_GdR_ | zaterdag 10 maart 2007 @ 18:35 |
Lekker weer dus lekker ff een rondje motorrijden. tot je voorrem blokkeert... ![]() ![]() ![]() ![]() tegen een verkeersbord met de tank. En van t verkeersbord krijg ook nog een rekening. heel mn pak de tiefus in. godverdomme. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Autoreply | zaterdag 10 maart 2007 @ 18:38 |
Gezien de foto's mag je blij zijn dat je zelf weinig hebt (toch?) Wat is er gebeurd? Onderuitgeremd? | |
SterkStaaltje | zaterdag 10 maart 2007 @ 18:38 |
Matig | |
Ladidadida | zaterdag 10 maart 2007 @ 18:40 |
OOh nou kan je niet naar de TT..! | |
_GdR_ | zaterdag 10 maart 2007 @ 18:43 |
voorwiel blokkeert. ik heb zeker geluk gehad. als ik die paal geraakt had was t fout afgelopen... alleen mn knie doet pijn. | |
Maxxride62 | zaterdag 10 maart 2007 @ 18:47 |
gebeurt vaker dat soort ongelukken deze tijd van het jaar | |
Autoreply | zaterdag 10 maart 2007 @ 18:48 |
quote:Ja, maar waarom. Remde je zelf te hard? Of brak er iets af oid ![]() | |
chilipenn | zaterdag 10 maart 2007 @ 18:50 |
hoop dat je je pak meeverzekerd hebt, en wees blij, nu was t je pak, anders een 3e graads brandwond en levenslang littekens.... blijft toch kut hoor... | |
_GdR_ | zaterdag 10 maart 2007 @ 18:51 |
nja ik moest afremmen voor een rontonde. en ik voel heel mn voorwiel raar doen. en toen was t raak. maar op t asfalt ie een remspoor te zien. en die is niet van mn achterwiel. dus... | |
_GdR_ | zaterdag 10 maart 2007 @ 18:52 |
quote:ik ben blij dat ik mn pak aan had. ben denk zo'n 10/20 meter over t asfalt geschuurt. en op mn knie na heb ik er geen krasje aan over gehouden. | |
Yestuuur | zaterdag 10 maart 2007 @ 19:10 |
*gaat niet meer zonder pak rijden* | |
speedstar | zaterdag 10 maart 2007 @ 19:39 |
Hey kut man... erg zonde.. maar wees blij dat je zelf niks hebt... is je motor all risk verzekerd ? Ik ben ook vorige week onderuitgegaan met de motor.. motor officieel total loss, en mijn knie ligt open want ik had een spijkerbroek aan. tip : nooit zonder motorpak rijden... | |
Autoreply | zaterdag 10 maart 2007 @ 19:40 |
quote:En een slipcursus doen. 'S een keer in slecht weer rijden en crossen zijn ook een goede. De overgrote meerderheid van de motorrijders gaat onderuit doordat ze hun motor en vooral het remmen amper beheersen. Ik ben me mijn eerste slipcursus kapot geschrokken. Niet van de moeilijkheid maar van het verbijsterend slechte remmen van mensen die al 20 jaar motor reden ![]() | |
Geqxon | zondag 11 maart 2007 @ 02:47 |
Aan de markering op je voorwiel te zien heb je ook nog eens een slag in je wiel.. daar is kracht voor nodig.. | |
JediMindTricks | zondag 11 maart 2007 @ 02:48 |
josti-actie ![]() | |
_GdR_ | zondag 11 maart 2007 @ 03:06 |
quote:josti actie? ik remde gewoon... alleen hield mn voorwiel t niet... ![]() | |
_GdR_ | zondag 11 maart 2007 @ 03:22 |
quote:ow je hebt eren ander icoontje, ik snapte het al niet.. ![]() | |
Crashcat | zondag 11 maart 2007 @ 03:34 |
WTF... Had je de motor in de winterstalling staan? Kan zijn dat de calipers een beetje roestig zijn geworden. | |
_GdR_ | zondag 11 maart 2007 @ 03:47 |
nope. altijd mee gereden met deze 'zachte' winter. | |
JediMindTricks | zondag 11 maart 2007 @ 03:52 |
quote: ![]() | |
_GdR_ | zondag 11 maart 2007 @ 03:53 |
ja maar... ![]() | |
BlackRhino | zondag 11 maart 2007 @ 10:20 |
quote:Neem eens een VRO cursusje. www.freebike.nl | |
sanni | zondag 11 maart 2007 @ 10:30 |
quote:Maar de whiskey/bier die je daarvoor gezopen had was wel lekker ![]() | |
eXistence | zondag 11 maart 2007 @ 10:35 |
Ben je verzekerd? | |
BYM | zondag 11 maart 2007 @ 12:39 |
quote:PVI te lelystad ![]() Kan ik iedere motorrijder aanraden, rijdt toch een stuk lekkerder daarna ![]() | |
BlackRhino | zondag 11 maart 2007 @ 12:41 |
Jep. | |
Autoreply | zondag 11 maart 2007 @ 12:53 |
quote:Ook in Goes (Zeeland) en ergens in Assen oid zit er eentje meen ik. Uitermate leerzaam ![]() | |
j0rrit | zondag 11 maart 2007 @ 13:07 |
Ben je mooi klaar mee, al mag je blij zijn dat je er goed vanaf bent gekomen. ![]() ![]() Weet je al wat je kwijt bent aan herstellen? | |
geelhoed | zondag 11 maart 2007 @ 13:47 |
Tja, gebrek aan wielen...... | |
BlackRhino | zondag 11 maart 2007 @ 16:12 |
Hee is dat die ex-R6 van Vienus? | |
_GdR_ | zondag 11 maart 2007 @ 17:09 |
wel verzekerd. geen all risk. herstellen is geen optie denk ik. alles is kapot ![]() wordt denk ik sparen voor een nieuwe. | |
yup | zondag 11 maart 2007 @ 17:54 |
Volgende keer motor met ABS kopen ![]() | |
Catch22- | zondag 11 maart 2007 @ 17:55 |
heel erg klote natuurlijk wel mooi dat je er goed uit bent gekomen, dat is het belangrijkste toch ![]() | |
Geqxon | zondag 11 maart 2007 @ 21:42 |
quote:Zo'n grote BMW tourmotor zeker. Terwijl hij nu een R6 rijdt. ![]() | |
BazzieK | zondag 11 maart 2007 @ 22:14 |
quote:Nee dat is fijn ![]() ![]() | |
MouseOver | zondag 11 maart 2007 @ 22:28 |
Ai ![]() | |
BlackRhino | zondag 11 maart 2007 @ 22:52 |
quote:Of leren remmen. | |
HumbertoT | maandag 12 maart 2007 @ 04:40 |
quote:Herstellen? Dit is een total loss helaas. Jammer en erg klote voor je. | |
Meeh | maandag 12 maart 2007 @ 10:08 |
Streetfighter bouwen? | |
rival | maandag 12 maart 2007 @ 10:13 |
wees blij dat je je pak aan had. ik heb het gehad met alleen een jack aan, je ziet het nog aan me reet ![]() maar toch zonde van je fiets man.... | |
k_i_m | maandag 12 maart 2007 @ 10:34 |
Gadverdamme Geer! Wat klote! ![]() | |
_GdR_ | maandag 12 maart 2007 @ 10:48 |
yep. i know... @meeh: streetfighter is not done. @rival: ik stap nooit meer op een motor zonder pak. pak heeft me veeeeel ellende bespaard. ben toch zo'n 15/20 meter over t asvalt gegleden. ![]() | |
yup | maandag 12 maart 2007 @ 22:35 |
quote:Voordelen van ABS wegen vele malen meer op tegen dat nadeeltje dude, en dat probleem heb je ook met auto's heur... Op de motor ben je al kwetsbaar genoeg, een beetje actieve veiligheid kan geen kwaad hoor... | |
BazzieK | maandag 12 maart 2007 @ 22:50 |
quote:Tja ABS is handig maar ga er geen ander type motor voor kopen. Verder, heb je zelf ook je A? ![]() | |
HumbertoT | maandag 12 maart 2007 @ 23:14 |
De eerste sportmotor met abs is er volgens mij nog niet. | |
yup | maandag 12 maart 2007 @ 23:16 |
quote:Yep. Al een jaar zelfs (sinds Januari 2006). | |
Little_Meanie | maandag 12 maart 2007 @ 23:27 |
motorrijders zijn paupers | |
Tommy_Kuklinski | maandag 12 maart 2007 @ 23:30 |
quote: ![]() | |
worldpimber | maandag 12 maart 2007 @ 23:33 |
quote: ![]() | |
Autoreply | dinsdag 13 maart 2007 @ 00:52 |
quote:Er zijn nu toch verschillende middenklassers (sport/toermodellen) met ABS? quote:Wat een fraai en goed beargumenteerd epistel. Je zult nu tot in de lengte van dagen kunnen meegenieten van dit schitterende type mensen. Iets zegt me overigens dat u een buitengewoon intelligent en sympathiek mens bent ![]() | |
HumbertoT | dinsdag 13 maart 2007 @ 01:26 |
quote:Jawel, maar supersports nog niet, iemand die voor een R6 of R1 gaat zal geen VFR kiezen omdat ABS daarop wel beschikbaar is. | |
Autoreply | dinsdag 13 maart 2007 @ 01:29 |
quote:Een VFR is toch redelijk sportief ![]() In Nederland rijd je dat verschil er niet uit, maargoed, da's een andere discussie. Kan je inbouwsets oid kopen voor ABS? Op zich is een sensor e.d. te doen lijkt mij? | |
HumbertoT | dinsdag 13 maart 2007 @ 01:47 |
Een vfr is idd redelijk sportief, maar lang niet zo sportief als een supersport. Geen idee of je een ABS set kan kopen, ben nog nooit iemand tegen gekomen die dit zelf heeft ingebouwd. | |
_GdR_ | dinsdag 13 maart 2007 @ 01:49 |
VFR vs R6. alsjeblieft hej ![]() | |
BlackRhino | dinsdag 13 maart 2007 @ 07:25 |
quote:In Nederland. Wie rijdt er dan ook alleen in Nederland? Nederland is saai om motor te rijden. Daarnaast, als je een R6 hebt doe je ook af en toe circuitdagen lijkt me? ![]() VFR is een heel ander segment dan een R6. Al moet ik zeggen dat er maar heel weinig figuren zijn die echt alles uit een R6 kunnen halen. Maar ja, looks, zeggen ze dan. | |
MouseOver | dinsdag 13 maart 2007 @ 07:35 |
quote:Ook al een goed argument op zich. Anders kun je ipv een Van Gogh net zo goed een wit laken aan de muur hangen. | |
HumbertoT | dinsdag 13 maart 2007 @ 07:45 |
quote:Ik denk dat 7/10 rijders (als het al niet hoger is) lang niet alles uit hun sport motor kunnen halen. | |
_GdR_ | dinsdag 13 maart 2007 @ 09:55 |
quote:nee vind ik niet zo raar ook. check dit topic ![]() | |
firestorm_99 | dinsdag 13 maart 2007 @ 09:58 |
dat moeten ze ook niet willen kunnen. dat geeft te veel gevaarlijke situaties omdat het gros dit op straat zal proberen... | |
yup | dinsdag 13 maart 2007 @ 10:14 |
quote:Geef mij maar een VFR, V4 blokje van zo een ding is briljant en klinkt werkelijk geweldig. | |
HumbertoT | dinsdag 13 maart 2007 @ 10:16 |
Totaal verschillende fietsen, een VFR rijder zal gemiddeld ook iets ouder zijn dan een R6 rijder die aan Rossi mania lijdt | |
_GdR_ | dinsdag 13 maart 2007 @ 11:48 |
quote:ja maar t rijd echt niet zo tof als een R. VFR is geen racer. zijn wel mooie motoren maar ik zou veeel liever weer een R willen. bos superbike demper maakt echt een geweldige tiefus herrie. op mn volgende motor komt absoluut weer zo'n klein uitlaatje. dus met t geluid zit t ook wel snor. ![]() | |
firestorm_99 | dinsdag 13 maart 2007 @ 11:56 |
Een VFR is inderdaad geen racer maar je kan er aardig mee racen! | |
_GdR_ | dinsdag 13 maart 2007 @ 12:19 |
![]() met een lelijk wijf kan je ook neuken. je snapt mn punt toch wel? | |
Autoreply | dinsdag 13 maart 2007 @ 12:20 |
quote:Wat dan weer jammer is omdat je het voor een hoop andere motorrijders verpest. (Afgesloten dijken enzo) Maargoed, we zijn far off-topic alhoewel ik er bij blijf dat iig qua vermogen en acceleratie het verschil tussen een VFR en een R6/1 verwaarloosbaar is. Wegligging en uiterlijk is een ander verhaal. Misschien open ik er nog wel 's een topic over ![]() | |
Cageon | dinsdag 13 maart 2007 @ 12:25 |
quote:Al wel een jaar nou nou, dat is een lading van ervaring. Anyways, klote man... het was dus geen technisch defect? Moest je in eens hard remmen dan of was het gewoon een late remactie? Er zijn mooie nieuwe modellen uitgekomen bij yammiej, mooi excuus om die voor de verjaardag te vragen ![]() | |
_GdR_ | dinsdag 13 maart 2007 @ 12:40 |
weet niet waar het aan lag. voorwiel blokkeerde iig wel. (gister nog ff naar t plek des onheils geweest). wegdek te glad, banden te glad, te hard geremt, mechanisch defect etc. kan t allemaal zijn. mja ik stop met jammeren ik heb geluk gehad klaar. van de zomer hopelijk 2006 R6 (met t korte uitlaatje). En als het deze zomer niet lukt dan t jaar erop. maar verdomme wat een weer zeg... | |
Little_Meanie | dinsdag 13 maart 2007 @ 12:41 |
quote:Inderdaad in tegenstelling tot die pauper motorlijers. | |
Autoreply | dinsdag 13 maart 2007 @ 12:48 |
quote:Ook uw spelling is van een buitengewoon hoog beschavingsniveau. SPOILER | |
dribbel79 | dinsdag 13 maart 2007 @ 12:54 |
Al die loze reacties van "leer eens remmen" of "VRO cursus" of "josti-actie" ![]() TS is al ziek zat dattie een mooie R6 in puin rijdt...ben iig blij dat er heelhuids vanaf gekomen bent en rap een mooie fiets terugvindt... En ik wens TS toch een supermooi motorseizoen toe (als je niet naar de TT kan ivm gebrek aan motor, je kan bij mij achterop) | |
_GdR_ | dinsdag 13 maart 2007 @ 12:59 |
quote: ![]() ![]() mja naar assen is geen probleem. ka zo achter opstappen bij vrienden. maar is meer een prinicipe kwestie. als ik naar de TT ga rijdt ik zelf. weet je hoe gek ik word als ik achter op zit en ik zie 100.000 motoren en mensen op de bruggen staan etc. je weet vast wat ik bedoel. ![]() | |
firestorm_99 | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:06 |
beter achterop de motor dan helemaal niet naar assen toch? | |
zBus | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:07 |
streetfightertje van maken ![]() | |
-XX- | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:08 |
quote: ![]() ![]() | |
firestorm_99 | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:19 |
idd alles om maar te kunnen rijden! het is er zeker goed weer voor! | |
Cageon | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:25 |
Het scheelt het is net als sex, hoelanger je het niet doet des te meer raak je er aan gewend dat je (tijdelijk) niet kan rijden. Dat tijdelijk duurt bij mij nu al veels te lang ![]() Succes met het bij elkaar sparen van de nieuwe! | |
BertV | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:28 |
Het zit je niet mee... zo'n verkeersbord is ook niet goedkoop. ![]() Misschien idd een streetfighter maken. | |
_GdR_ | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:43 |
quote:nee absoluut niet. ![]() ![]() heb 1x achterop gezeten en dat was echt verschrikkellijk. al die vette motoren en dan zit je achterop.. ![]() Mja probeer gewoon zo snel mogelijk een nieuwe te scoren. heb al een mooie op t oog. zoals ik al eerder zei: streetfighters zijn not done. streetfighers zijn in mijn ogen t zelfde als een golfje met dikke bumpers etc. | |
BertV | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:54 |
waar halen "jullie" dat geld vandaan... | |
firestorm_99 | dinsdag 13 maart 2007 @ 15:15 |
quote:het is inderdaad net als sex ik kan niet zonder... | |
DonJames | dinsdag 13 maart 2007 @ 15:53 |
quote:Hier zijn (voor zover ik weet) geen sets voor. Je moet tenslotte niet alleen een sensor inbouwen, ook een ABS-pomp, regeleenheid, remklauwen en een handvol kleinmateriaal moet je nog ergens kwijt, om maar niet te spreken van allerlei onderdelen die zijn aangepast om al die extra spullen kwijt te kunnen in een motor. Ombouwen kan wel, als je bijvoorbeeld eenzelfde schadefiets met ABS hebt. In de andere gevallen zou ik "nee" zeggen. | |
dribbel79 | dinsdag 13 maart 2007 @ 16:59 |
quote:sparen, zuinig aan doen, zelf sleutelen en zo weinig mogelijk/ niet op je bek gaan...technische manco's doe je niks aan...maar verstandig rijden scheelt je veel geld... | |
BazzieK | dinsdag 13 maart 2007 @ 17:03 |
quote:Wizzikhelemaalniet ![]() | |
worldpimber | dinsdag 13 maart 2007 @ 17:35 |
quote:VFR750 en VFR400 zijin ook wel heel andere koek heH ![]() En sowieso is het meeste geluid afhankelijk van de uitlaat ![]() |