eric heeft hier echt van die zachte tietjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
Deze heb ik naar Eric verstuurd
[afbeelding]
Maar ik weet niet of hij hem heeft gekregen.
Lijkt wel Alian maar dan lagerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Was het zou van haar zus of een brief van Amanda dr zus ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef Black_king het volgende:
Natas is pissed off op haar zus. Ze hoeft geen brief meer te sturen.
Kennelijk over iets wat Natasja heeft gezegd. Het is niet duidelijk wat....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef blomst het volgende:
Heeft natasia een rot brief gekregen
Wat stond er in?
Volgens mij van Huub zijn moeder maar kan er natuurlijk naast zittenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef Black_king het volgende:
Natas is pissed off op haar zus. Ze hoeft geen brief meer te sturen.
Die vogels op de achtergrond zijn ook nep. Let maar eens op. Soms hoor je ze 's nachts ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:58 schreef Tally het volgende:
Ik vind de vogeltjes op de achtergrond interessanter
Leuk he dat achteraf gelul : als ze geweten had dat het zo was gelopen had ze ook Nee gezegdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
afgelopen donderdag ???
gisteren bedoelt ze ?![]()
![]()
Mannen van de radio is legendarischquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:02 schreef Heathen het volgende:
Dat 'partytime' gelul doet met denken aan mannetjes van de radio. haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |