Als je het niet probeert zal het nooit lukkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:15 schreef methan het volgende:
veengrond ( Ik weet niet hoe een nieuwe re maken sorry ,kan iemand anders dat doen? )
Doe maar iemand gewoon een nieuwe vraagquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:15 schreef methan het volgende:
Jakkop punt en verder ????????
De punet waren er al was alleen even vergeten te veranderenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:39 schreef SaskiaR het volgende:
De punten van 646 zijn trouwens wel opgeteld toch (in de OP staat nog 645)?
En Rose danquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar geen van de mensen die te water waren geraakt waren nog in leven.
Ik zag je naam gister en heb het boek meteen op tafel gelegd. Moet nog 1 hoofdstuk van een ander boek, en dan begin ikquote:
Prima hoor! Het duurt alleen wel heel lang voor je resultaat ziet... Ik sport ongeveer 1,5 uur per dag en ik eet al 2 maanden bijna geen snoep/chips/koekjes etc. meer (alleen nog maar volkoren brood, groente en fruit) en ik zie mijn buikspieren nu wel duidelijk. Maar ik had toch verwacht meer resultaat te zien.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:54 schreef SaskiaR het volgende:
ik gok een Jood...
Geen schrijver, denk eerder aan de politiek, en omstredenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:58 schreef SaskiaR het volgende:
Tja, daar zijn er nogal wat van... een schrijver?
Same here..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:12 schreef SaskiaR het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord.
Nee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:14 schreef De_Melkboer het volgende:
Valery Gyergiev (met op voorhand een excuus voor de spelling)
Nou je het zegtquote:
Dat is een schrijver.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:17 schreef SaskiaR het volgende:
dostojevski?
quote:In 1909 begonmet een serie van twintig balletseizoenen in Parijs. Hij zette dansers als Anna Pavlova, Tamara Karsavina en Vaslav Nijinsky in en gebruikte muziek van componisten als Igor Stravinsky, Claude Debussy, Maurice Ravel, Erik Satie, Richard Strauss, Sergej Prokofjev, Francis Poulenc en anderen. Dikwijls paste zijn huischoreograaf Michel Fokine deze muziek aan voor ballet. Samen ontwikkelden zij een meer gecompliceerde balletvorm waarin show-elementen waren opgenomen en waarin de dramatische eenheid van een dansvoorstelling werd benadrukt.
Nee, dat was een componist.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:26 schreef SaskiaR het volgende:
moussorgski ook niet
Kahanequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:06 schreef De_Melkboer het volgende:
XX also known by .. (August 1, 1932 – November 5, 1990) was an American Orthodox rabbi, author, political activist, and a sometime member of the Israeli Knesset. He was a controversial and polarizing figure, to some a "visionary hero of the Jewish people" and to others a "criminal racist."[1]
XX was known in the United States and Israel for his strong political and nationalist views, exemplified in his promotion of a theocratic Greater Israel which meant that he believed that God intended the area for the Jewish people and therefore they should take and annex Judea, Samaria, and Gaza. He founded two controversial movements: the Jewish Defense League (JDL) in the United States and Kach, an Israeli political party. In 1984, Kach gained one seat in the Knesset and XX became a member. In 1986, XX voted in favor of an anti racism law that exempted "acts for purposes of religious worship or intended to preserve Israel's unique character." In 1986, Kach under controversial circumstances, was declared a racist party by the Israeli government and banned from the Knesset, and, in 1994, following the Cave of the Patriarchs massacre, the movement was outlawed completely. XX's Knesset career was ended by section 7a of Basic Law: The Knesset (1958): "Prevention of Participation of Candidates List."
He, dat is flauw... Gewoon open laten staan dat soort vragen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:09 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik zal gelijk de openstaande vraag even sluiten, als 3 AKQ cracks hem al niet weten belooft dat weinig goeds, dat was dus Meir Kahane die vond dat alle Palestijnen er maar uit moesten, en zo snel mogelijk.
Gewoon op tijd komen !quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
He, dat is flauw... Gewoon open laten staan dat soort vragen.![]()
Volgens mij is die derde vrede, de vrede van Westfalen, een verzamelnaam voor de vrede van Osnabruck en vrede van Munster, en geen verdrag op zichzelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:22 schreef jakkop het volgende:
Met welke 3 vredes eindigde de 30-jarige oorlog?
Diaghilev, maar vooruit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:38 schreef SaskiaR het volgende:
dagilev?
Nee, Vanilla Sky was wel een remake, maar dan van "Abre los Ojos" beide met Penelope Cruzquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Vanilla sky?
nee, het is Event Horizon.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:15 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Nee, Vanilla Sky was wel een remake, maar dan van "Abre los Ojos" beide met Penelope Cruz
Ja, het antwoord is Solaris. Het origineel is echt een aanrader, de remake niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:21 schreef seekfaM het volgende:
Solyaris?
Nederlandquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef seekfaM het volgende:
Met welke 3 grote waterproblemen gaat nederland in de toekomst problemen meekrijgen als nu niet ingegrepen word
Klopt, het is het regenwater wat in Nederland ( bebouwening ) niet meer weg kan, de zeespiegel die stijgt, en het rivier water wat uit het buitenland komt dat wij moeten opvangenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:32 schreef PhysicsRules het volgende:
Rijzen van de zeespiegel
Toename rivierwater door verhoogde regenval in het achterland
Grondwaterverzakking als gevolg van gaswinning in groningen
Toename regen in Nederland zelf
Graagquote:Het(of
) van een positieve, vergrotende lens is de plaats waar de stralen van een puntvormige, 'oneindig' ver verwijderde lichtbron (die dus parallel lopen) na breking door een lens samenkomen (convergeren). De afstand tussen het midden van de lens en het zo bepaalde
heet de
-afstand.
Dat is trouwens een gesloten systeem, Jorritsma onttrekt geen water aan de grond maar wisselt warmte uit.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:33 schreef PhysicsRules het volgende:
En dan vergeet ik de watervervuiling in Almere als gevolg van illegaal pompen door Jorritsma
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:40 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Dat is trouwens een gesloten systeem, Jorritsma onttrekt geen water aan de grond maar wisselt warmte uit.
Daar ben ik het wel mee eens, als je zo diep gaat zit je wel lang en breed in de watervoerende lagen, sowieso geen handige move om dat zonder vergunning te doen. Hoge bomen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
, dat is ook niet de issue. Het waterschap zegt dat doordat ze een gat in de grond tot aan het grondwater heeft gemaakt er kans op vervuiling van het water optreedt. Niet het systeem zelf, maar de aanleg is het probleem.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Brandpunt en focus. (Dioptrie is de sterkte van een lens.)
Ik heb geen bril en geen kort stekeltjeshaar.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Ronald Reagan
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:38 schreef Plasterk het volgende:
HUgh grant
ken je het bedrijf?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
Dat weet niet
Kennen, kennen, dat is een groot woordquote:
Hond?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:11 schreef Tmaatje het volgende:
Vraag; welk dier heeft een pacemaker geimplanteerd gekregen??
ROFL...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:14 schreef Der_Michael het volgende:
goudvis
Ik sta er al tussenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:23 schreef Tmaatje het volgende:
Winnaar seekFam +1
AKQ deel 647 stand
Jakkop 1
Mr Sander 1
Its-Jojo-4you 1
SaskiaR 2
DarkZone 1
ChrisJX 1
De_Melkboer 2
Neleos 1
Der_Michael 1
SeekfaM 1
PhysicsRules 1
Legolas_Greenleaf 1
B.ertha 1
Plasterk 1
Tmaatje 1
seekFam 1
klopt maar kortgeleden is voor het eerst een pacemaker bij een kat geimplanteerdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:20 schreef Plasterk het volgende:
Tmaatje, je vraag heeft meerdere antwoorden.
er zijn honden met pacemakers...
Vraag volgende keer dan: bij welk dier is kortgeleden voor het eerst....?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
klopt maar kortgeleden is voor het eerst een pacemaker bij een kat geimplanteerd
Ja kortgeleden, maar dan heb je het over een dier, dat 'voor het eerst' een pacemaker heeft gehad, maar niet van alle dieren in het geheel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
klopt maar kortgeleden is voor het eerst een pacemaker bij een kat geimplanteerd
ja, maar bijna elk organisme heeft een natuurlijke pacemaker (de AV-knoop)en zo ook bijna elk dier, bovendien maakt dit je vraag incompleet. Stel je vraag volgende keer completer!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:27 schreef seekfaM het volgende:
Maar ben ik de gene die hem heeft? en moet ik nu een nieuwe vraag verzinnen??
Hij is terug, ik zeg alleen skullen en dan met roeien, omdat ik me bedacht dat er heel veel andere dingen zijn wat ook skullen is. dus ik vraag wat is skullenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:32 schreef PhysicsRules het volgende:
Mafkees, graag de vraag tussen zetten
Skullen? Lid zijn van de skulls?
't is een soort manier van roeienquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:31 schreef Der_Michael het volgende:
roeien?
quote:Je kunt skullen (met twee riemen) of boardroeien (met één riem).
Heel recent. Draait al wel in België, nog niet in Nederland.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:14 schreef tong80 het volgende:
Is Ex-drummer verfilmd ? Recent dan zeker ?
broer +1quote:Op zondag 11 maart 2007 02:13 schreef broer het volgende:
Thomas Harris - Silence of the lambs
Harry Mulisch - De Aanslag
Harry Mulisch - De ontdekking van de hemel
John Irving - The World According to Garp
Herman Brusselmans - Ex-drummer
Anders is iemand anders me voorquote:Op zondag 11 maart 2007 02:23 schreef broer het volgende:
Niet leuk dat je het gewoon in dezelfde minuut weet te beantwoorden, trouwens.
quote:Op zondag 11 maart 2007 02:26 schreef broer het volgende:
[afbeelding]
Pardon. Ik wist niet dat je er zoveel waarde aan hechtte.
Mag ik geen bonuspunten uitdelen?quote:Op zondag 11 maart 2007 02:33 schreef erkel het volgende:
Okmaar dubbele punten topic is pas over 3 delen
Jawel hoor, dat doe ik ook soms en ik heb het andere mensen ook zien doen.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Mag ik geen bonuspunten uitdelen?
Ow ik anders vrij weinig, misschien als kudo-punt ofzo dan? 2 punten zijn normaliter alleen voorbehouden aan dubbele punten topicsquote:Op zondag 11 maart 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat doe ik ook soms en ik heb het andere mensen ook zien doen.
Sorry had de vorige vraag niet gezienquote:
Klassequote:Op zondag 11 maart 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Echo and the Bunnymen.
Let op. Je moet zodadelijk ook het nieuwe topic openen.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hou er even mee op. Ik kan me niet verdelen over vier topics![]()
Dat is te zienquote:Op zondag 11 maart 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
Wie?
Muzikant, begonnen in dezelfde tijd als Echo & the Bunnymen. Later solo. Hartstikke gek.
[afbeelding]
Maar ik weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 11 maart 2007 03:00 schreef broer het volgende:
Let op. Je moet zodadelijk ook het nieuwe topic openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |