Maakt me niet zoveel uit engels lukt ook bestquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Maar ik weet niet of je zijn boeken in het Nederlands leest want dan heet 'ie anders
In de richting.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:33 schreef SaskiaR het volgende:
teotihuacan?
Klopt, de naam die ik zoek begint met een Q!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:34 schreef SaskiaR het volgende:
hm, het enige andere woord dat erop lijkt is tenochtitlan, maar dat was de hoofdstad van het aztekenrijk dacht ik.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:39 schreef DiviFilius het volgende:
Quetzalcoatl
Jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef DiviFilius het volgende:
maar ik dacht dat die van de Azteken was ?
Oeh, sorry, ben ik dingen door elkaar aan het gooien geweest?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:41 schreef DiviFilius het volgende:
maar ik dacht dat die van de Azteken was ?
Waarschijnlijk wel ja, want ik ken de godheid Quetzalcoatl alleen van de Azteken...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, sorry, ben ik dingen door elkaar aan het gooien geweest?
Mijn schuld, maar na de hint met de Q had je het bijna goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:45 schreef SaskiaR het volgende:
denk het ja...
Cortez?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:47 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, want ik ken de godheid Quetzalcoatl alleen van de Azteken...
maargoed, volgende vraag :
Wat was de naam van de leider van de Spaanse expeditie met als doel Mexico te veroveren, en die tot gevolg had dat het Azteekse rijk tenonder ging ?
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef SaskiaR het volgende:
en Pisarro is van de Inca's... ik haal ze dus wel door elkaar.
Nou hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:50 schreef DiviFilius het volgende:
[..], kijk Spanjaarden haal je in ieder geval niet door elkaar
Hernán Cortés was de naam.
[
Oh het is ook geen verwijt hoor, komt wel vaker voor.quote:
SaskiaR +1quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:58 schreef SaskiaR het volgende:
beagle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |