Ik heb ook rete-hoogtevrees, toch heb ik er totaal geen probleem mee als ik op 100 meter hoogte hang, zolang ik maar vast zit. Is wel een kwestie van gewenning....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef SaskiaR het volgende:
Ardennen = tof en mooi
Klimmen = eng (heb hoogtevrees). Hoewel als het niet te hoog is, is het wel leuk (misschien moet ik gaan boulderen ofzo).
Gaan jullie eens naar de slowchat!quote:
Yup, daarom moet je ook niet met iedere halve zool gaan klimmen. En materiaal gaat bij goed gebruik nooit kapot. Maar, klim jij zelf in de hal enzo dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb er altijd wel moeite mee om het materiaal te vertrouwen... heel maf, als ik op een dak sta vind ik het best, want ik vertrouw wel dat het dak het houdt. Terwijl ik een ladder wel eng vindt, stel dat ie omvalt. En bij klimmen moet je ook maar net op je materiaal en partners vertrouwen.
Daar waar ze het eerste aankwamen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat gedetailleerder graag
Heb ik 1 keer gedaan... op zich vond ik het heel leuk om de routes uit te puzzelen enzo. Alleen als ik hoger dan 4 meter kwam, wilde ik alleen nog maar naar beneden....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Yup, daarom moet je ook niet met iedere halve zool gaan klimmen. En materiaal gaat bij goed gebruik nooit kapot. Maar, klim jij zelf in de hal enzo dan?
Wordt inderdaad vaak fout gezegdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Musketonhaak
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
karabijnhaak dan
Yeahquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:16 schreef Mark_V het volgende:
@ Chris, jammer, als je weer wat oefening hebt mag je wel een keertje mee
Spelletje? Nee man, dit is bloedserieusquote:
Wat zeggie??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
B2
Mark_V +1quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:39 schreef Mark_V het volgende:
bas van toor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |