Of 70'squote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Kolere wat een herrie weer.... waarom niet eens wat lekkere 80's Classics?
he?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En toch ook moeder...................![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
beter is de avond niet samen te vatten
Dan is Natasia beter ja..............quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
En Brian zit maar weer in de Gameroon zodat hij niks hoeft te zien van zijn Sletje.
Ohhh weeee als iemand iets over haar tietmansen zegt. Gelijk een uitstemronde aan (in) je broekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:39 schreef FdW het volgende:
Delly vindt dat kunst (tieten ) bewonderd moet worden.![]()
Ik pak elk Jaaploos moment om wat voedsel binnen te krijgenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat hebben we toch samen met dat eten in combi met DGK?![]()
Mmmmmm, en straks allemaal... vroeger... toen we nog goede muziek haddenquote:
Zou het?quote:
Deze reactie komt vast ook weer een cos te laat, maarre voor het bijlezenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
nu 60min (21:30 was ik online, en had al bijgelezen tot 19:30 toen ik offline ging)
Amanda is vervangbaar als het mis gaat, Huub nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef Ashrak het volgende:
Kan iemand Amanda even tegen haarzelf in bescherming nemen en ook per direct een alcoholverbod geven. Hoe kun je jezelf zo voor schut zetten.
uhhhhhhhhh!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan is Natasia beter ja..............![]()
Na de technicus boy...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef flubberdewups het volgende:
Amanda in de vijver met een cocktail boy...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef robert2006 het volgende:
eigenlijk is amanda best zielig
Dan ben jij straks net zo vet, want die gozer is soms hele dagen verstopt!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik pak elk Jaaploos moment om wat voedsel binnen te krijgen![]()
Hoe vaker hoe beter!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef Ashrak het volgende:
Kan iemand Amanda even tegen haarzelf in bescherming nemen en ook per direct een alcoholverbod geven. Hoe kun je jezelf zo voor schut zetten.
Zal der moede vast niet erg vinden;)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef Ashrak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |