Dat doe ik alleen als ik opgewonden ben en het even niet uit komtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Verklaar je eens nader, hoe visualiseer je Jaap in bed?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:36 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
Het mag dan af en toe wel waar wezen.. over Syl gaan we niet zeiken he
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef dieenebart het volgende:
Ik ben de enige die Jaap wel kan lijen, of niet?
ik doe er heel lang over en ik neem de tijd voor mijn voorgerecht..nagerecht schuif ik meestal aan de kant en hoofdgerecht verslind ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:36 schreef kleinzusje het volgende:
Aan hoe een man eet zie je hoe hij in bed is
Jammer dat je op mannen valtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik doe er heel lang over en ik neem de tijd voor mijn voorgerecht..nagerecht schuif ik meestal aan de kant en hoofdgerecht verslind ik.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik doe er heel lang over en ik neem de tijd voor mijn voorgerecht..nagerecht schuif ik meestal aan de kant en hoofdgerecht verslind ik.
Spannendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
hmm, best prettig maar ik kan ook echt genieten van de mac drive ..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Helaas laten ze dat niet echt op TV zien.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Met Jaap is dus heel het sympathie voor dikke mensen ook mislukt...de eerste dag waren we vol lof over hem..maar mijn god wat een walgelijk dom, labiel persoon is dat zeg. Hij verdient het om VET te zijn.
Dat lijkt me een heel gevaarlijke manier om van je geilheid af te komen, volgens mij kan dat permanente schade toebrengenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
Dat doe ik alleen als ik opgewonden ben en het even niet uit komt
Bart mocht ook niksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:40 schreef Utrecht het volgende:
Ik snap er niets van, Huub en Nena kreeg destijds commentaar van de redactie dat ze er niet actief genoeg bij zaten en daar iets aan moesten doen (via de intercom).
Jaap zit continue als een standbeeld bij, doen ze daar niets aan?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:41 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
hmm, best prettig maar ik kan ook echt genieten van de mac drive ..
via de douche zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:42 schreef kleinzusje het volgende:
Brain tegen de dame: "En we hebben hier ook een hele mooie geheime gang, wil je hem zien ?"
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef dieenebart het volgende:
Ik ben de enige die Jaap wel kan lijen, of niet?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:42 schreef PirE het volgende:
Sinds Jaap op tv is ben ik al 2 kilo afgevallen en ik heb niet eens overgewicht![]()
Ben het toch wel een beetje met je eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:35 schreef Gigageil het volgende:
Pfffff....die eeuwige zeikverhalen van Sylvia heb ik nou ook al gehoord......Barcelona bla bla......Barcelona zus......Barcelona zo.....beetje intressant doen, en kwa monotoon gelul kan ze Brian wel een hand geven....![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:42 schreef kleinzusje het volgende:
Brain tegen de dame: "En we hebben hier ook een hele mooie geheime gang, wil je hem zien ?"
Bedank hem maar voor de steun in een mooie briefquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:42 schreef PirE het volgende:
Sinds Jaap op tv is ben ik al 2 kilo afgevallen en ik heb niet eens overgewicht![]()
Jaap kan niet rechtop gaan zitten dan kan hin niet ademenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:40 schreef Utrecht het volgende:
Ik snap er niets van, Huub en Nena kregen destijds commentaar van de redactie dat ze er niet actief genoeg bij zaten en daar iets aan moesten doen (via de intercom).
Jaap zit er continue als een standbeeld bij, doen ze daar niets aan?
Gefrustreerd omdat ze geen aandacht meer krijgt van Huub en Brian rondloopt met iemand anders?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Waarom is Snollie boos?
Al boodschapjes in huis ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:45 schreef itsme het volgende:
wat zijn ze hyper. hebben ze goed nieuws gekregen? hoorde nataaasiiaaa praten over lekker een cocktail drinken
Getverrrrrrrrr...zit net aan de koffie....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou Jaap nu zijn eieren uit gaan kotsen, hij is niet voor niks The Kotsvader
ze lijkt jaap wel, in haar eentje zich aan het vol proppen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef Lynn-Live het volgende:
Amanda doet me nu een beetje aan Tatjana denken...
Sorryquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Getverrrrrrrrr...zit net aan de koffie....![]()
Tatjana is Einstein vergeleken bij Amanda.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef Lynn-Live het volgende:
Amanda doet me nu een beetje aan Tatjana denken...
maar neuken mag hij wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:47 schreef Marrije het volgende:
Amoebe kan het niet aanzien, dat Brain om een andere vrouw heen hangt.
begrijp ik ook niet, ze zouden haar moeten negeren...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:46 schreef itsme het volgende:
waarom ze nog zo aardig doen tegen amanda, begrijp ik dus niet.
snap dat je niet continu kwaad kunt zijn op iemand maar...![]()
Ze hoopt dat Brian of Huub nu achter haar aan komt. Dat ze haar daar mooi alleen laten zitten!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:47 schreef itsme het volgende:
[..]
ze lijkt jaap wel, in haar eentje zich aan het vol proppen.
Die wordt ook vast tonnetje rondquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:47 schreef itsme het volgende:
[..]
ze lijkt jaap wel, in haar eentje zich aan het vol proppen.
ja inderdaad, leuke meid maar moven aub!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:48 schreef Sporti het volgende:
ppppppppppfffffffff mag die Melissa naar huis................
Dan gaat ze met Japie een pact aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:48 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
begrijp ik ook niet, ze zouden haar moeten negeren...
Een condoom met waterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:49 schreef Clank het volgende:
Wat heeft Palma nou op Huub's bed gelegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |