Brian wel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
Hey Brian, overdag slapen mag toch niet?
Wie zegt dat het een studie is....misschien zijn het wel sexverhalen ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:54 schreef blomst het volgende:
Weer aan de studie onze jaap:
[afbeelding]
Hij doet altijd zijn broekriem los als ie gaat zitten, dus dat zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:56 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een studie is....misschien zijn het wel sexverhalen ofzo![]()
moeten zijn tietjes ook weer bruiner wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:53 schreef Mani89 het volgende:
Eric ligt weer in ze geile positie op de zonnebank![]()
Same here.quote:
Dat gaat weer laat worden....heb ik datquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
Amanda als hun komen wil ik muhn teasers pak an.
zij komen![]()
Brian doet dat ook. Hun doen dat echt altijd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:03 schreef itsme het volgende:
Amanda als hun komen wil ik muhn teasers pak an.
zij komen![]()
echt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:04 schreef F1reB1rd het volgende:
brian en natas van bed geschopt door de redactie ?
Zowat de meeste Nederlanders doen dat. Lekker boeiend...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian doet dat ook. Hun doen dat echt altijd.![]()
aargh zo erg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:04 schreef F1reB1rd het volgende:
brian en natas van bed geschopt door de redactie ?
Daar kan ik me ook zo aan eregeren, het klinkt zo dom.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:04 schreef noekje het volgende:
[..]
zou het nog geen tijd zijn voor z'n eiwitjes ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:06 schreef Heathen het volgende:
Jaap gaat op een stoel zitten... kreun steun..zucht gehijg... 't Is ook zwaar.
Heb jij geen stopwoordje wat je honderden keren per dag zegt? OK huub doet afentoe wat overdreven, maar het is nog steeds zo dat hij de gangmaker is, dus laat hem lekker.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:02 schreef joffer het volgende:
[..]
Same here.
Huub begint irritant te worden met zijn staccato-zinnetjes (ik hou der van) en zijn quasi populaire gedrag.
Hij begint nu echt zo'n groepslulletje te worden die het maar wat tof vind dat hij lekker mag meedoen. Als dit zo doorgaat, mag hij van mij oprotten.
Ondanks dat volgens jou de meeste Nederlanders dat doen, is het nog steeds irritant en fout.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zowat de meeste Nederlanders doen dat. Lekker boeiend...
Stttttttt, ik zit net chippies te eten, kan ik weer gaan dweilen hier.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:07 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
zou het nog geen tijd zijn voor z'n eiwitjes ?
Oh, dan ontmoet ik een heleboel buitenlanders kennelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die dat doen en als ik het eens hoor dan ga ik ze verbeteren. Verschrikkelijk, ik weet het maar ik kan er niks aan doen. Is een automatisme. Mijn excuses aan de meeste Nederlandse burgers die hun ipv zij zeggen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
nee de zweep er over.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die dat doen en als ik het eens hoor dan ga ik ze verbeteren. Verschrikkelijk, ik weet het maar ik kan er niks aan doen. Is een automatisme. Mijn excuses aan de meeste Nederlandse burgers die hun ipv zij zeggen.
Ik ken iemand en die zegt altijd hullie en zullie en diegene denkt dat het correct Nederlands is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:05 schreef itsme het volgende:
[..]
aargh zo erg.![]()
![]()
Huub gaat ze dan verbeteren![]()
kwark gok ik. Pianospel vind ik namelijk wel mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Jaap kon het pianospelen van huub niet meer aanhoren ofzo ???? Ik zie dat hij helemaal verhuisd is naar de keuken, of is dat omdat hij weer aan zijn kwark toe is ?
Hullie en zullie?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die zegt altijd hullie en zullie en diegene denkt dat het correct Nederlands is.
Dan word ik zo verdrietig dat ik moet huilen.![]()
ik zeg geen hun ik zeg hullie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die dat doen en als ik het eens hoor dan ga ik ze verbeteren. Verschrikkelijk, ik weet het maar ik kan er niks aan doen. Is een automatisme. Mijn excuses aan de meeste Nederlandse burgers die hun ipv zij zeggen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:10 schreef itsme het volgende:
[..]
kwark gok ik. Pianospel vind ik namelijk wel mooi
zo vind ik Huub wel lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |