quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:04 schreef SCH het volgende:
Ook voor Aaahikwordgek, negers, vrouwen, moslims, homo's en Aaahikwordgek.
? ik wacht op een erg goede reden waarom je dit topic hebt dichtgegooid, het simpel afdoen als een lemming is niet waar, het staat op zichzelfquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef Chewie het volgende:
lemming
het is helemaal geen lemming, het staat op zich. We moeten je dus eigenlijk bedanken dat je een topic over negers openlaat immers dat was het orgineel?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef Chewie het volgende:
Het is een lemming en die worden dicht gegooid.
Was ook al aangekondigt
Vrije meningsuiting, zegt je dat niks?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef SCH het volgende:
Chewie doe aub niet zo stoer - je ziet zelf ook wel dat dat topic absurd is, wil je nou echt weer een oorlogje zonodig?
Als je geen beleid wilt voeren, kap dan gewoon met je werk. Als je dat verdedigt met het is sarcasme, dan is dus alles geoorloofd, dat heb je zelf dan zo gewild.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vrije meningsuiting, zegt je dat niks?
waarom worden die andere topics dan gesloten? Of is dat geen vrije meningsuiting?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vrije meningsuiting, zegt je dat niks?
Omdat dat lemmingen zijn? Hij heeft dat nu wel driehonderd keer gezegd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:54 schreef Re het volgende:
waarom worden die andere topics dan gesloten? Of is dat geen vrije meningsuiting?
Die diarree is van jou.quote:
jij hebt wel zin in een tijdje rust neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:55 schreef SCH het volgende:
Chewie heeft blijkbaar zin in een vrijdagavondrel, dan zijn wij de beroerdste niet.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
jij hebt wel zin in een tijdje rust neem ik aan?
De argumentatie weer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:57 schreef SCH het volgende:
Jje moet dat topic gewoon sluiten, dat snap je toch zelf ook wel? Je wilt toch geen problemen verder - je snapt toch wel dat het niet kan?
het zijn naar het neger topic toch gewoon legitieme vragen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat dat lemmingen zijn? Hij heeft dat nu wel driehonderd keer gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |