er zit een hoop twijfel in je post. ben je stiekem homoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:58 schreef Koenz0r het volgende:
Naast een persoon slapen met het zelfde geslacht
Wat is jullie mening daar over? Dit weekend komt er een goede maat van mij pitten. Nu heb ik een 2 persoonsbed dus slaapt hij gewoon naast mij. Zonder enige homosexuele bedoelingen.
Ik heb er geen problemen mee, ben gewoon hetero. Vind het altijd wel grappig. Elkaar machtige verhalen vertellen en beetje praten over van alles en nog wat. Nu schijnen sommige mensen te reageren met "ielll" en "dat doe je toch niet?!"
Waarschijnlijk denk ik daar toch anders over. Ook pit ik vaak zat bij andere mensen in het zelfde bed. (Wel altijd een 2 persoons bed)
Ohja en luiheid heerscht ook. Aangezien ik geen matras van de zolder wil pakken. En anders mag hij het zelf doen.
Jullie mening?
tussen die grote, hete mannenlichamen kan je moeilijk slapenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:12 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vind het welsoms.
Ook wel 's met z'n 3'en in een tweepersoonsbed geslapen ("Goh, je zou toch een matrasje meenemen?"), maar dat was minder. Dan kun je namelijk opgesloten raken als je middenin ligt..
Dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De dag dat een vriend van me naast me in bed komt liggen sla ik z'n tanden eruit.
Stel je niet aan, slapen is het probleem niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De dag dat een vriend van me naast me in bed komt liggen sla ik z'n tanden eruit.
quote:Op zondag 11 maart 2007 11:40 schreef longinus het volgende:
[..]
Stel je niet aan, slapen is het probleem niet.
Je moet je pas zorgen gaan maken als je wakker geprikt wordt met zijn orgaan, en in dat geval mag je zijn bek verbouwen.
Misschien ben je gewoon onzeker over jezelf dat je zo geageerd![]()
Ja, dat zal 't zijn, homoquote:Op zondag 11 maart 2007 11:40 schreef longinus het volgende:
Misschien ben je gewoon onzeker over jezelf dat je zo geageerd![]()
eensquote:Op zondag 11 maart 2007 16:58 schreef Oproerkraaier het volgende:
Je gaat toch verdomme niet met een andere kerel in bed liggen? Zijn jullie nou allemaal helemaal van de pot gerukt?
Ik lig nog steeds in een deuk!!!!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn ex heb ik ooit geneukt terwijl ik sliep. Sinds die tijd slaap ik niet meer bij mannen in een tweepersoonsbed.
ODOLquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Komt nog bij dat je maar moet hopen dat die kerel niet met een enorme ochtenderectie tegen je aan komt te liggen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |