Gastquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. In Delft. Op internet![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. In Delft. Op internet![]()
Ik geloof dat je het kernpunt van m'n fraaie betoog ff miste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het kernpunt van m'n fraaie betoog ff miste.Vertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Gaaf trouwens, de eerste suggestie bij het sms-en van Goes is:quote:De Delftse studentenpopulatie heeft een relatief laag aantal vrouwen, met name bij de als "hardere" bestempelde studies. Gezien het relatief lage peil van de sociale ontwikkeling van de mannelijke studenten en de volstrekte onaantrekkelijkheid van vele van hun vrouwelijke studiegenoten is "een matrasje regelen" in Leiden een gevestigde uitdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat je nooit lukken. De meeste mensen zitten dan al lang in de kroeg. Autistisch volposten is natuurlijk wél een optie...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:52 schreef SeaOfLove het volgende:
Klep eens ff door....topic moet nog vol voor 12 uur vanaaf![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:52 schreef Autoreply het volgende:
Voor de op wellicht?:
[..]
Gaaf trouwens, de eerste suggestie bij het sms-en van Goes is:Ik blij dat ik op een vrouwenstudie zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
bouwko? ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik blij dat ik op een vrouwenstudie zit.
Het zou niet de eerste keer zijn...helaas kan ik tussen de 38 pagina's waar mijn MyAT uitbestaat het ws niet meer terugvindenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat gaat je nooit lukken. De meeste mensen zitten dan al lang in de kroeg. Autistisch volposten is natuurlijk wél een optie...
LSTquote:
owja.. Lagere Scheikundige Technologie hequote:
Jep.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:05 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Was je laatst ook op het Betagala (van LST en nog wat andere verenigingen)?
Zoiets.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
owja.. Lagere Scheikundige Technologie he
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
nog 108 posts te gaan... dan gaan we naar deel 86A
![]()
Idd, in Hoesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
AR zegt dat hij naar de kroeg is maar hij is gewoon nog online![]()
Tsjah, nog ff snel onder de douche doorgeknald enzo. M'n computer staat sowieso 24/7 aanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
AR zegt dat hij naar de kroeg is maar hij is gewoon nog online![]()
jajajajjajaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tsjah, nog ff snel onder de douche doorgeknald enzo. M'n computer staat sowieso 24/7 aan
Heb om 10 uur afgesproken in het geweldige Goes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |