En bod boven de 700 euro (exclusief de verzendkosten).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:53 schreef Dapa het volgende:
voor welke prijs ga ie gelijk weg?
Bezit is geen vereiste voor overdracht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt weet je het antwoord zelf ook wel..
Hier op V&A wel. Einde discussiequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bezit is geen vereiste voor overdracht.
Ik heb er ook enorm veel moeite mee het ding zo te laten staan. Heb de ps, ps2 en psp. Om dan de ps3 zo te laten staan is toch wel erg moeilijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:34 schreef ThuleWulf het volgende:
Ik zou echt moeite hebben om er niet even op te gaan spelen :p
*tevens kick voor de TS *
Volgens mij zit ik (op 700 eur), toch nog steeds aardig onder de winkelprijs.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef mar1m het volgende:
Ik zou toch niet te lang meer wachten met verkopen, ik zag dat toys r us er al een gratis controller bij geeft. Dus jouw pakket staat op dit moment bijna gelijk aan de nieuwprijs.
Als dat zou betekenen dat ik dan toch een keer erop mag komen spelenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:51 schreef NutKees het volgende:
Korting voor mensen die je ooit een PSP hebben geregeld?![]()
In principe meende ik het wel, maar er is al 700 geboden. Daar ga ik niet overheen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:04 schreef Slomy het volgende:
[..]
Als dat zou betekenen dat ik dan toch een keer erop mag komen spelen.
Maar als je het meent, laat maar even iets weten. Je komt in ieder geval uit de buurt wat natuurlijk erg makkelijk is (geen verzendkosten) en ik kan het dan persoonlijk bij je af komen leveren (en natuurlijk even testen).
Bod genoteerd, denk ook niet dat nog iemand eroverheen gaat. Ophalen heeft wel nog steeds de prioriteit, al is het volgens mij wel een eindje vanuit waar jij woont naar Sittard. Verzekerd verzenden zit rond de 12 euro, kan je zien of je de benzinekosten eruit kunt krijgen ofnietquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:16 schreef Inorbit het volgende:
700 geboden.
ik heb een auto, dus ik kom hem dan wel ophalen (eventueel als je het er mee eens bent)
ok is goed, bezine kosten is niet het probleem (auto van de zaakquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
Bod genoteerd, denk ook niet dat nog iemand eroverheen gaat. Ophalen heeft wel nog steeds de prioriteit, al is het volgens mij wel een eindje vanuit waar jij woont naar Sittard. Verzekerd verzenden zit rond de 12 euro, kan je zien of je de benzinekosten eruit kunt krijgen ofniet. Ik laat het topic wel nog even open, maar niet lang meer.
Ik zal als eind datum dan komende woensdag 20.00 uur neerzetten.
En het is 20.00 uur geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:35 schreef Inorbit het volgende:
[..]
ok is goed, bezine kosten is niet het probleem (auto van de zaak)
maar qua tijd is het inderdaad misschien wel interessanter om hem op te sturen. ik zie woensdag wel. dan spreken we wel wat af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |