Zit te chillen met de 'MI6 doodde Lady Di'-hype op de Bahama's.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:39 schreef Autodidact het volgende:
Weet iemand trouwens waar de "9/11 is een Amerikaans complot"-hype gebleven is?
Hopeloos ingedommeld. Inderdaad, op de Bahama's. Alleen NS is nog aan het ontdekken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:44 schreef Monidique het volgende:
[9/11] Meningen en argumenten (deel 18)
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C76332572B485E.htmlquote:Betoging Rome tegen druk Vaticaan
In Rome hebben duizenden Italianen gedemonstreerd om gelijke rechten voor homostellen af te dwingen. De betogers riepen het parlement op de druk van het Vaticaan te weerstaan om tegen een wet over de gelijkberechtiging te stemmen.
De regering-Prodi wil homostellen en ongehuwd samenwonenden op veel gebieden dezelfde rechten geven als heteroparen. Paus Benedictus leidt de campagne tegen die gelijkberechtiging. In het bijzonder verzet hij zich tegen het homohuwelijk.
De christen-democratische ministers in het kabinet kiezen de kant van het Vaticaan. Ze staan tegenover de linkse, groene en communistische ministers.
http://thinkprogress.org/2007/03/10/eaton-military/quote:[Retired Army Maj. Gen. Paul] Eaton lamented that so many service members believe that conservatives “are good for the military.” “That is rarely the case. And we have got to get a message through to every soldier, every family member, every friend of soldier,” that the Bush administration and its allies in Congress have “absolutely been the worst thing that’s happened to the United States Army and the United States Marine Corps.”
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:50 schreef Sargon het volgende:
Een topic over zwarten was zo dichtgegaan natuurlijk
Mocht het ooit nodig zijn, dan heb ik daar een opa voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:59 schreef sigme het volgende:
Avond!
Gratis tipp voor eenieder die er wat aan heeft: mocht je ooit zelf een huis metselen: huur iemand voor het voegen. Wat een @#$$#@%-karwei.
[..]
![]()
Ga je je polsen doorsnijden?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:11 schreef Monidique het volgende:
Volgende keer een scherp mesje nemen en gewoon even normaal doen.
De vraag is of je tegen de tijd dat ooit aanbreekt die opa nog hebt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mocht het ooit nodig zijn, dan heb ik daar een opa voor.
Ja. Maar ach, hij is nog maar 69, geloof ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
De vraag is of je tegen de tijd dat ooit aanbreekt die opa nog hebt.
En jij nog maar -wat was het ook al weer? 21?- jong. Ik zie je voorlopig nog geen flink metselwerk beginnen, wat jij?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Maar ach, hij is nog maar 69, geloof ik.
Op je 75ste nog effe een muurtje voegenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Maar ach, hij is nog maar 69, geloof ik.
Waarom zou een 21-jarige dat niet doen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
En jij nog maar -wat was het ook al weer? 21?- jong. Ik zie je voorlopig nog geen flink metselwerk beginnen, wat jij?
Viel niet tegen. Speciaal een stukje genomen dat straks niet echt in het zicht komt. Er moeten nog meeeeeeeeeeeeters die wel in het zich komen..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Op je 75 nog effe een muurtje voegen.
Ziet het er wel een beetje uit, SIgme?
Niet ergens om niet, maar sommige 21-jarigen zie ik er voorlopig niet aan beginnenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waarom zou een 21-jarige dat niet doen?.
Ja, sommige dingen kunnen anderen nou eenmaal beter. Soms ook niet trouwensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Viel niet tegen. Speciaal een stukje genomen dat straks niet echt in het zicht komt. Er moeten nog meeeeeeeeeeeeters die wel in het zich komen..
Ik zal eens kijken of ik een toonbaar foto'tje heb gemaakt.
So?? Als je 100.000den militairen hebt zit er altijd wel een gek tussen. Vooralsnog niet echt een objective site dat http://thinkprogress.org... Op democrats.com zal je ook een hoop kritiek lezen..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://thinkprogress.org/2007/03/10/eaton-military/
Toch vreemd dat zowat alle generaals die buiten dienst treden die hele oorlog en Bush afkraken hè.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
So?? Als je 100.000den militairen hebt zit er altijd wel een gek tussen. Vooralsnog niet echt een objective site dat http://thinkprogress.org... Op democrats.com zal je ook een hoop kritiek lezen..
Ik werk gelukkig nooit alleen, ook liefste die hele dagen op de bouw zit terwijl ik kantoormiepjesdingen doe is niet alleen, in je uppie metselen is volgens mij dodelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, sommige dingen kunnen anderen nou eenmaal beter. Soms ook niet trouwens. Als je met z'n tweeen werkt wordt het werk vaak wel een stuk minder rotwerk gelukkig,
Conservatief Amerika, de Republikeinen en Bush zijn zeer beschadigend geweest voor de Verenigde Staten en het leger. Feiten. ThinkProgress is misschien geen neutrale website, nee, maar is er iets wat er niet klopt? Wordt er iets verdraaid?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
So?? Als je 100.000den militairen hebt zit er altijd wel een gek tussen. Vooralsnog niet echt een objective site dat http://thinkprogress.org... Op democrats.com zal je ook een hoop kritiek lezen..
Bron?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Toch vreemd dat zowat alle generaals die buiten dienst treden die hele oorlog en Bush afkraken hè.
Oh, geef eens alternatieven?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:06 schreef Monidique het volgende:
Conservatief Amerika, de Republikeinen en Bush zijn zeer beschadigend geweest voor de Verenigde Staten en het leger. Feiten.
Nou ja, ik volg het wel een beetjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bron?
Cijfers voor deze boute stelling met aantallen uit dienst en aantallen met kritiek???
Maar wat een takkewerk! En er moet nog zo veel..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:07 schreef Autodidact het volgende:
Ah. Ziet er mooi uit toch? Beter dan ik zou doen.
in de USA duizenden dus als er een paar het ermee oneens zijn is logisch. BIj een normale verdeling is 50% voor en 50% tegen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nou ja, ik volg het wel een beetje. Google eens op "Retired Generals". Je gaat je afvragen hoeveel generaals er uberhaupt in zo'n leger zijn.
Ja, maar met mensen die er meer verstand van hebben dan ik. Ben net klaar met een huis verbouwen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar wat een takkewerk! En er moet nog zo veel..
Het metselwerk is erg mooi (niet heel netjes, wel heel mooi), dus we willen nogal wat schoon metselwerk. Aan de buitenkant komt gelukkig maar een heel klein deel in het zicht, dus het meeste kan ik gewoon berapen.
Jij hebt ook wel eens gevoegd? Gemetseld?
Ik ben ook net klaar met een huis verbouwen.. wat had ik, anderhalve maand pauze en toen moest hieraan begonnen wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, maar met mensen die er meer verstand van hebben dan ik. Ben net klaar met een huis verbouwen.
Wat is dat nou weer voor onzin? Normale verdeling? Huh? Bij een normale verdeling is ook 50% van de wetenschappers vóór de evolutietheorie en 50% tegen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:17 schreef Napalm het volgende:
BIj een normale verdeling is 50% voor en 50% tegen.
Nee, je vroeg wat anders:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Die zich met Irak bezighielden? Zo'n titel is zeker zoiets account manager....
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:12 schreef Autodidact het volgende:
Nou ja, ik volg het wel een beetje. Google eens op "Retired Generals". Je gaat je afvragen hoeveel generaals er uberhaupt in zo'n leger zijn.
bij gebrek aan andere info en 2 mogelijkheden ga je uit van 50-50 lijkt me.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef Monidique het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin? Normale verdeling? Huh? Bij een normale verdeling is ook 50% van de wetenschappers vóór de evolutietheorie en 50% tegen?
Huhquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:![]()
Ik zit twee weken in Polen.
Gedraag je allemaal zolang ik weg ben.
Dit is geen statistiek, meer sociologie en dan ga je er niet vanuit, me dunkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:18 schreef Napalm het volgende:
bij gebrek aan andere info en 2 mogelijkheden ga je uit van 50-50 lijkt me.
Wat zeer de moeite waard wasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:29 schreef Aoristus het volgende:
Mabel Wisselwip bij Nova.. wat een blamage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |