quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:54 schreef itsme het volgende:
[..]
ach brian is degene die het cadeautje mag uitpakken
Praat me er niet vanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:55 schreef itsme het volgende:
wat raar ik heb nu weer last van bufferende streams, zo spannend is het toch niet?![]()
Heb ik ook...word er schijtziek van zo onderhand...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:55 schreef itsme het volgende:
wat raar ik heb nu weer last van bufferende streams, zo spannend is het toch niet?![]()
Join the club.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Bij mij zijn alle streams down trouwens
Hier buffert het ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Het pak van Pino is blauw....Nasty zit eronder........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heb jij weleens een zwarte Pino gezien?
nee maar misschien weer een doel voor haar!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heb jij weleens een zwarte Pino gezien?
Ook uit haar gele mantelpakje. Ik hoop dat ze tegen pasen zo is afgevallen dat het dan leuk staat. Op zich is het geen verkeerde kledingkeuze voor haar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nasty scheurt inderdaad bijna uit haar broek![]()
En dan Ruud de Wild laten bellen en vragen of zij in het pino pak zitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:55 schreef Mokum020 het volgende:
De volgende weddenschap wil ik graag Nasty als Pino zien..........6 maanden lang!
opnieuw verbinding gemaakt nu doen ze het weer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:56 schreef scanman01 het volgende:
Van wie krijgt ze die?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:49 schreef Clank het volgende:
Oh dat butlerpakje voor Amanda!!!!
linkje......al betwijfel ik of het helpt.quote:
Da's het betere werk, hoeven we ook die verhoogde haargrens niet meer te zienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het pak van Pino is blauw....Nasty zit eronder........![]()
Hou op....ze heeft er alweer 19 sinds vandeweek...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:58 schreef Villalux het volgende:
[..]
nee maar misschien weer een doel voor haar!
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
linkje......al betwijfel ik of het helpt.
Natasia's okselhaar?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:59 schreef Clank het volgende:
Natasia vraagt aan Huub of hij zijn okselhaar even bij wil werken.
Dan mag zij haar snorharen weleens bijwerkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:59 schreef Clank het volgende:
OMG wat een drama, en ze had al zoveel trashy kleding gekregen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Van Huub dat was een weddenschap voor als hij in het huis blijft
Sorry ik hoor het verschil niet.......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:01 schreef Gigageil het volgende:
Whahahaha.....hoorden jullie ook dat paard hinniken toen Natasia lachte ?![]()
![]()
![]()
Alles down. Zal dus wel weer plaatselijk zijnquote:
Hij zegt dat hij verwacht dat zijn dienstmeisje cq. butler dat wel doetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:59 schreef Clank het volgende:
Dat laat ze staan is voor die actie tegen aids toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:01 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dan mag zij haar snorharen weleens bijwerken
O jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat laat ze staan is voor die actie tegen aids toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |