Lees ik daar...............a.a.p............? Foei!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:31 schreef Oma1 het volgende:
[..]
de aap en de rat hebben het wel over een dame een top mens is Sylvia
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:32 schreef suleika25 het volgende:
Kunnen we ze niet een cdtje opsturen met toepasselijke muziek, waarbij we schrijven welk liedje voor wie is bedoeld......zoals voor natasia: niemand laat zijn eigen kind allen van willeke en willy alberti....en dat soort muziek![]()
Scan. Kom op nu. Bang? Heb je haar grote bek niet gehoord tijdens de stemronde? Amanda is een ding niet en dat is bang.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is ook bang om eruit te vliegen. Daarom wilde ze Natasia en Brian niet tegen het hoofd stoten denk ik.
Las ik daar r a t?? Foei!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lees ik daar...............a.a.p............? Foei!![]()
Lees dit even.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:31 schreef Oma1 het volgende:
[..]
de aap en de rat hebben het wel over een dame een top mens is Sylvia
Lees aub even mijn onderschrift ipv dat inconsequente gelul van hier.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees dit even.
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.
Ik heb het niet verzonnen hoor, ik tip mensen alleen ivm een eventuele ban.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:34 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Lees aub even mijn onderschrift ipv dat inconsequente gelul van hier.
Als je het er niet mee eens bent, ga je toch gewoon naar huis ....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:34 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Lees aub even mijn onderschrift ipv dat inconsequente gelul van hier.
Werd met de aap niet Brian bedoeldquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees dit even.
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.
Dat is bijna hetzelfde als douchen zonder douchegel...of neuken zonder condoom...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:35 schreef noekje het volgende:
Even weer stijlen en dan weer de krullers er in. Da's eigenlijk zo logisch als je daarover nadenkt.
Ik heb erover nagedacht, maar zie de logica nog steeds niet... Maakt dat mij dommer dan Amanda?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:35 schreef noekje het volgende:
Even weer stijlen en dan weer de krullers er in. Da's eigenlijk zo logisch als je daarover nadenkt.
Ja hoor het geslijm gaat beginnen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:36 schreef noekje het volgende:
Ze zijn blij dat Eric, Amanda er in zijn gekomen en dat Huub mag blijven.
![]()
je mag Nena een blonde del noemen van een apart "soort"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen hoor, ik tip mensen alleen ivm een eventuele ban.
Ach, wat ze ook doet, het resultaat is hetzelfde, een bos touw.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht, maar zie de logica nog steeds niet... Maakt dat mij dommer dan Amanda?
zou eric daarom vroeger flink aan de coke zijn geweestquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia denkt dat ze Natrasha binnenkort wel zullen zien. Als het te erg wordt, rost ze Natrasha in het zwembad. Brian weet dat alle Amsterdammers voor zo'n act coke nodig hebben.....
Ga ik nu zeker doen...Jammer dat ik altijd de onderbouwing schuldig moet blijven wat een aap met racisme te maken heeft....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je het er niet mee eens bent, ga je toch gewoon naar huis ....![]()
Ga klagen bij de Forum Admin, en zeik mij niet af zeg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:38 schreef INCTRL het volgende:
[..]
je mag Nena een blonde del noemen van een apart "soort"
Brian mag je een rat noemen....
Maar.....Natasia mag je geen aap noemen??
Wat is dat voor inconsequent geouwehoer? Wat heb dat in Jodesnaam met "racisme" te maken? mijn voorouders zijn ook apen geweest, so fuckin what??? Word er een beetje simpel van.
Jaap mag je wel een vet varken noemenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:38 schreef INCTRL het volgende:
[..]
je mag Nena een blonde del noemen van een apart "soort"
Brian mag je een rat noemen....
Maar.....Natasia mag je geen aap noemen??
Wat is dat voor inconsequent geouwehoer? Wat heb dat in Jodesnaam met "racisme" te maken? mijn voorouders zijn ook apen geweest, so fuckin what??? Word er een beetje simpel van.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Jaap mag je wel een vet varken noemen![]()
SSSSTTTTTTTTTTTT.quote:
Voor Brian: Vuile Huichelaar - Renee de Haanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:32 schreef suleika25 het volgende:
Kunnen we ze niet een cdtje opsturen met toepasselijke muziek, waarbij we schrijven welk liedje voor wie is bedoeld......zoals voor natasia: niemand laat zijn eigen kind allen van willeke en willy alberti....en dat soort muziek![]()
aai over de bol smiliequote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga klagen bij de Forum Admin, en zeik mij niet af zeg.![]()
We hebben het over Amanda he. Keep that in mind.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht, maar zie de logica nog steeds niet... Maakt dat mij dommer dan Amanda?
Denk je dat de teachers komenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:43 schreef suleika25 het volgende:
Verdorie......feestje vanavond.....de teachers, veel drank, sex en rock en roll........en ik moet naar de bingo met bejaarden![]()
Ik zie het nu pas, scherpquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk je dat de teachers komen![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:43 schreef suleika25 het volgende:
Verdorie......feestje vanavond.....de teachers, veel drank, sex en rock en roll........en ik moet naar de bingo met bejaarden![]()
Wie weetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
is het geen cockring?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De cameraman heeft ver in de tuin nog een armband van Amanda gevonden ......
[afbeelding]
Oke......spelfoutje misschienquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |