Nou da's niet zo gek de buurt waar ze woonde kotste dat hele gezin ook uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef Mika25 het volgende:
De vriendinnen van Amanda vallen bij bosjes weg. Nena, Stacey, en nu weer 1tje. Die gaat echt geen vriendinnen meer overhouden zo
Naar ik begreep van iemand die een kind van hem heeft.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
oops omgekeerd. amanda heeft rogier afgepakt van een ander meisje . l
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding............(dat mag ook..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee...ze is juist zo trots als een aap...(dit mag....is een uitdrukking)dat ze in maat 38 past.
Nou ja...past????![]()
nee denk het ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Mika25 het volgende:
Geen positieve brief van d'r zus zo te zien. Normaal glimlacht ze altijd...
zijn = zien.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Mooi om te zijn dat er in het Kamp van ABN alleen maar tegenslagen zijn en bij HES alleen maar positiviteit heerst.:)
Je bent liefquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb geen roos verstuurd, maar een foto waarop huub sylvia knuffeld.
Das een ik baal lach van Natas. Geen goed nieuws dus...quote:
dat maakt voor ABN niks uit die leven toch in complete ontkenning en verzinnen elke keer iets onnozels om de populairiteit van HES te verklaren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Mooi om te zijn dat er in het Kamp van ABN alleen maar tegenslagen zijn en bij HES alleen maar positiviteit heerst.:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |