De ene verslavingvoor de andere inruilen... nee mij niet gezien.quote:
Nee stel je voor dat je gezond zou doen! Bah...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:19 schreef kless het volgende:
[..]
De ene verslavingvoor de andere inruilen... nee mij niet gezien.
Noupas? bij de meesten is dat de eerste maand(en) raak.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef Lips het volgende:
Verdomme ik begin aan te komen![]()
En dat na een half jaar....
Dat heb ik ook ooit gezegt... maar het is nu een beetje anders geworden omdat we pas zijn achter gekomen dat ik een spierziekte heb Dus daarvoor is het beter dat ik stop en dat is ook de reden dat ik stop anders was ik nu nog niet gestopt geweest.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens gezegd dat ik alleen zou gaan stoppen als ik zwanger was, dat niemand die gewichtstoename vreemd zou vinden. Dat leek me een prima plan.
Maarja, omdat ik nu toch relatief makkelijk gestopt ben probeer ik het toch maar vol te houden. Preventief stoppen is ook nog beter uiteindelijk.
En vrouw lief vind je ook nogsteeds lief en andersom? (ligt nu nog niet in een scheiding)quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
GOH!!!! vandaag 3 weken gestopt!!! en met een dieet erbij ook deze week 2 kilo afgevallen!!!
trots is
nee hahahaha nóg niet iig.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:09 schreef kless het volgende:
[..]
En vrouw lief vind je ook nogsteeds lief en andersom? (ligt nu nog niet in een scheiding)
wat is je stopdatum?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:38 schreef Angelotus het volgende:
ik bent ook nog stees gestopt met roken! MAar ik zie mezelf nog steeds niet in de lijst staan...
ACHT BROODJES???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef kless het volgende:
[..]
Noupas? bij de meesten is dat de eerste maand(en) raak.
Ok ik zit ook nogsteeds op 8 broodjes per dag + avond eten + nog van die lekkere trek bij de koffie
weekenden bier+hapjes er bij
Maar dat decemberchocolade chocola en pepernootjes enzo ben ik al een tijdje klaar. En gelukkig. De paaseitjes trekken me nog niet zo.
Chocolade paaseitjes? of helemaal niks bijzonders op't menu?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:24 schreef anti-virus het volgende:
ik word ook een btje dikkig
maar wel 1 week en 3 dagen gestopt
Alles wat in de buurt komtquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef kless het volgende:
[..]
Chocolade paaseitjes? of helemaal niks bijzonders op't menu?
Voor dat je weer een complete garderobe aan moet schaffen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:42 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Alles wat in de buurt komt
Eten wanneer je helemaal geen trek hebt
Vlagen van vrolijkheid/hyperactiviteit (maar kan ook door lente komenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:49 schreef kless het volgende:
[..]
Voor dat je weer een complete garderobe aan moet schaffen.
Water, rivella light, thee & andere "0" kalorien drinken zou het misschien kunnen voorkomen?
Vraag of ze/men voor je naar de winkel willen deze 2 week? (zodat je net met tassen vol snacks en andere vreterij thuis komt?)
Verder nog driften? schoonmaak drang? boter geil zijn? nukkig? jankerig?
Dat eerst "TE veel energie hebben en er geen zinnige plek voor hebben/niet afmaken van het gene ken ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:46 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Vlagen van vrolijkheid/hyperactiviteit (maar kan ook door lente komen)
en vlagen van irritatie en onredelijkheid
Wat is jouw stopdatum?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:45 schreef mistermaniac het volgende:
En ik nog helemaal niet in het lijstje
26 maart dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:19 schreef mistermaniac het volgende:
Ben net gister weer gestoptEens zien voor hoe lang.
Tnx!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:05 schreef schatje het volgende:
Welkom UFOtje en succes met stoppen. Je staat in de lijst.
Oh, dat had ik ook! Toen ik weer begon met roken had ik het nog steedsquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:04 schreef Kreator het volgende:
...elke nacht wakker worden om half 2, half 3 en half 4 en dan lang wakker liggen is niet tof. Dat had ik niet toen ik rookte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |