ander woord voor reactionquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
voice reaction system?
We have a winner!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Voice Response System?
Al die moeite om te uploaden...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef slaveloos het volgende:
linkshandigen?
Sinds wanneer is Paul McCartney vermoord?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef erkel het volgende:
vermoord?
Te laat, schat. En Jimi Hendrix was geen bassistquote:
Was in de war met Lennon. Geen Beatles fan nee en domme fout iddquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Paul McCartney vermoord?
Trek 't je niet aan. Ik mag graag een beetje dollenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:33 schreef erkel het volgende:
Was in de war met Lennon. Geen Beatles fan nee en domme fout idd![]()
In feite was hij multihandig... Speelde ook met zijn tanden trouwensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:42 schreef Mark_V het volgende:
Im moet eigenlijk al op bed liggen, maar wilde toch nog even melden: Jimi was helemaal niet links....
Hij speelde alleen vaak linkshandig omdat hij dan beter bij zijn whammy bar kon
Maar ik ga nu echt slapen![]()
zekerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Sigue Sigue Sputnik?
you betterquote:
iets met love vooruit....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Dus? Puntje?Nummer is te obscuur om ook nog de titel op te lepelen. Iets met love, was het.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:58 schreef slaveloos het volgende:
hoorde 21st century boy vandaag en heb de wiki bekeken, schijnt dat Andrew Eldritch (van sisters of mercy) en Annie Leenox ooit ook auditie hebben gedaan![]()
nee joh, Neal X kwam uit generation X, en Mick Jones van the clash heeft ze allerlei adviezen gegeven.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Was het niet zo'n samengesteld bandje van Malcolm McLaren?
Whahahaha! Dat is nieuw voor mijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef slaveloos het volgende:
En het schijnt dat Martin Degville in die tijd de lover van Boy George was...
Billy is alweer vijftig. Ziet er nog best goed uit!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef slaveloos het volgende:
t kan ook zo zijn dat Tony James in generation X zat, weet ik niet meer zeker eigenlijk. Met een hele jonge Billy Idol dus....
Tikkie terug, Jaap.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef slaveloos het volgende:
macarena
ken jij sique sique sputnik?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Weet ik een keer een muziek vraag...![]()
so close, yet so far...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Omdat de vader van de meisjes een snackbar had?
Johquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nee ik doel op die Las Ketchup vraag.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef DiviFilius het volgende:
Dat had iets met die vader te maken, dat die iets van een artiestennaam met een tomaat had ?
daarom heb ik dat altijd onthouden, el Tomato, en zijn 3 dochters las Ketchup, briljantquote:
wat is eigenlijk de Spaanse sterke drank?quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Komkommers zijn van oorsprong rijp in de zomerDan ligt het nieuws dus op z'n gat.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:19 schreef slaveloos het volgende:
wat is eigenlijk de Spaanse sterke drank?
iets met/van tomaten?
Natuurlijk niet. Ik heb er 'zomer' van gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heb je die zin onafhankelijk van mij geformuleerd?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
als er niks boeineds te melden valt dan maar onzin? en de eerstekeer onzin was over komkommers? dus vandaar de naam
sangria? hoeveel moet je daarvan drinken voordat je een rode jeneverkop krijgt?quote:
Het lijkt limonade, lekker fris met veel fruit. Totdat je opstaatquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:24 schreef slaveloos het volgende:
sangria? hoeveel moet je daarvan drinken voordat je een rode jeneverkop krijgt?
losers ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
Er zat ook een Acda in. Of een De Munnik. Een van die twee losers![]()
Ja sorry. Ik vind het echt verschrikkelijk. Nog erger dan Marco Borsatoquote:
Eigenlijk wel hè. Terwijl hij verder toch best een aardige vent is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:35 schreef ScottTracy het volgende:
Erger dan Marco Borsato is onmogelijk
Achja, smaken verschillenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik vind het echt verschrikkelijk. Nog erger dan Marco Borsato![]()
Ik geef scoty het punt aangezien hij de meeste namen noemde en ik denk niet dat iemand de rest ook nog weetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:32 schreef ScottTracy het volgende:
En Peter Heerschop, Viggo Waas en Joep van Deutekom
Acda en De Munnik zijn de nieuwe Messias!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:37 schreef DiviFilius het volgende:
Had vandaag nog wel een mooi momentje. Stapte naar buiten in de stromende regen en zette mn mp3 speler aan. Acda en de Munnik met 'Het regent zonnestralen' begon te spelen. En geloof het of niet, maar tussen de wolken door kwam een zonnetje tevoorschijn, en het stopte met regenen !![]()
Uitvinders van de tegenhangers van de regendans, het zonneliedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Acda en De Munnik zijn de nieuwe Messias!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |