Ik zou het op een forum vragen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:27 schreef Freeflyer het volgende:
Wat te doen?
Bij de C1000 schat ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:58 schreef BolleSmurf het volgende:
Waar werkt ie dan ?
zoiets van hij begonquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:48 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Schop hem gewoon de tiefus
De woningbouw is meestal wat vriendelijker.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:40 schreef Freeflyer het volgende:
Aangifte doen gaat maandag gebeuren.
Het is overigens particulier, geen sociale woningbouw.
Als je het op die manier doet zou ik heel erg uitkijken hoe je het zegt (en dat ook gelijk opnemen) dat je opnames hebtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:07 schreef Gompy58 het volgende:
taperecordertje laten mee lopen volgende keer dat hij langskomt.
Hem er daarna mee confromteren en vragen of je bij hem een aanklacht kan indienen tegen een hovj...
En nog meer tekorten op de woningmarkt...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:48 schreef Keiichi het volgende:
Particulieren zijn stuk voor stuk voor stuk voor stuk schoften.ze zouden particulier verhuur eigenlijk moeten verbieden, krijgen we ook nog eens eerlijkere prijzen ook.
Aangifte zijn ze verplicht om af te nemen. Als jij een kopie aangifte krijgt, stuur je aangetekend een brief naar de politie met als bijlage die aangifte met het verzoek tot opgave huidige status van de aangifte. Dan moeten ze het beantwoorden / vastleggen en jij hebt bewijs dat je wederom actie hebt ondernomen en kunnen ze het niet in een doofpot stoppen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:57 schreef Freeflyer het volgende:
wat ik mij afvraag is wat de politie in zo'n geval doet.
het gaat om een aangifte tegen een collega, nemen ze ons in dit geval wel serieus of wordt de welbekende doofpot gebruikt...
Idd; als TS een mongoloïde dwerg is, en zijn vriendin geld aanneemt voor bewezen "diensten", kan dit topic wel dicht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:49 schreef duivelin1 het volgende:
dus omdat hij jou een dwerg vind en je vriendin een hoer, wil je aangifte doen???? Waarvan dan?
Hij is ook "bespuugd". En als het mij niet aanstaat doe ik toch gewoon aangifte wegens belediging.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:56 schreef duivelin1 het volgende:
dan nog, schelden is geen reden om aangifte te doen
Weet jij wat er in die brieven staat? NEE toch?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:56 schreef duivelin1 het volgende:
Worden dat soort aangiftes niet opgenomen door de rijksrecherche?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:57 schreef Freeflyer het volgende:
het gaat om een aangifte tegen een collega, nemen ze ons in dit geval wel serieus of wordt de welbekende doofpot gebruikt...
Nee, dat is alleen bij politievolk. OvJ is een ander deel van de Triasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Worden dat soort aangiftes niet opgenomen door de rijksrecherche?
Hulp OvJ is meestal een politie-ambtenaar dacht ik?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:12 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen bij politievolk. OvJ is een ander deel van de Trias
copy paste van recht.blog.nlquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:18 schreef Alicey het volgende:
Hulp OvJ is meestal een politie-ambtenaar dacht ik?
Maandag weet ik meer.quote:In het algemeen is een hulpofficier van justitie een politieambtenaar, meestal in de rang van inspecteur of hoger maar soms ook in de rang van brigadier. Zij dienen dan wel gecertificeerd en aangewezen te zijn als hovj. Een hovj kan een verdachte voor maximaal drie dagen in verzekering stellen. De verlenging van die inverzekeringstelling met nog eens max. 3 dagen is voorbehouden aan de officier van justitie.
Hmm.. woonachtig in Leeuwarden...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:57 schreef Freeflyer het volgende:
Ja, dan heb ik ook al een idee wie dat is!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hmm.. woonachtig in Leeuwarden...
Is de huisjesmelker toevallig een ex-politie agent?
Zo ja, dan ken ik em wel...
Weet je op welk bureau hij werkzaam is?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:57 schreef Freeflyer het volgende:
Een hulp-OvJ is gewoon een politieambtenaar (met meer bevoegdheden dus).quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:12 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen bij politievolk. OvJ is een ander deel van de Trias
Belediging is strafbaar gesteld. Alleen het is moeilijk aannemlijk te maken dat iemand het daadwerkelijk gedaan heeft. (Behalve als zo'n politieambtenaar het zelf geconstateerd heeft)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:56 schreef duivelin1 het volgende:
geen flauw idee op welk bureau hij werkzaam is...quote:Op zondag 11 maart 2007 09:55 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Weet je op welk bureau hij werkzaam is?
Dan zou ik daar in iedergeval geen aangifte/klacht indienen. Ga naar een ander bureau en leg de situatie uit. Hoe weet je trouwens dat hij een Hulp-OvJ is?
Maar als je aangifte gaat doen van belediging of bedreiging, moet je het wel aannemelijk kunnen maken. Anders ben ik bang voor je dat er niet veel mee zal gebeuren omdat het moeilijk te bewijzen valt.
Hoe wil je het aannemelijk gaan maken dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:06 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
geen flauw idee op welk bureau hij werkzaam is...
aannemelijk maken is in deze geen probleem.
In de praktijk komt het daar wel vaak op neer. Helaas. Go for it TS, maar je zal zien dat het niets oplevert.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:29 schreef Flashwin het volgende:aanklacht indienen, wat denk je zelf nou? Dat hij onschendbaar is omdat hij het hulpje van de OvJ is?
Aangifte doet ie sowieso al.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je zal vast wel gelijk hebben r_one, maar ten eerste schat ik TS niet zo rechtsgeleerd als jij en ten tweede heeft hij mischien helemaal geen zin in een kostelijke en langdurige procedure waarvan de uitkomst uiterst twijfelachtig is.
Geen gesprekken meer voeren en alles schriftelijk doen?quote:
Thanks voor de updatequote:Op dinsdag 8 april 2008 13:09 schreef Freeflyer het volgende:
Ruim 1 jaar verder...
[..]
Mocht er weer een update zijn dan laat ik het weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |