Nee............andersom............quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
een vriendinnetje heeft rogier afgepakt van amanda? zegt brian
Dat is toch oud nieuws ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
een vriendinnetje heeft rogier afgepakt van amanda? zegt brian
Nee...ze is juist zo trots als een aap...(dit mag....is een uitdrukking)dat ze in maat 38 past.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat pak dat Nasty draagt is 2 maten te klein!!
Is dat om haar te stimuleren???????
goh verassend, had ik nou nooit achter amanda gezochtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
oops omgekeerd. amanda heeft rogier afgepakt van een ander meisje . l
Nou da's niet zo gek de buurt waar ze woonde kotste dat hele gezin ook uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef Mika25 het volgende:
De vriendinnen van Amanda vallen bij bosjes weg. Nena, Stacey, en nu weer 1tje. Die gaat echt geen vriendinnen meer overhouden zo
Naar ik begreep van iemand die een kind van hem heeft.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:51 schreef itsme het volgende:
oops omgekeerd. amanda heeft rogier afgepakt van een ander meisje . l
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding............(dat mag ook..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee...ze is juist zo trots als een aap...(dit mag....is een uitdrukking)dat ze in maat 38 past.
Nou ja...past????![]()
nee denk het ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Mika25 het volgende:
Geen positieve brief van d'r zus zo te zien. Normaal glimlacht ze altijd...
zijn = zien.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Mooi om te zijn dat er in het Kamp van ABN alleen maar tegenslagen zijn en bij HES alleen maar positiviteit heerst.:)
Je bent liefquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb geen roos verstuurd, maar een foto waarop huub sylvia knuffeld.
Das een ik baal lach van Natas. Geen goed nieuws dus...quote:
dat maakt voor ABN niks uit die leven toch in complete ontkenning en verzinnen elke keer iets onnozels om de populairiteit van HES te verklaren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Mooi om te zijn dat er in het Kamp van ABN alleen maar tegenslagen zijn en bij HES alleen maar positiviteit heerst.:)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een ik baal lach van Natas. Geen goed nieuws dus...![]()
3 maanden geledenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:56 schreef itsme het volgende:
Ik dacht dat er geen info gegeven mocht worden in brieven?
Volgens Danny de Vito kwam Japio vorige week met dat feest helemaal los.."nou helemaal...je kwam los.... "quote:
Leukquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:57 schreef Mika25 het volgende:
Dat is toch echt de lach van een chimpansee hoor (Ik kijk elke dag naar Chimp's Diaree op animal planet)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding............(dat mag ook..)
Dat je dat nog steeds volgt....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is dit nou een pep - talk voor jaap van de soca boys of what?
![]()
Och, de info kwam toch naar binnen... dus dan kunnen ze het net zo goed voor iedereeen open houden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:58 schreef HiDiHo het volgende:
3 maanden geleden![]()
Nu mag alles volgens mij, het hele programma wordt verwaarloost !![]()
past precies hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Nee...ze is juist zo trots als een aap...(dit mag....is een uitdrukking)dat ze in maat 38 past.
Nou ja...past????![]()
Het begind nu wel overduidelijk te worden hoor. Ik denk dat het in deze week nog veel duidelijker te merken zal zijn nu er echt 2 groepen zijn. Alhoewel ik Amanda nog wel zie overlopen omdat Brian nu ook weet dat ze Rogier heeft afgepakt van een vriendin.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
dat maakt voor ABN niks uit die leven toch in complete ontkenning en verzinnen elke keer iets onnozels om de populairiteit van HES te verklaren.
En dat is al maanden zo. Bij BAN constant "taktiek" en zeiken over de anderen, bij HES tenminste veel LOL! Jammer dat Amanda niet slim genoeg is om de juiste keuze te maken, gelukkig kan Jaap dat niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Mooi om te zien dat er in het Kamp van ABN alleen maar tegenslagen zijn en bij HES alleen maar positiviteit heerst.:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |