Goed... het wordt steeds leuker aangezien mijn (inmiddels exvriendin maar voor het verhaal hou ik even vriendin aan) vriendin inmiddels van het CJIB een schikkingsvoorstel heeft gekregen aangezien er aangifte tegen haar gedaan is vanwege het feit dat zij gezegd zou hebben: "ik schiet je een kogel door de kop".
Zij weigert te betalen aangezien die uitspraak nooit gedaan is en er dus gelogen is in de aangiftes tegen haar. Inmiddels zit er dan ook een advocaat op. De stukken (aangiftes tegen mijn vriendin) zijn op opgevraagd en die zijn totaal niet consistent en kloppen van geen kant. Ook werd er beweerd dat er een opname geweest zou zijn waarop duidelijk te horen valt dat zei dat gezegd zou hebben, na deze met de advocaat beluisterd te hebben blijkt er niets op te horen. Overigens was het wel bekend dat er aangifte gedaan was tegen mijn vriendin aangezien zij een flinke tijd geleden een keer gehoord is hierover. Toen werd al door de agent die haar verhoorde aangegeven dat er niets opgenomen was wat verstaanbaar was. De agent gaf aan dat er waarschijnlijk niets mee gedaan zou worden en dat het bij de aangifte zou blijven.
Mijn vriendin gaf toen aan een tegenaangifte te willen doen vanwege leugens die over haar vertelt worden. Tot zover het vertrouwen in de rechtstaat die Nederland heet aangezien er toen geweigerd werd om de aangifte op te nemen..
Goed het gaat dus nu voorkomen, datum weet ik nog niet, en waarbij ik met name benieuwd naar ben is wat er gaat gebeuren, wanneer mijn vriendin in het gelijk gesteld wordt, met 1 van de drie aangevers... de beheerder van de woning. Die is/was n.l. hulp officier van justitie (onder de vlag van defensie weliswaar maar toch).
Van mijn eigen aangifte heb ik niks meer gehoord, hier zou ik op zijn minst nog een keer wat van moeten horen maar ook dat zal binnenkort wel een vervolg krijgen.
Zelf woon ik inmiddels op Cyprus, stel dat ik opgeroepen wordt om te getuigen, hoe gaat dat dan met de kosten die ik moet maken?
De belangrijkste reden om nu door te gaan en het voor te laten komen is dat wanneer mijn vriendin dat niet doet zij nooit weer een bewijs van goed gedrag krijgt omdat zij akkoord gegaan is met betalen van een schikking op basis van een bedreiging.
Owh en deze is wel leuk, de advocaat die mijn vriendin bij staat doet dit omdat hij het wel een leuke uitdaging vindt kosteloos

Tot zover eerst maar weer. Dit spelletje is nog lang niet uitgespeeld.