hell.. als er echt niets anders te vinden is, desnoods 90's...quote:
Geen idee, hier loopt alles nog goedquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:42 schreef Tessa_77 het volgende:
wow, wat is er met de streaming??
Ik vind het ongepast.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
Waar is SilviSAAI eigenlijk?? Ze is nog saaier dan Bart.
Ik dacht dat hij altijd aan de schijt wasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ben jij straks net zo vet, want die gozer is soms hele dagen verstopt!
schaam je... heeft zij niet genoeg mee gemaakt deze weekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
lieve schat.... haar vader ligt op sterven.... denk niet dat haar hoofd er nu even naar staat....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
Waar zit jij dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, hier loopt alles nog goed
ja omdat hij erop aangekeken wordt als ze straks ligt te kotsen, en dat weet iequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef reagluurder het volgende:
Huub tegen amanda die weer een forse slok wodka wil pakken, Jij hebt genoeg gehad.
Toch wel verantwoordelijkheidsgevoel,
precies.. jammer dat ze afhaakt, maar wel heel begrijpelijk na alle emoties van de laatste dagenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vind het ongepast.
Ze heeft heel wat voor d'r kiezen gekregen de afgelopen dagen.
...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij altijd aan de schijt was![]()
We weten waarom. Syl is echt samen met Huub de topper van de villa.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef Borga het volgende:
En niet zo'n klein beetje ook...Op haar 40ste eindigt ze als die vrouw in Blow...in een voorstad, alcooliek en niet genoeg geld om haar coke verslaving te voldoen dan maar speed...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef robert2006 het volgende:
eigenlijk is amanda best zielig
en Huub is de winnaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Amanda 'Iene miene mutte' opzeggen. En dan te bedenken dat dat meisje al neukt enzo
Huub is de enige gentleman in da house.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
ja omdat hij erop aangekeken wordt als ze straks ligt te kotsen, en dat weet ie
Scherp gezien.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:45 schreef scrabbie het volgende:
lekker gezellig heeft natasia het met brainless. ze vind het echt mega saai het liefst duikt ze bij huub enzo erbij. maar brainless geeft de indruk aan haar dat ie het niet leuk vind. nu voelt ze dat aan en blijft ze bij hem. wegrotten met zijn rotmuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |