Gooi hem dan ook gelijk even naar benedenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:24 schreef crossover het volgende:
TT gefixt.
Oja hij was centraal hè.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:57 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Gooi hem dan ook gelijk even naar beneden![]()
Vertel...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Afgelopen week heb ik mijn eerste vonnis binnengehad![]()
Na mijn eerste zitting bij de bestuursrechter van drie weken geleden is de ontmaagding nu compleet![]()
Oeh, vertel! Waar ga je werken, wanneer begin je aan de opleiding, en waar?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef _-rally-_ het volgende:
Binnenkort m'n intakegesprek bij de orde
Op 5 minuten fietsen van m'n huis.quote:
Dat zal wel de najaarscyclus worden, voor de rest weet ik dat allemaal nog niet. Mijn patroon heeft dit ook allemaal nog niet eerder bij de hand gehad, dus het wordt voor ons beiden een leertrajectquote:, wanneer begin je aan de opleiding, en waar?
Patsert.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:35 schreef _-rally-_ het volgende:
Binnenkort m'n intakegesprek bij de orde
Je kent me tochquote:
Had ik ook met m'n bachelor... Was gewoon geen informatie over. Tsja krijg je ervan als je over de juridische gevolgen van iets gaat schrijven wat pas net uitgevonden is. Mja. Ik heb toen paralellen getrokken met andere technologieen, die wel bestonden. Maar jij doet een heel andere studie natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:40 schreef bladibladibla het volgende:
Knettergek wordt ik van de onderzoeksopzet voor mijn bachelorthesis. Ik dacht dat ik een goed onderwerp had, maar daar was onvoldoende informatie over te vinden. Dat zou in principe geen probleem zijn als ik wat meer tijd had, maar aangezien ik die echt niet heb dit semester ben ik nu toch maar een zoektocht gestart naar een ander onderwerp.
Ik was op de UvA, prioriteiten prioriteiten.. Worden we collega'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:17 schreef Pool het volgende:
Zo, de bedrijvendag is weer achter de rug. Rita blijft een bitch, maar ze had wel een goed verhaal.![]()
Leonoor, waar was je nou? Ik heb nog wel even bij jouw kantoor gestaan op de banenmarkt, maar daar stond je niet bij. Ik heb Morrigun wel gespot en Sessy, jij stelde volgens mij een vraag bij dat forum met Verdonk en Korvinus, klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |