Doe eens een bod.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:13 schreef WolfsNL het volgende:
Hoeveel voor Rainbow Six?
King Kong voor PDZ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:13 schreef WolfsNL het volgende:
Hoeveel voor Rainbow Six?
Iemand GRAW nog liggen voor een leuk prijsje?
Ik heb PDZ nog wel![]()
excuses; het is er niet meer van gekomen om amped op de bus te doen, je hebt m dus helaas maandag pas.. gister druk gehad, hoop dat t geen probleem is, hij is er maandag!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:56 schreef Madhouse1979 het volgende:
tvp
had je al een PM gestuurd. Geeft niet, als ie maar komt hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
excuses; het is er niet meer van gekomen om amped op de bus te doen, je hebt m dus helaas maandag pas.. gister druk gehad, hoop dat t geen probleem is, hij is er maandag!
Desnoods kom ik m hoogstpersoonlijk afleveren, hij zal er komen!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:05 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
had je al een PM gestuurd. Geeft niet, als ie maar komt he![]()
![]()
Ik heb hem nog liggen in perfecte staat originele versie, 12.50 exclusiefquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:13 schreef WolfsNL het volgende:
Iemand GRAW nog liggen voor een leuk prijsje?
Heb ik al.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:03 schreef MMaRsu het volgende:
te koop : Just Cause ( wegens uitgespeeld)
[..]
King Kong voor PDZ?
quote:
14 incl?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:52 schreef Begieltie het volgende:
[..]
Ik heb hem nog liggen in perfecte staat originele versie, 12.50 exclusief
wat heb je te ruil?quote:Op zondag 11 maart 2007 02:08 schreef Intronic het volgende:
Ik zoek Fight Night 3
Ik kan je niet terug PM'en,quote:
vrij lastig communiceren zo dus.quote:De inbox "wolfsnl" is niet beschikbaar
king kong?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:03 schreef Dennis1969 het volgende:
PDZ collectors ed. , ruilen voor wat dan ookwie biedt?
Is goed, ik heb em op dit moment ook uitgeleend, ff terughalenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:55 schreef Die4iT het volgende:
goood, ik stuur je morgen pm ok? dan ga i hem strax op halen bij een vriend van me ( uitgeleend)
Inbox stond uitquote:Op zondag 11 maart 2007 12:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik kan je niet terug PM'en,
[..]
vrij lastig communiceren zo dus.
kameo + bijbetaling?quote:Op maandag 12 maart 2007 07:56 schreef Hitpoint het volgende:
Ik heb hier nog COD 3 te koop of te ruil
King Kong tegen Superman?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Tekoop of te ruil:
Superman Returns
Saint's Row
In N3 heb ik wel interesse, ruilen voor dead rising of GRAW?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:04 schreef nicket84 het volgende:
Ik heb nog te ruil:
N3
PREY
COD2
ik zoek PGR3 of een leuk spel...
Bedankt voor je bod, maar GRAW heb ik al. En DR lijkt me snel vervelen...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:50 schreef Shannara het volgende:
[..]
In N3 heb ik wel interesse, ruilen voor dead rising of GRAW?
Zojuist Amped 3 ontvangen! THNX!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Desnoods kom ik m hoogstpersoonlijk afleveren, hij zal er komen!![]()
Toch nog op maandag, gelukkigquote:Op maandag 12 maart 2007 17:13 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Zojuist Amped 3 ontvangen! THNX!
Wat dacht je dan van gears of war?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:22 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bod, maar GRAW heb ik al. En DR lijkt me snel vervelen...
Sorry heb ik ook al.. zal ff aangeven.,.quote:
Nee maar wat heb je te ruilquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
tvp.
saintsrow tegen N3 of Prey ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:01 schreef Slasher het volgende:
[..]
Verkoop je Splinter Cell DA ook los? En zo ja voor welke prijs?
geen van beide ik wou je pestenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee maar wat heb je te ruil. Of wil je hem kopen
Nee, aangezien ik er dan maar 30 - 40 voor krijg ofzo, en anders een gehele game.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:01 schreef Slasher het volgende:
[..]
Verkoop je Splinter Cell DA ook los? En zo ja voor welke prijs?
voor 30 euro ligt ie ook nieuw in de winkels.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:51 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Ik heb Tomb Raider Legend nog liggen.. Te koop voor 30 euro of ruilen tegen een originele Microsoft Xbox 360 controller.
Okee, laatste poging: Jouw N3 + Prey voor mijn Lost Planet (of enchanted arms) + 15 euro?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Sorry heb ik ook al.. zal ff aangeven.,.
Ik heb te ruil N3, COD2, en PREY
Ik zoek PGR3 of een ander leuk spel...
Ik heb GOW, GRAW, GRAW2, al
N3 + Prey tegen lost planet.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:37 schreef Shannara het volgende:
[..]
Okee, laatste poging: Jouw N3 + Prey voor mijn Lost Planet (of enchanted arms) + 15 euro?
Mail anders even naar w _ koppes apenstaart hotmail punt comquote:
heb je echt niets anders, alleen dead rising heb ik niet. En Viva tegen die maak ik wel dik verlies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:39 schreef Maanvis het volgende:
Gezocht : Viva Piñata, Star Trek Legacy
Te ruil : Saints Row, Kameo, Dead Rising
Ruilen tegen Saint's row of Superman Returns ofquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:08 schreef Klonk het volgende:
te ruil of te koop:
Xbox live arcade unplugged, ooit gekocht, 1 of 2 keer gebruikt, de spellen die er op staan, allemaal de volledige versies uiteraard.
- Bejeweld 2
- Geometry Wars, retro evolved
- Wik, fable of souls
- Texas Hold'em poker
- Outpost Kaloki
- Hardwood backgammon
prijs, tjee 15 euro ofzo, of ruilen tegen een leuk spel, geen flauw idee welke laat maar weten wat je hebt, kleine bijbetaling mogelijk, maar met nadruk op kleine, ik heb ff een klein cashflowprobleempje
Gears of war eventueel ook, maar die wou ik al aan iemand anders ruilen eigenlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:12 schreef Ipho het volgende:
[..]
heb je echt niets anders, alleen dead rising heb ik niet. En Viva tegen die maak ik wel dik verlies.
wat heb je ervoor te ruil?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef hardcorebass het volgende:
iemand test drive unlimited?
GRAW heb ik al, ik denk heel even na over Saints Row.quote:
okequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:55 schreef Smots het volgende:
[..]
GRAW heb ik al, ik denk heel even na over Saints Row.
Heb ik net gewonnen op fok!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gears of war eventueel ook, maar die wou ik al aan iemand anders ruilen eigenlijkMaargoed, lijkt je dat wat?
Heb 'm voor je. PM me maar of stuur me een mailtje:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:37 schreef peeweetje het volgende:
ben op zoek naar rainbow six las vegas voor 40 euro incl. verz
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Gezocht: Crackdown, Lego Star Wars II, Tomb Raider Legend.
te ruil, Saints Row (bundel versie) of geld.
en weet je het al?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:55 schreef Smots het volgende:
[..]
GRAW heb ik al, ik denk heel even na over Saints Row.
Crackdown ruilen tegen Splinter Cell: Double Agent + ¤10 inc.?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |