Gefrustreerd omdat ze geen aandacht meer krijgt van Huub en Brian rondloopt met iemand anders?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Waarom is Snollie boos?
Al boodschapjes in huis ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:45 schreef itsme het volgende:
wat zijn ze hyper. hebben ze goed nieuws gekregen? hoorde nataaasiiaaa praten over lekker een cocktail drinken
Getverrrrrrrrr...zit net aan de koffie....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou Jaap nu zijn eieren uit gaan kotsen, hij is niet voor niks The Kotsvader
ze lijkt jaap wel, in haar eentje zich aan het vol proppen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef Lynn-Live het volgende:
Amanda doet me nu een beetje aan Tatjana denken...
Sorryquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Getverrrrrrrrr...zit net aan de koffie....![]()
Tatjana is Einstein vergeleken bij Amanda.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef Lynn-Live het volgende:
Amanda doet me nu een beetje aan Tatjana denken...
maar neuken mag hij wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:47 schreef Marrije het volgende:
Amoebe kan het niet aanzien, dat Brain om een andere vrouw heen hangt.
begrijp ik ook niet, ze zouden haar moeten negeren...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef itsme het volgende:
waarom ze nog zo aardig doen tegen amanda, begrijp ik dus niet.
snap dat je niet continu kwaad kunt zijn op iemand maar...![]()
Ze hoopt dat Brian of Huub nu achter haar aan komt. Dat ze haar daar mooi alleen laten zitten!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:47 schreef itsme het volgende:
[..]
ze lijkt jaap wel, in haar eentje zich aan het vol proppen.
Die wordt ook vast tonnetje rondquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:47 schreef itsme het volgende:
[..]
ze lijkt jaap wel, in haar eentje zich aan het vol proppen.
ja inderdaad, leuke meid maar moven aub!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:48 schreef Sporti het volgende:
ppppppppppfffffffff mag die Melissa naar huis................
Dan gaat ze met Japie een pact aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:48 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
begrijp ik ook niet, ze zouden haar moeten negeren...
Een condoom met waterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:49 schreef Clank het volgende:
Wat heeft Palma nou op Huub's bed gelegd?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb zo´n flauw vermoeden dat je dat niet meent...![]()
Van mij wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:48 schreef Sporti het volgende:
ppppppppppfffffffff mag die Melissa naar huis................
ach brian is degene die het cadeautje mag uitpakkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:54 schreef Sporti het volgende:
Ik verheug me nu al op de blik van Brian als die Amanda zo ziet
Heb jij weleens een zwarte Pino gezien?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:55 schreef Mokum020 het volgende:
De volgende weddenschap wil ik graag Nasty als Pino zien..........6 maanden lang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |