quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Natasia het beste gelukt
Ben ik het niet mee eens. Door haar kaalheid lijkt ze nog zo mannelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Natasia het beste gelukt
Nee joh... Huub! Die ziet eruit als een dame.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:31 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Rustig maar... t geeft niet. Ik kan me voorstellen dat vanaf een foto Brian aantrekkelijk is voor vrouwen. Ik vind Eric toch t meest vrouwelijk overkomen. Maar ja die heeft dan ook de meeste ervaring
Jensen: "Hoe zeg je 69 in het Frans....?"quote:
Eindelijk iemand die me kan helpenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie een Big Brother verkleedpartij.
Dan moeten ze een tafelkleed gebruiken als jurk zeker. Denk niet dat ze effe spontaan kleding in zijn maat hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:31 schreef milk-shake het volgende:
tjeee waarom doet jaapiejoo nou niet mee...............dan hadden we echt kunnen lachen![]()
![]()
Ja, jammer he.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie een Big Brother verkleedpartij.
Ik vind dat best een goed idee!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan moeten ze een tafelkleed gebruiken als jurk zeker. Denk niet dat ze effe spontaan kleding in zijn maat hebben
Ik vind hem meer op een omaatje lijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh... Huub! Die ziet eruit als een dame.
quote:
Een partytent.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan moeten ze een tafelkleed gebruiken als jurk zeker. Denk niet dat ze effe spontaan kleding in zijn maat hebben
Ja eerlijk is eerlijk, t staat hem wel goedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh... Huub! Die ziet eruit als een dame.
Dat kan nog leuk worden .quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Eric wil de bontjas van Amanda aan, heeft huub die al mee genomen/
Waaat, is Belgie ook weer begonnen????quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me kan helpen
Ben op zoek naar gratis streams van die ranzige belgen in kakkerlakken
klikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ben op zoek naar gratis streams van die ranzige belgen in kakkerlakken
Jaap is aan het sporten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Gigageil het volgende:
Best wel lullig voor Jaap dat ie nu alleen zit.................![]()
Doet ie toch zelf...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Gigageil het volgende:
= tegen betalingquote:
Nou........zeker..........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Gigageil het volgende:
Ja anders krijgt ie blaasontstekingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Toch zijn eigen keus, hij kan er toch ook bij komen zitten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Gigageil het volgende:
Ze heeft meer bontjassenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Amatéurrrrrrrrquote:
Kenia heeft je het inzicht gegeven dat je nodig hebt hierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Toch zijn eigen keus, hij kan er toch ook bij komen zitten.
Niet in alles darlingquote:
Hij is aan het sporten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:40 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat ie niet in beeld is? Idd goed bezig![]()
hahaha ik ook. met steunkousenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind hem meer op een omaatje lijken.![]()
Kan je meteen die taart weggooien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
als hij nou ook een verrassing heeft ....bv uit een taart springen of zo (naakt)![]()
![]()
We waren toch klaar voor de zaterdag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |