Waar heb je het overquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:20 schreef freak1 het volgende:
ik heb interesse voor die 599... maar de vraag is, hoe weet ik dat het een echte actie is, en niet een zelf geprint plaatje?
ook ik kan photshoppen
Tjah ik kan je een email laten zien, waarin mijn bestelling staat en ik kan je een printscreen laten zien van de betaling. Voor de rest kan ik je uiteraard foto's laten zien van het hele pakket wanneer ik dat binnen heb gekregen (week na de release) en kan je het zelf op komen halen om te zien dat alles nieuw is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:20 schreef freak1 het volgende:
ik heb interesse voor die 599... maar de vraag is, hoe weet ik dat het een echte actie is, en niet een zelf geprint plaatje?
ook ik kan photshoppen
aaah op die manier..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:25 schreef Slomy het volgende:
[..]
Tjah ik kan je een email laten zien, waarin mijn bestelling staat en ik kan je een printscreen laten zien van de betaling. Voor de rest kan ik je uiteraard foto's laten zien van het hele pakket wanneer ik dat binnen heb gekregen (week na de release) en kan je het zelf op komen halen om te zien dat alles nieuw is.
Overigens staat er bieden vanaf 599 euro, wat niet meteen betekend dat deze hele set voor 599 euro meteen verkocht is.
Je kon ook een set met tv kopen inderdaad, echter dit was mij iets te gortig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:40 schreef Bellerophon het volgende:
Het set werd toch verkocht met een televisie erbij?
Genoteerd!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:01 schreef RAM_ het volgende:
650¤ geboden !
Sinds wanneer is bezit een vereiste voor eigendomsoverdracht?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef FredvZ het volgende:
Iets wat je (nog) niet bezit, kan je ook nog niet te koop aanbieden.
Daarbij vraag ik me af of deze actie eigenlijk wel overdraagbaar is.
Als je logisch nadenkt weet je het antwoord zelf ook wel..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:51 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bezit een vereiste voor eigendomsoverdracht?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Keffo het volgende:
670 eu geboden
quote:Op zondag 25 maart 2007 16:32 schreef ThijsThijs het volgende:
600 geboden
En bod boven de 700 euro (exclusief de verzendkosten).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:53 schreef Dapa het volgende:
voor welke prijs ga ie gelijk weg?
Bezit is geen vereiste voor overdracht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt weet je het antwoord zelf ook wel..
Hier op V&A wel. Einde discussiequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bezit is geen vereiste voor overdracht.
Ik heb er ook enorm veel moeite mee het ding zo te laten staan. Heb de ps, ps2 en psp. Om dan de ps3 zo te laten staan is toch wel erg moeilijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:34 schreef ThuleWulf het volgende:
Ik zou echt moeite hebben om er niet even op te gaan spelen :p
*tevens kick voor de TS *
Volgens mij zit ik (op 700 eur), toch nog steeds aardig onder de winkelprijs.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef mar1m het volgende:
Ik zou toch niet te lang meer wachten met verkopen, ik zag dat toys r us er al een gratis controller bij geeft. Dus jouw pakket staat op dit moment bijna gelijk aan de nieuwprijs.
Als dat zou betekenen dat ik dan toch een keer erop mag komen spelenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:51 schreef NutKees het volgende:
Korting voor mensen die je ooit een PSP hebben geregeld?![]()
In principe meende ik het wel, maar er is al 700 geboden. Daar ga ik niet overheen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Slomy het volgende:
[..]
Als dat zou betekenen dat ik dan toch een keer erop mag komen spelen.
Maar als je het meent, laat maar even iets weten. Je komt in ieder geval uit de buurt wat natuurlijk erg makkelijk is (geen verzendkosten) en ik kan het dan persoonlijk bij je af komen leveren (en natuurlijk even testen).
Bod genoteerd, denk ook niet dat nog iemand eroverheen gaat. Ophalen heeft wel nog steeds de prioriteit, al is het volgens mij wel een eindje vanuit waar jij woont naar Sittard. Verzekerd verzenden zit rond de 12 euro, kan je zien of je de benzinekosten eruit kunt krijgen ofnietquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Inorbit het volgende:
700 geboden.
ik heb een auto, dus ik kom hem dan wel ophalen (eventueel als je het er mee eens bent)
ok is goed, bezine kosten is niet het probleem (auto van de zaakquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Bod genoteerd, denk ook niet dat nog iemand eroverheen gaat. Ophalen heeft wel nog steeds de prioriteit, al is het volgens mij wel een eindje vanuit waar jij woont naar Sittard. Verzekerd verzenden zit rond de 12 euro, kan je zien of je de benzinekosten eruit kunt krijgen ofniet. Ik laat het topic wel nog even open, maar niet lang meer.
Ik zal als eind datum dan komende woensdag 20.00 uur neerzetten.
En het is 20.00 uur geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:35 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ok is goed, bezine kosten is niet het probleem (auto van de zaak)
maar qua tijd is het inderdaad misschien wel interessanter om hem op te sturen. ik zie woensdag wel. dan spreken we wel wat af
Dan zou de betaling kunnen lopen via overboeking. En wanneer het geld dan binnen is op mijn rekening, stuur ik het gehele pakket verzekerd op.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef Inorbit het volgende:
dat is 2 uur rijden, dat is een beetje te gortig. als je hem opstuurt, hoe wil je het dan doen met de betaling?
Mail verstuurd.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:14 schreef Inorbit het volgende:
mail me anders op stolwijkinferno at hotmail. dan bellen we wel even
Graag gedaan, heel veel plezier ermee.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:50 schreef Inorbit het volgende:
Packet is volledig en werkend aangekomen. bedankt slomy voor de prettige samenwerking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |