Ik doe geen boter of olie erbij als ik het gehakt rul. Bij mij mengt het vocht altijd gewoon.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:16 schreef LennyKravitz het volgende:
Als jullie gehakt toevoegen?... laten jullie die gerulde gehakt dan ook uitlekken voor te mixen in een saus?... als ik dat niet doe dan krijg ik altijd dat vocht uit het gehakt (al dan niet in combi met de olie/braadbotervet waarin je het gehakt gebakken hebt) niet mengt met de pastasaus, en het erop gaat drijven...
Gehakt hoeft helemaal niet geruld te worden in boter of olie, gewoon "droog" rullen. En als je minder vet in je eten wilt, kun je het inderdaad beter uit laten lekken.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:16 schreef LennyKravitz het volgende:
Als jullie gehakt toevoegen?... laten jullie die gerulde gehakt dan ook uitlekken voor te mixen in een saus?... als ik dat niet doe dan krijg ik altijd dat vocht uit het gehakt (al dan niet in combi met de olie/braadbotervet waarin je het gehakt gebakken hebt) niet mengt met de pastasaus, en het erop gaat drijven...
suiker?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef zquing het volgende:
net zo makkelijk is een potje geschilde tomaten, wat suiker, wat kruiden en een beetje knoflook te nemen. Veel lekkerder en even snel(mischien 5 minuutjes langer)
Nee, als je de tomaten goed ontzuurt is dat helemaal niet nodigquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
suiker?
dat gooi ik er nou nooit bij
't is meestal maar een heel klein beetje, vind 't wel lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
suiker?
dat gooi ik er nou nooit bij
Klein kneepje honing, is ook heerlijk!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:22 schreef zquing het volgende:
[..]
't is meestal maar een heel klein beetje, vind 't wel lekker
ik vind die bertolli in zak wel lekker voor kant en klarepastasaus!quote:Op maandag 12 maart 2007 00:47 schreef macnl het volgende:
alles voor over de pizza, daar waar er naar pasta gevraagd werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |