abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47100047
[SC] WO Rechten #19 Wat moet ik zeggen ?

Een belangrijk topic van dit forum. Met de sappigste roddels over de Tony, de JB, akelige ziektes, de hoorcolleges en alle details over het nut van bestuursfuncties voor je cv. Uiteraard ben je het gaafst als je in Tilburg studeert, maar ook andere mensen zijn hier van harte welkom om mee te praten.

Regelmatige bezoekers van deze reeks:

Universiteit Utrecht
Leonoor
MarkzMan_X
The_Duce
VoreG
smvs
AkeBiAtch
Argento
dr.dunno
Diederik_Duck (?)
Memento-Mori

Universiteit van Tilburg
Pool
Mr.G
Sessy
1-1-1-1-1
Morrigun99
CaptainRedbeard
bladibladibla

Radboud Universiteit
Thisbe
DonStefano
Desideriusa
Sandersson
Kopstoot

Universiteit van Amsterdam
Andoire
flubub
VeX-

Universiteit Maastricht
Law.

Open Universiteit
_-rally-_

Rijksuniversiteit Groningen
xD
Proud2beDiepfries

Erasmus Universiteit Rotterdam
Umm-Qasr

Universiteit Leiden
addictivebeat
Mieks
Originele_Naam

Werkzaam:
Sovereign

Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je in bezwaar. En beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel vast niet wat dat betekent.
pi_47100064
lol tis deel 20, ging wat mis :S
Kan een modje het veranderen??
pi_47100345
TT gefixt.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:57:59 #4
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_47101441
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
TT gefixt.
Gooi hem dan ook gelijk even naar beneden
Nulla verba sed acta
pi_47102343
Yeah..een nieuw topic
pi_47102472
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:57 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Gooi hem dan ook gelijk even naar beneden
Oja hij was centraal hè.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_47106852
Hé, nu sta ik nog steeds bij de OU... (tvp)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_47110932
en een dikke vette tvp
Ben op dit moment bezig met kernvakken privaatrecht en staats- en bestuursrecht en met het onderzoek wat we voor staats- en bestuursrecht moeten doen, best lastig, wel interessant
pi_47114970
Blabla
pi_47117575
Afgelopen week heb ik mijn eerste vonnis binnengehad
Na mijn eerste zitting bij de bestuursrechter van drie weken geleden is de ontmaagding nu compleet
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_47118581
Knettergek wordt ik van de onderzoeksopzet voor mijn bachelorthesis. Ik dacht dat ik een goed onderwerp had, maar daar was onvoldoende informatie over te vinden. Dat zou in principe geen probleem zijn als ik wat meer tijd had, maar aangezien ik die echt niet heb dit semester ben ik nu toch maar een zoektocht gestart naar een ander onderwerp.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_47118679
Waar schreef je die ook al weer over?
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_47118813
Mijn eerste keuze was de Sarbanes-Oxley Act, maar de informatie die ik daarover vond was echt puur gericht op accountants. Nou heb ik wel Accounting I en II gevolgd en gehaald, maar deze info ging me toch even te ver.

Ik zal waarschijnlijk wel in de corporate governance hoek blijven hangen: heb namelijk ontdekt dat ik dat heel erg interessant vind
pi_47118936
Ja, euh, dat is niet mijn cup of tea
Lelijke @@p!
pi_47119254
Dat dacht ik eerlijk gezegd al

Heb net een vlaag van inspiratie gehad, dus ik ga weer eens snel aan het werk
pi_47260066
Nog steeds bezig met omgevingsrecht, wel intressant, niet erg boeiend.
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:02:20 #17
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_47260429
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 08:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Afgelopen week heb ik mijn eerste vonnis binnengehad
Na mijn eerste zitting bij de bestuursrechter van drie weken geleden is de ontmaagding nu compleet
Vertel...
pi_47261473
Binnenkort m'n intakegesprek bij de orde
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:15:54 #19
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_47264734
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef _-rally-_ het volgende:
Oeh, vertel! Waar ga je werken, wanneer begin je aan de opleiding, en waar?
Nulla verba sed acta
pi_47265124
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:15 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Oeh, vertel! Waar ga je werken
Op 5 minuten fietsen van m'n huis.
quote:
, wanneer begin je aan de opleiding, en waar?
Dat zal wel de najaarscyclus worden, voor de rest weet ik dat allemaal nog niet. Mijn patroon heeft dit ook allemaal nog niet eerder bij de hand gehad, dus het wordt voor ons beiden een leertraject
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:19:22 #21
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_47266975
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef _-rally-_ het volgende:
Patsert.

Ik zit er ook aan te denken om gewoon even 3 jaar ergens in loondienst te gaan om daarna weer verder zelfstandig als adv te werken.
pi_47267280
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:19 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Patsert.
Je kent me toch
pi_47270771
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:40 schreef bladibladibla het volgende:
Knettergek wordt ik van de onderzoeksopzet voor mijn bachelorthesis. Ik dacht dat ik een goed onderwerp had, maar daar was onvoldoende informatie over te vinden. Dat zou in principe geen probleem zijn als ik wat meer tijd had, maar aangezien ik die echt niet heb dit semester ben ik nu toch maar een zoektocht gestart naar een ander onderwerp.
Had ik ook met m'n bachelor... Was gewoon geen informatie over. Tsja krijg je ervan als je over de juridische gevolgen van iets gaat schrijven wat pas net uitgevonden is. Mja. Ik heb toen paralellen getrokken met andere technologieen, die wel bestonden. Maar jij doet een heel andere studie natuurlijk.

Pffft ik kom momenteel om van de werkdruk zo'n beetje. Ik wil gewoon slapen, simpel, 8 uur in plaats van 5. Gaaaaaaaaap ...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:17:26 #24
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_47325904
Zo, de bedrijvendag is weer achter de rug. Rita blijft een bitch, maar ze had wel een goed verhaal.

Leonoor, waar was je nou? Ik heb nog wel even bij jouw kantoor gestaan op de banenmarkt, maar daar stond je niet bij. Ik heb Morrigun wel gespot en Sessy, jij stelde volgens mij een vraag bij dat forum met Verdonk en Korvinus, klopt dat?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:28:57 #25
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_47326909
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 08:17 schreef Pool het volgende:
Zo, de bedrijvendag is weer achter de rug. Rita blijft een bitch, maar ze had wel een goed verhaal.

Leonoor, waar was je nou? Ik heb nog wel even bij jouw kantoor gestaan op de banenmarkt, maar daar stond je niet bij. Ik heb Morrigun wel gespot en Sessy, jij stelde volgens mij een vraag bij dat forum met Verdonk en Korvinus, klopt dat?
Ik was op de UvA, prioriteiten prioriteiten.. Worden we collega's ?
Nulla verba sed acta
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')