Beter kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:29 schreef ericaaah het volgende:
Jaap ging DGK in omdat hij wilde afvallen e.d... Heel goed allemaal, maar hij betaald daar dus 10.000 euro voor (tenzij hij langer dan een jaar blijft, maar dat zie ik niet echt gebeuren), dan kan hij toch net zo goed buiten de Kooi afvallen? Voor 10.000 euro heb je ook wel een professioneel iemand hoor.
En je weet dat je zo afgemaakt wordt daarbinnen, daar draait het om. Ik zou het super goed van hem vinden als hij wat zou afvallen, maar zie het voorlopig nog niet gebeuren..
Moet het niet 'Stop het pesten door Huub' zijn?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een tekening gemaakt, die voor mij het pestgedrag van Huub tegen Jaap zichtbaar maakt.
Zowel de kracht, als de kwetsbaarheid van Jaap, zijn erin zichtbaar.
Ik wil deze tekening graag met jullie delen.
[afbeelding]
Dat klinkt wat oneerbiedigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
Misschien kan die maat van PC Eend er posters van laten drukken?![]()
kopieën voor alle tramhokjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:30 schreef PC eend het volgende:
Dat klinkt wat oneerbiedig
Dit kan zo 'het stedelijk' in![]()
Vooral het krassen heb je treffend in beeld gebracht. Automutulatie is een bekend verschijnsel bij mensen met een laag zelfbeeld nav pesterijen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Met deze tekening wil ik proberen het herstelproces van Jaap visueel uit te beelden.
Met nog wel wat verbaliteit erbij, maar ook dat hoort bij Jaap.
Ook deze tekening wil ik graag met jullie delen.
Geldt dat niet voor alle kijkers naar DGKquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:13 schreef Danny het volgende:
Jaap fans MOETEN bijna wel mensen zijn die zelf psychische problemen hebben.
Ik ben geen Jaapfan, dus dat hoef ik niet te posten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:13 schreef Danny het volgende:
Jaap fans MOETEN bijna wel mensen zijn die zelf psychische problemen hebben. Kunnen de Jaap fans hier eens posten of ze wel of niet in die categorie vallen. Ben ik wel benieuwd naar
welnee.. omdat ik voor Duitsers werk, een kleurtje op Fok heb, Jaap wel ok vind, en graag een debiel appeltje mag nadoen, heb ik nog geen psychische problemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:13 schreef Danny het volgende:
Jaap fans MOETEN bijna wel mensen zijn die zelf psychische problemen hebben. Kunnen de Jaap fans hier eens posten of ze wel of niet in die categorie vallen. Ben ik wel benieuwd naar
wie zegt dat ik een brief ga sturen dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Jaapfan, dus dat hoef ik niet te posten.
Heb je die brief om mijn brief recht te zetten eigenlijk al verstuurd, want mijn vervolgbrief komt vandaag aan, en anders gaat het door elkaar lopen.
Ik las ergens dat je de boel recht zou gaan zetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:43 schreef Danny het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een brief ga sturen dan?
Hoeveel Jaapfans op FOK! heb je nu weer verzonnen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:53 schreef Peter6000 het volgende:
Uhhhhhhhh, ik hoop dat Jaap deze brief niet voorleest.
Ik ben al bij hoofdstuk 7, een debiel appeltje dat aangevreten wordt door een autistische worm.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
welnee.. omdat ik voor Duitsers werk, een kleurtje op Fok heb, Jaap wel ok vind, en graag een debiel appeltje mag nadoen, heb ik nog geen psychische problemen![]()
zo.. en nu ga ik weer gezellig naar de groepstherapie
pff... ik ben nog aan het oefenen op debiel appeltje valt uit boomquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben al bij hoofdstuk 7, een debiel appeltje dat aangevreten wordt door een autistisch worm.
Slim.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:56 schreef Peter6000 het volgende:
BREAKING NEWS: JAAP HEEFT VANDAAG TENTAMEN.
Hij heeft het expres niet gemeld ivm mogelijke pesterijen
Ik geloof dat Brian en Jaap er nog mee bezig zijn, en dat die meneer er nog over aan het nadenken is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:30 schreef APK het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar euh, welke pestworkshop?
Gaat dat door dan
Jaap moet toch over twee / vier weken weg. Dan is zijn contract afgelopen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn twijfel is een beetje of een eventuele prijsvraag (hij noemt het zelf wedstrijd) niet tegen Jaap gaat werken.
Voordat er prijzen beschikbaar worden gesteld moet dat wel even langs pr@fok.nl voor overleg en toestemming.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
Okay lieve mensen, ik ben wat emotioneel, maar ik heb zojuist post van Jaap gehad.
Ik kan er helaas inhoudelijk weinig over zeggen, das iets tussen Jaap en mij, maar er stond zelfs nog iets onder geschreven met pen, in Jaaps handschrift dus.
Het enige dat ik wel kwijt wil, is dat er binnenkort misschien een wedstrijd op FOK komt, met een prijs, ter beschikking gesteld door Jaap.
Alleen ik kies ervoor dat pas na die pestworkshop bekend te gaan maken.
Een prijs, ter beschikking gesteld door Jaap....quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
Okay lieve mensen, ik ben wat emotioneel, maar ik heb zojuist post van Jaap gehad.
Ik kan er helaas inhoudelijk weinig over zeggen, das iets tussen Jaap en mij, maar er stond zelfs nog iets onder geschreven met pen, in Jaaps handschrift dus.
Het enige dat ik wel kwijt wil, is dat er binnenkort misschien een wedstrijd op FOK komt, met een prijs, ter beschikking gesteld door Jaap.
Alleen ik kies ervoor dat pas na die pestworkshop bekend te gaan maken.
Zeker dan ga ik wel ff langs Day en Flugel pr@fok, dan komen we ook op de FP.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Voordat er prijzen beschikbaar worden gesteld moet dat wel even langs pr@fok.nl voor overleg en toestemming.
Als het wordt goedgekeurd zou dat zomaar kunnen. Gaat 't uiteraard ook even langs mij, maar laat je daardoor vooral niet afschrikkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Zeker dan ga ik wel ff langs Day en Flugel pr@fok, dan komen we ook op de FP
Day en Flugel vinden mij lief, dus die overtuigen hem wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:23 schreef APK het volgende:
Peet, als het niet mag van Danny kunnen we het ook gewoon via PM doen, toch?![]()
Alles staat in de kontekst van pesten, en de beschadigingen die het oplevert.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:42 schreef Danny het volgende:
We kunnen wel het dikke jaap grappen topic naar jaap sturen. Da's ook een vorm van fanmail
Schrijven of schwijven? En laat 'ie z'n spraakgebrek dan thuis? En mag dat boek geschreven worden door iemand met hersens? En gaat 'ie z'n boek laten uitgeven door een debieleninstituut?quote:
overigens zijn dat gewoon oprechte vragenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Schrijven of schwijven? En laat 'ie z'n spraakgebrek dan thuis? En mag dat boek geschreven worden door iemand met hersens? En gaat 'ie z'n boek laten uitgeven door een debieleninstituut?
hij is vooral fascinerend. Net als een bebaarde dame of een fakir die messen door z'n ballen steekt zonder te bloeden. Je walgt ervan, maar je MOET ernaar kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:50 schreef Repeat het volgende:
jaap is tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |