Ze zet ook nooit even de douchestraal op haar mutsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb Snollie nog nooit kunnen betrappen op het gebruik van zeep of een douchegel...![]()
ze spoelt zich alleen maar af, laat staan dat ze dat bos touw wast....
gatsie
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Amanda is helemaal in haar element als ze aandacht krijgt
Dat is allemaal teveel om te onthouden voor Amanda...snap dat nouquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
Ik snap die Amanda niet hè....... als je onder de douche staat dan was je je haar toch?!
zolang hij het kusjes geven voorlopig even laat vind ik dat hij het goed doet,quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:48 schreef schatje het volgende:
Huub heeft 'Amanda een schuldgevoel aanpraten' niet lang volgehouden.
Dus toen ze dacht dat ze blaasontsteking had waren dat de restjes van Brainless die jeukten..............quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ze zet ook nooit even de douchestraal op haar muts
Nee geheugenuitbreiding voor Amandaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:08 schreef Sug4r het volgende:
Ze hebben 40 frikandellen gekregen, dat is net genoeg voor het weekend van Jaap
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus toen ze dacht dat ze blaasontsteking had waren dat de restjes van Brainless die jeukten..............
Gadver, nu zit ik aan de koffie hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus toen ze dacht dat ze blaasontsteking had waren dat de restjes van Brainless die jeukten..............
Ben ik blij dat mijn streams down zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor Jaap weer even op de achtergrond in zichzelf lachen
Sorry!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:15 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Gadver, nu zit ik aan de koffie hoor!![]()
We kotsen wat af op een dag he?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:15 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Gadver, nu zit ik aan de koffie hoor!![]()
Ach Huub blert wel eens meer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:15 schreef itsme het volgende:
Gisteren zei Huub nog dat amanda geen leuke dag meer zou krijgen in DGK![]()
Hier doen ze het gewoon, al had ik gister tijdens de stemming wel last van wat kleine buffers, zelfs op de directe stream-gate's maar nu werkt alles voor zover weer naar behorenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mijn streams down zijn
Lastig hoor, de wasmachine aanzetten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Leandra het volgende:
Zag ik Eric nou net met dat nachtjaponnetje van Amanda lopen??
Dat zat bij de spullen die van de stomerij kwamen???![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:16 schreef Dark het volgende:
Heb begrepen dat er rond zessen een cocktailmixer komt, vanavond de Soca boys en dat ze zich nu moeten aankleden voor...............??
Misschien iets over de bontjasjes van Amanda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |