het weinig niveau heeft als Huub aleen maar over Jaap's omvang en gewicht blijft bashen. Dat kan inderdaad beter en anders.
Wat mij betreft dondert Japio zo snel mogelijk op uit de Villa, zoekt hij samen met Cora een grote steen om daar de rest van hun leven onder te blijven.
Dag Japio!![]()
Nee kutnewbe of cloonquote:
Dat was ook misselijkmakend.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Ik was geen Jaap fan, ik word geen jaap fan. Ik ben zelfs anti Jaap en zeker na de uitzending van vanavond, waarin hij zei dat hij zijn excuses naar Sil NIET meende, maar het zei om van het gezeur af te zijn.
Genieten was dat. En weet je wat nog leuker is, wanneer je objectief naar het programma kan kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:00 schreef Danny het volgende:
jaap was weer lekker de mislukte kleuter aan het uithangen vannacht
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef Jeem het volgende:
Huub heeft een brandende sigaret in Jaap zijn gezicht gedrukt
Huub heeft Jaap in zijn ballen getrapt
Huub heeft een glas drinken over Jaap heen gegooid
En dat allemaal in een uurtje, lijkt mij dat Huub eruit moet, dat lijkt me wat eerlijker..
Je gelooft ook daadwerkelijk wat Jaap bralt? OMGquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef Jeem het volgende:
Huub heeft een brandende sigaret in Jaap zijn gezicht gedrukt
Huub heeft Jaap in zijn ballen getrapt
Huub heeft een glas drinken over Jaap heen gegooid
En dat allemaal in een uurtje, lijkt mij dat Huub eruit moet, dat lijkt me wat eerlijker..
Dat, en een legioentje powerlifters.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
En om hem over de streep te trekken lijkt me een support cq fantopic wel het minste wat "we" kunnen doen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:03 schreef Danny het volgende:
Dit is het one-man fantopic waar Jaap nu enorm trots over is
Erg sneu voor die bolle
Hij neemt zomaar de tijd om 3 mensen antwoord te geven?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is de post aan het beantwoorden.
Iedereen die zijn adres gegeven heeft, krijgt een antwoord terug.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen ff naar de HEMA voor fotolijstjes op A4 formaat.
Laat je hier ook ff weten wat hij terugschrijft?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is de post aan het beantwoorden.
Iedereen die zijn adres gegeven heeft, krijgt een antwoord terug.![]()
't is niet te hopen dat 'ie er een foto bij doet dan. A0 lijsten zijn vrij prijzigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
Als dit topic volgende week nog open is, doe ik dat zeker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Laat je hier ook ff weten wat hij terugschrijft?![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dit topic volgende week nog open is, doe ik dat zeker.
Inderdaad. Ik hoop dan ook echt dat dit topic open blijft, want blijkbaar zijn er meer mensen die Jaap steunen. Dat mag toch ook weleens gezegd worden?quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:49 schreef Peter6000 het volgende:
Medelijden is iets heel anders dan fan/ support.
Ik hoop niet dat jij je macht gaat misbruiken om dit topic te sluiten.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:53 schreef teamlead het volgende:
blijkbaar vervult het topic in een behoeft, vandaar nog open.
Tja, ik kan niet over haar privé situatie oordelen. Ik weet niet wat er tussen haar en haar vader speelde. Ze zal er vast een goede reden voor hebben gehad.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:33 schreef Jeem het volgende:
Als je dat misselijk makend vind vind je het dan niet misselijk makend dat Silvia niet bij haar vader wilde zijn toen hij overleed? Ze vond dgk belangrijker..
Beetje gefrustreerd?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Lieve het volgende:
Ik vind het zinloze gelebber over Jaap abnormale vormen aannemen.
Jaap als voorbeeld? Hoe ( ver) blind moet je zijn om niet te zien?
Kennelijk zit de haat heel diep. Ik zie hier wel dat er mensen zich (werkeloos?) dagelijks een slag in de rondte posten om gehoort en gezien te worden.
Binnen postgedrag dat zo negatief voedend is dat het aanstootgevend is, net als hun held.
Eindigen ze zoals hun held Jaap of sterven ze nog sneller dan hun rolmodel roemloos in een vroege vreetdood? De zelfhaat moet enorm zijn onder de Jaap aanhangers. De perversiteit van Jaap is eten. Daar komt hij werkelijk klaar door. Zijn haat voor vrouwen en kleine mensen is hoogstdiscrimenerend. Als dit je held is..... ben je een dieptriest en beklagenswaardig mens.
Als je dit niet ziet...... is een loopje naar de opticien alleen te doen met een blindegeleide hond naast je.
Goed topic.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:56 schreef Peter6000 het volgende:
Danny is geloof ik wat gefrustreerd dat hij de uitgifte van een boek waarin citaten uit het relatie & psychologietopic zijn opgenomen, niet heeft kunnen tegenhouden, en projecteert die verontwaardiging nu oa op mij.
Ik trek me er natuurlijk niets van aan, maar hij zei dat hij het deze week recht gaat zetten. Vermoedelijk door het sturen van een brief aan Huub, waarin hij mij voor leugenaar gaat uitmaken, en hierbij hoog van de toren zal gaan blazen dat hij de FOK oprichter is.
Maar echt, de populariteitspoll en de reakties op Huub en Erics pestgedrag laten niets aan duidelijkheid te wensen over, er is een duidelijke trend zichtbaar.
![]()
Nu maar eens kijken voor welke perceptie Jaap kiest.
@DGK_Redactie, jullie laten mijn brief toch wel door he?
Beter kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:29 schreef ericaaah het volgende:
Jaap ging DGK in omdat hij wilde afvallen e.d... Heel goed allemaal, maar hij betaald daar dus 10.000 euro voor (tenzij hij langer dan een jaar blijft, maar dat zie ik niet echt gebeuren), dan kan hij toch net zo goed buiten de Kooi afvallen? Voor 10.000 euro heb je ook wel een professioneel iemand hoor.
En je weet dat je zo afgemaakt wordt daarbinnen, daar draait het om. Ik zou het super goed van hem vinden als hij wat zou afvallen, maar zie het voorlopig nog niet gebeuren..
Moet het niet 'Stop het pesten door Huub' zijn?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een tekening gemaakt, die voor mij het pestgedrag van Huub tegen Jaap zichtbaar maakt.
Zowel de kracht, als de kwetsbaarheid van Jaap, zijn erin zichtbaar.
Ik wil deze tekening graag met jullie delen.
[afbeelding]
Dat klinkt wat oneerbiedigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
Misschien kan die maat van PC Eend er posters van laten drukken?![]()
kopieën voor alle tramhokjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:30 schreef PC eend het volgende:
Dat klinkt wat oneerbiedig
Dit kan zo 'het stedelijk' in![]()
Vooral het krassen heb je treffend in beeld gebracht. Automutulatie is een bekend verschijnsel bij mensen met een laag zelfbeeld nav pesterijen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Met deze tekening wil ik proberen het herstelproces van Jaap visueel uit te beelden.
Met nog wel wat verbaliteit erbij, maar ook dat hoort bij Jaap.
Ook deze tekening wil ik graag met jullie delen.
Geldt dat niet voor alle kijkers naar DGKquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:13 schreef Danny het volgende:
Jaap fans MOETEN bijna wel mensen zijn die zelf psychische problemen hebben.
Ik ben geen Jaapfan, dus dat hoef ik niet te posten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:13 schreef Danny het volgende:
Jaap fans MOETEN bijna wel mensen zijn die zelf psychische problemen hebben. Kunnen de Jaap fans hier eens posten of ze wel of niet in die categorie vallen. Ben ik wel benieuwd naar
welnee.. omdat ik voor Duitsers werk, een kleurtje op Fok heb, Jaap wel ok vind, en graag een debiel appeltje mag nadoen, heb ik nog geen psychische problemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:13 schreef Danny het volgende:
Jaap fans MOETEN bijna wel mensen zijn die zelf psychische problemen hebben. Kunnen de Jaap fans hier eens posten of ze wel of niet in die categorie vallen. Ben ik wel benieuwd naar
wie zegt dat ik een brief ga sturen dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Jaapfan, dus dat hoef ik niet te posten.
Heb je die brief om mijn brief recht te zetten eigenlijk al verstuurd, want mijn vervolgbrief komt vandaag aan, en anders gaat het door elkaar lopen.
Ik las ergens dat je de boel recht zou gaan zetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:43 schreef Danny het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een brief ga sturen dan?
Hoeveel Jaapfans op FOK! heb je nu weer verzonnen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:53 schreef Peter6000 het volgende:
Uhhhhhhhh, ik hoop dat Jaap deze brief niet voorleest.
Ik ben al bij hoofdstuk 7, een debiel appeltje dat aangevreten wordt door een autistische worm.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
welnee.. omdat ik voor Duitsers werk, een kleurtje op Fok heb, Jaap wel ok vind, en graag een debiel appeltje mag nadoen, heb ik nog geen psychische problemen![]()
zo.. en nu ga ik weer gezellig naar de groepstherapie
pff... ik ben nog aan het oefenen op debiel appeltje valt uit boomquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben al bij hoofdstuk 7, een debiel appeltje dat aangevreten wordt door een autistisch worm.
Slim.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
BREAKING NEWS: JAAP HEEFT VANDAAG TENTAMEN.
Hij heeft het expres niet gemeld ivm mogelijke pesterijen
Ik geloof dat Brian en Jaap er nog mee bezig zijn, en dat die meneer er nog over aan het nadenken is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:30 schreef APK het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar euh, welke pestworkshop?
Gaat dat door dan
Jaap moet toch over twee / vier weken weg. Dan is zijn contract afgelopen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn twijfel is een beetje of een eventuele prijsvraag (hij noemt het zelf wedstrijd) niet tegen Jaap gaat werken.
Voordat er prijzen beschikbaar worden gesteld moet dat wel even langs pr@fok.nl voor overleg en toestemming.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
Okay lieve mensen, ik ben wat emotioneel, maar ik heb zojuist post van Jaap gehad.
Ik kan er helaas inhoudelijk weinig over zeggen, das iets tussen Jaap en mij, maar er stond zelfs nog iets onder geschreven met pen, in Jaaps handschrift dus.
Het enige dat ik wel kwijt wil, is dat er binnenkort misschien een wedstrijd op FOK komt, met een prijs, ter beschikking gesteld door Jaap.
Alleen ik kies ervoor dat pas na die pestworkshop bekend te gaan maken.
Een prijs, ter beschikking gesteld door Jaap....quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
Okay lieve mensen, ik ben wat emotioneel, maar ik heb zojuist post van Jaap gehad.
Ik kan er helaas inhoudelijk weinig over zeggen, das iets tussen Jaap en mij, maar er stond zelfs nog iets onder geschreven met pen, in Jaaps handschrift dus.
Het enige dat ik wel kwijt wil, is dat er binnenkort misschien een wedstrijd op FOK komt, met een prijs, ter beschikking gesteld door Jaap.
Alleen ik kies ervoor dat pas na die pestworkshop bekend te gaan maken.
Zeker dan ga ik wel ff langs Day en Flugel pr@fok, dan komen we ook op de FP.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Voordat er prijzen beschikbaar worden gesteld moet dat wel even langs pr@fok.nl voor overleg en toestemming.
Als het wordt goedgekeurd zou dat zomaar kunnen. Gaat 't uiteraard ook even langs mij, maar laat je daardoor vooral niet afschrikkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Zeker dan ga ik wel ff langs Day en Flugel pr@fok, dan komen we ook op de FP
Day en Flugel vinden mij lief, dus die overtuigen hem wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:23 schreef APK het volgende:
Peet, als het niet mag van Danny kunnen we het ook gewoon via PM doen, toch?![]()
Alles staat in de kontekst van pesten, en de beschadigingen die het oplevert.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:42 schreef Danny het volgende:
We kunnen wel het dikke jaap grappen topic naar jaap sturen. Da's ook een vorm van fanmail
Schrijven of schwijven? En laat 'ie z'n spraakgebrek dan thuis? En mag dat boek geschreven worden door iemand met hersens? En gaat 'ie z'n boek laten uitgeven door een debieleninstituut?quote:
overigens zijn dat gewoon oprechte vragenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Schrijven of schwijven? En laat 'ie z'n spraakgebrek dan thuis? En mag dat boek geschreven worden door iemand met hersens? En gaat 'ie z'n boek laten uitgeven door een debieleninstituut?
hij is vooral fascinerend. Net als een bebaarde dame of een fakir die messen door z'n ballen steekt zonder te bloeden. Je walgt ervan, maar je MOET ernaar kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:50 schreef Repeat het volgende:
jaap is tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |