quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Natasia het beste gelukt
Ben ik het niet mee eens. Door haar kaalheid lijkt ze nog zo mannelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Natasia het beste gelukt
Nee joh... Huub! Die ziet eruit als een dame.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:31 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Rustig maar... t geeft niet. Ik kan me voorstellen dat vanaf een foto Brian aantrekkelijk is voor vrouwen. Ik vind Eric toch t meest vrouwelijk overkomen. Maar ja die heeft dan ook de meeste ervaring
Jensen: "Hoe zeg je 69 in het Frans....?"quote:
Eindelijk iemand die me kan helpenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie een Big Brother verkleedpartij.
Dan moeten ze een tafelkleed gebruiken als jurk zeker. Denk niet dat ze effe spontaan kleding in zijn maat hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:31 schreef milk-shake het volgende:
tjeee waarom doet jaapiejoo nou niet mee...............dan hadden we echt kunnen lachen![]()
![]()
Ja, jammer he.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie een Big Brother verkleedpartij.
Ik vind dat best een goed idee!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan moeten ze een tafelkleed gebruiken als jurk zeker. Denk niet dat ze effe spontaan kleding in zijn maat hebben
Ik vind hem meer op een omaatje lijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh... Huub! Die ziet eruit als een dame.
quote:
Een partytent.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dan moeten ze een tafelkleed gebruiken als jurk zeker. Denk niet dat ze effe spontaan kleding in zijn maat hebben
Ja eerlijk is eerlijk, t staat hem wel goedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh... Huub! Die ziet eruit als een dame.
Dat kan nog leuk worden .quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Eric wil de bontjas van Amanda aan, heeft huub die al mee genomen/
Waaat, is Belgie ook weer begonnen????quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me kan helpen
Ben op zoek naar gratis streams van die ranzige belgen in kakkerlakken
klikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ben op zoek naar gratis streams van die ranzige belgen in kakkerlakken
Jaap is aan het sporten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Gigageil het volgende:
Best wel lullig voor Jaap dat ie nu alleen zit.................![]()
Doet ie toch zelf...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Gigageil het volgende:
= tegen betalingquote:
Nou........zeker..........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Gigageil het volgende:
Ja anders krijgt ie blaasontstekingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Toch zijn eigen keus, hij kan er toch ook bij komen zitten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Gigageil het volgende:
Ze heeft meer bontjassenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:36 schreef blomst het volgende:
Amatéurrrrrrrrquote:
Kenia heeft je het inzicht gegeven dat je nodig hebt hierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Toch zijn eigen keus, hij kan er toch ook bij komen zitten.
Niet in alles darlingquote:
Hij is aan het sporten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:40 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat ie niet in beeld is? Idd goed bezig![]()
hahaha ik ook. met steunkousenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind hem meer op een omaatje lijken.![]()
Kan je meteen die taart weggooien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
als hij nou ook een verrassing heeft ....bv uit een taart springen of zo (naakt)![]()
![]()
We waren toch klaar voor de zaterdag?quote:
"Big ups!"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft vroeg in de middag ook al een uur gefietst op zijn speciale fiets.
Ik denk dat ewr vanavond nog genoeg hapjes komen voor ome Japioooquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is aan het sporten!
Gisteravond ook al meen ik...
En hij heeft alle "hapjes voor ome japio" uitgespuugd![]()
Doe mij ff een lol....naakt uit een taart springen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:41 schreef milk-shake het volgende:
[..]
als hij nou ook een verrassing heeft ....bv uit een taart springen of zo (naakt)![]()
![]()
heb de take off gezien (op vol gedownload) was wel leuk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waaat, is Belgie ook weer begonnen????
OMG, dan heb ik nergens meer tijd voor. Vond ik vorig jaar geweldig!!!
quote:
Ik vreesch het ook...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:43 schreef Missy_1974 het volgende:
toch zal eric denk ik not amused zijn, aangezien de aandachtskick
quote:
Ik heb me al aangesloten bij jullie mening.... hij is enigszins een HORK!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kenia heeft je het inzicht gegeven dat je nodig hebt hier![]()
Hupert is mooi als vrouwquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Burgundy het volgende:
[..]
Ja eerlijk is eerlijk, t staat hem wel goed![]()
[[url=http://aycu09.webshots.com/image/10928/2001687476775321354_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Dat overleeft huub niet al dat eten wat hij dan naar binnen moet stouwen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:43 schreef Dynabite het volgende:
[..]
respect voor Jaap, kunnen homo's als Huub een voorbeeld aan nemen
.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ga dan maar op salamander jacht![]()
En de bewoners?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
[..]
heb de take off gezien (op vol gedownload) was wel leuk.
soms veel slap gelul maar toch sterke 1e uitzending
Hij is verkleed als iemand die nooit mee schijnt te doen aan gezellige activiteitenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio staat in z'n korte broek te vreten in de keuken, zeiknat van het zweten ........ Leuk voor een feestje
Ik hoop toch van harte dat ie nog even een douche pakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio staat in z'n korte broek te vreten in de keuken, zeiknat van het zweten ........ Leuk voor een feestje
En ze heeft Natrasha al ingelicht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:46 schreef itsme het volgende:
amanda en eric liepen dus in vol ornaat naar kantoor waar de rest zat.
amanda zag wat er gaande was.
Denk inderdaad dat Eric graag het middelpunt had willen zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik weet het niet hoor, Eric ziet er niet uit, Brian en Huub zijn "mooier"
Geloof niet dat Eric het op prijs stelt
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ahw kut, de confrontatie komt eraan en dat bufferen begint alleen maar erger te worden!![]()
veel van onze laatste BB gejat. vond de bewoners niet veel aan, meer wat er met ze werd gedaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En de bewoners?
Was het wat?
Jammer, dat Amanda wat heeft gezien!
Eric had al volop lol, dus die wordt er niet kwaad om.
Vooral als Huub Natrasha gaat afkraken, kan dit HEEL erg fout aflopen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat Eric graag het middelpunt had willen zijn
wel neequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vooral als Huub Natrasha gaat afkraken, kan dit HEEL erg fout aflopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |