Prima.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:19 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Laat jij American Beauty met rust, dan laat ik Back to the future met rust. Deal?
(voor zolang beide films nog in de race zijn)
Ik wil met jou wel BTTF met Rashomon ruilenquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:46 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wil ook wel met mensen AB tegen BTTF ruilen
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:13 schreef Mike het volgende:
Om het Falco nog wat moeilijker te maken kunnen we 'm ook blinddoeken en op 1 been laten staan.
Dealquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:05 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik wil met jou wel BTTF met Rashomon ruilen.
Wat is er nou weer mis met Rashomon?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:58 schreef Helo het volgende:
tering hoe kan je The departed pulp fiction American Beauty wegstemmen en dan films van
Quatre cents coups, Les (1959) 7
Rashômon (1950) 7
Battaglia di Algeri, La (1966) 7
Smultronstället (1957) 7
niet weg stemmen, ik pleit nogsteeds om eens in 3 dagen iedereen 1 min punt te geven om zo ook die films die niemand zien naar beneden te halen
Ik vind minstens drie van de vier films die daar staan beter dan The Departed. En ik reken mezelf niet tot de snobcategorie.quote:
Hoewel je verwacht dat de digitale bedreigingen dan toenemen denk ik dat het wel mee gaat vallen. In de finale weet iedereen dat er favorieten gaan sneuvelen. Bovendien is er tijd zat om je mentaal voor te bereiden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef Helo het volgende:
als je denkt dat het nu erg is, hoe zal het gaan in de finale
tja je hebt gelijk het is nog altijd een mening van de persoon, maar het is soms raar om te zien dat films die jij geweldig vindt andere weer saai vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind minstens drie van de vier films die daar staan beter dan The Departed. En ik reken mezelf niet tot de snobcategorie.
Ik vond The Departed ook goed. En American Beauty nog beter. Maar er zijn in deze rondes vrijwel alleen maar topfilms. En er kunnen er maar 15 door per ronde.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:35 schreef Helo het volgende:
[..]
tja je hebt gelijk het is nog altijd een mening van de persoon, maar het is soms raar om te zien dat films die jij geweldig vindt andere weer saai vinden.
zelf von ik The departed heel goed, maar dat vooral omdat ik orgineel nooit had gezien
Eigenlijk is 15 best een mooi aantal van de 50.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:37 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond The Departed ook goed. En American Beauty nog beter. Maar er zijn in deze rondes vrijwel alleen maar topfilms. En er kunnen er maar 15 door per ronde.
Wat een opmerkzaamheidquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:09 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Als je net zoals Price 2x op één dag Rashômon 'n minpunt geeft,dan gaat het wel hard.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een opmerkzaamheid. De tweede stempost van Price tel ik natuurlijk niet mee.
De bedoeling is dat je stemmen elke dag met minstens twee verschillen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:10 schreef Price het volgende:
American Beauty (1999) -1
Rashômon (1950) -1
Salaire de la peur, Le (1953) +1
Dat kan jij als beste weten, he Mainportquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:16 schreef Mainport het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je stemmen elke dag met minstens twee verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |