Ze hadden het erover dat de soca boys vanavond weer komen. (volgensmij)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef itsme het volgende:
[..]
O mani dat zou echt te gek zijn. Vooral als die griekse mee komt.
Hoe kom je daar bij dan?
Wat en trut. Wie valt daar nu over! Heeft dit te maken met de zin van het leven het al dan niet hebben van okselhaar? Primaat!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:59 schreef Clank het volgende:
Natasia vraagt aan Huub of hij zijn okselhaar even bij wil werken.
Gezellig was het vannacht hèquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
Zo alles weer bijgelezen vanaf 03:00uur vannacht, kostte me een dikke 90min maar ben weer helemaal bij
Mijn katten gingen net miauwen toen ze schreeuwdequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mijn haren gaan recht overeind staan als ik die klotestem van snollie hoor![]()
Het blijft dezelfde link.. bij mij werkt dat ook niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:04 schreef itsme het volgende:
wat raar, bij mij doet ie het gewoon.
maar ik open een link altijd in mijn eigen wmp
Amanda is helemaal in haar element als ze aandacht krijgtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:06 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik moet wel lachen om amanda nu, ze is wel sportief![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij was er niet meer toen mijn visite weg was![]()
Klinkt meer als een lichte lunch... voor jaap danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:08 schreef Sug4r het volgende:
Ze hebben 40 frikandellen gekregen, dat is net genoeg voor het weekend van Jaap
Zo erg is het nog niet met me hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef ozewiesewoze het volgende:
Nu is het nog niet vet, over een kwartier komt ze erachter dat het vet is, en gaat ze haar haar apart wassenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
Ik snap die Amanda niet hè....... als je onder de douche staat dan was je je haar toch?!
meer als tussendoortjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:10 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Klinkt meer als een lichte lunch... voor jaap dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |