hHahhaha jijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:22 schreef SharQueDo het volgende:
Kutkloon. Slotje.
ik las Bwahahahanaan pipoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Bwhahah afipo
Dat verbaast me niks want jij hebt buiten ONZ alleen nog maar MUZ ontdekt zie ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef Riesje het volgende:
[..]
OUD?
R&P?
Kun jij die afkortingen nader verklaren, want bij de eerste afkorting denk ik aan een bejaarde en bij de tweede aan een neger met een gitaar.
jijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:23 schreef Riesje het volgende:
Al die opmerkingen die alleen geinformeerden begrijpen, zoals 'kloon'.
Wat is een Fok!-kloon?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:21 schreef Riesje het volgende:
[..]
Jij bent eveneens niet grappig, maar blijkbaar heb jij wél een gebrek aan empathisch vermogen.
Uitgebreid vocabulair, goede interpunctie, geen in het oog springende taalfouten...quote:
ik kots op mensen die zeuren om empathiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Uitgebreid vocabulair, goede interpunctie, geen in het oog springende taalfouten...
Ik zie geen reden om te gaan kotsen
ow, ja... Dat deel snapte ik nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kots op mensen die zeuren om empathie
sowieso mensenquote:
Blijf es van dat bier afquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:39 schreef Queen_Bee het volgende:
trs geily op tubgurl
Oh, TS! Gewoon veel bier voeren, dat kind van je! Als je het goed doet, krijgt-ie m dan niet meer omhoog! 14.gifquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Blijf es van dat bier afJe typ-skills gaan hard achteruit
Nog ff en ik word verliefd op je....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Buierik ben een msiej ik drink vodka
TS, ben je er nog wel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Oh, TS! Gewoon veel bier voeren, dat kind van je! Als je het goed doet, krijgt-ie m dan niet meer omhoog! 14.gif
vodka ftwquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet omdat je kotst om bier, maar wodka![]()
Je mag mij wel klaarpijpen!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik pijp m wel klaar.
Nu echtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Maar ik ga offMorgen er vroeg af en er laat weer op
Dus weltrusten
en de 3 of 4 jarige in de OP nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij bent te jong om een harde te kunnen krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |