goh...... da's snelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
brian zijn brief. amanda slecht stukje acteer werk. ze ziet nena afscheid nemen.
Nu beseft hij pas dat amanda heeft lopen liegen?
Ik werk altijd snachts, en ik kan je zeggen dat er vaak hele vroege vogels zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Die vogels op de achtergrond zijn ook nep. Let maar eens op. Soms hoor je ze 's nachts ook.
Volgens mij fluiten vogels niet 's nachts!!!!!!![]()
idd, schijnheil is zequote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
Leuk he dat achteraf gelul : als ze geweten had dat het zo was gelopen had ze ook Nee gezegd
Wel als er zo veel licht rond de kooi is als in Eemnes....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Die vogels op de achtergrond zijn ook nep. Let maar eens op. Soms hoor je ze 's nachts ook.
en dat volgens mij door een brief die meneer leeghoofd heeft gekregenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:04 schreef farceman het volgende:
Brianless is echt te dom voor woorden..hij begint er nu pas over na te denken dat Amanda al wist dat Nena niet zou blijven..
Dat is pas 5 maanden zoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
amanda bedoel je?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, schijnheil is ze
als stront stroop was, dan liep ik de hele dag met een lepel in mijn zak.
Ook om 1 uur 's nachts? En dan de zelfde soort vogels, die je overdag hoort???quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik werk altijd snachts, en ik kan je zeggen dat er vaak hele vroege vogels zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |