Dat is ons achtertuintje, ja..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Oh, wat leuk dat de koop nu rond is, Rewimo! Is dat grote stuk land nu ook van jullie?
Ja, hoewel het gisteren maar 12.119m2 bleek in plaats van 12.500quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Oh, wat leuk dat de koop nu rond is, Rewimo! Is dat grote stuk land nu ook van jullie?
Jee...geen plek meer in de moestuin voor boontjes. Helaas.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Ja, hoewel het gisteren maar 12.119m2 bleek in plaats van 12.500
De boontjes zijn exitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Jee...geen plek meer in de moestuin voor boontjes. Helaas.
Maar wat een boel grondNaast verbouwingsplannen ook al plannen voor de tuin?
No problem! Zolang de zon schijnt ga ik wel op een krukje langs de weg zitten..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb dus voor volgend jaar al een controleplek op de 400km
Ik heb plannen om de tuin vol te gaan zetten met vogelvriendelijke bomen en struiken. En wellicht nog insectvriendelijke (insecten lokken weer vogels en andere dieren aan) veldbloemen en een stuk heide ofzo. Kunnen we lekker vogels fotograferen. En waarschijnlijk ook nog wel wat mooie plekjes om mensen mooi op de foto te kunnen zetten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat een boel grondNaast verbouwingsplannen ook al plannen voor de tuin?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:50 schreef Rewimo het volgende:
Na een tijdje zoeken naar een geschikt huis zijn we sinds gistermiddag officieel de nieuwe eigenaars van deze prachtige boerderij in Goch Pfalzdorf:
De code was niet meer geldigquote:Op zondag 11 maart 2007 13:36 schreef Troel het volgende:
Ga die .nl eens registreren voordat Bert dat gaat doen
Beiden weet ik nog niet. 15 juni krijgen we de sleutel.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef Marsepein het volgende:
Wat voor grind is het? En hoeveel kuub heb je in de aanbieding?
Volgens die man van de site is de actie verlopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |