Jawel, maar word ermee gecheckedquote:
Buren op Fok!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef mitel het volgende:
avenhorn was het ook goed te horen en de ramen trilde in hun sponing. Zal wel een vliegtuig geweest zijn.
huhquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:04 schreef feessie het volgende:
Er worden nu paddenstoelen waargenomen in omgeving Purmerend
Ja, idd..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Van nu.nl
http://www.nu.nl/news/100(...)rd_in_Purmerend.html
De politie gaat het onderzoeken, terwijl het al aardig duidelijk is, lijkt mij
wat we dus al dachten, oke mooiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:05 schreef mitel het volgende:
http://www.nhd.nl/nieuws/(...)d/article1596468.ece
Het bericht uit die link:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:05 schreef mitel het volgende:
http://www.nhd.nl/nieuws/(...)d/article1596468.ece
Moet niks, maar het gebeurt vrij vaak de laatste jaren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:50 schreef Freak187 het volgende:
en hoe de fuck moet ik weten dat er een vliegtuig is die zich niet wil melden en dat er dan 2 F16's blablabla
handgebarenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef Dark_Killah het volgende:
wat ik me nou afvraag hè, als die f16's dat ding hebben ingehaald hoe gaan ze dan met elkaar klessebessen? flessenpost, postduiven of toch op een blaadje: "HEJJ SJON DOE DIE RADIO IS AAN ".
Ik denk als een piloot omsingeld wordt door 2 F16's dat die heel snel radiocommunicatie met die 2 opzoektquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef Dark_Killah het volgende:
wat ik me nou afvraag hè, als die f16's dat ding hebben ingehaald hoe gaan ze dan met elkaar klessebessen? flessenpost, postduiven of toch op een blaadje: "HEJJ SJON DOE DIE RADIO IS AAN ".
Staan op scherp.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:17 schreef feessie het volgende:
Staan die f16's op scherp ? Of mag dat in Nederland niet.
Er staan altijd een paar bewapende F16's klaar om binnen een paar minuten op te stijgen. Juist voor dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:17 schreef feessie het volgende:
Staan die f16's op scherp ? Of mag dat in Nederland niet.
Paar haarscheurtjes bij Wilnis. Verder prima intact.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Even voor de goede orde, de dijken zijn nog intact?
En voor wanneer de Duitsers weer komen!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er staan altijd een paar bewapende F16's klaar om binnen een paar minuten op te stijgen. Juist voor dit soort gevallen.
Dan moet Amerika ons weer reddenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
En voor wanneer de Duitsers weer komen!
ik zou ze afsnijden net als 2 politie polo's die een tank aan willen houdenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik denk als een piloot omsingeld wordt door 2 F16's dat die heel snel radiocommunicatie met die 2 opzoekt
vliegverkeer checke op google earth?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:35 schreef 7eVeNL het volgende:
Hoe hard moet zo'n toestel gaan om door de geluidsbariere te breken? ik zit nu via google eath het vliegverkeer te checken, maar het snelste vliegtuig wat ik kan zien vliegt met 660km/h, maar als het straaljagers zijn geweest dan heb ik er weinig aan
check mijn post op de vorige pagina.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
vliegverkeer checke op google earth?
leg uit
cool, tnx ik ben een beetje blind vandaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:39 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
check mijn post op de vorige pagina.
www.geluidsnet.nl
Dat blijkt dus nog wel mee te vallen... Tijdje terug las ik een artikel, waaruit bleek dat de piloten af en toe heerlijk met de gordijntjes dicht zitten, en dan dus ook geen waarschuwingsschoten (lichtspoormunitie!) zien...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik denk als een piloot omsingeld wordt door 2 F16's dat die heel snel radiocommunicatie met die 2 opzoekt
Waarschijnlijk vliegen ze er eerst een tijdje achteraan met een video-F16, snelheid controleren, kijken of de piloot wel handsfree zijn radio gebruikt, als die al wordt gebruikt, dat soort dingen dus. En dan staande houden, papieren checken, piloot laten blazen. Gewoon de standaard dingen dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef Dark_Killah het volgende:
wat ik me nou afvraag hè, als die f16's dat ding hebben ingehaald hoe gaan ze dan met elkaar klessebessen? flessenpost, postduiven of toch op een blaadje: "HEJJ SJON DOE DIE RADIO IS AAN ".
dat heet nou ramptoerisme.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Van de gekke dat mensen in dit land zodanig doodgeknuffeld en betutteld zijn dat er serieus tientallen mensen in paniek de politie bellen als 2 F16's een beetje opschieten...
haha dat is wel heel bizarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat blijkt dus nog wel mee te vallen... Tijdje terug las ik een artikel, waaruit bleek dat de piloten af en toe heerlijk met de gordijntjes dicht zitten, en dan dus ook geen waarschuwingsschoten (lichtspoormunitie!) zien...
De passagiers heerlijk foto's maken van die F16's, zonder dat ze ook maar doorhebben dat die dingen sidewinders voor ze hebben klaarliggen
Een knal hoog in de lucht heeft minder obstakels dan een knal op de grond.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef jaguar het volgende:
wel vreemd dat de knallen zo ver rijken.
normaal gesproken is het een knal die snel afsterft en in een straal van een kilometer te horen is ofzo.
maar deze was echt goed te horen zelfs in hoorn (HN80) in een geisoleerde koelcel.
terwijl je het niet eens hoorn als ze naast de deur staan te hijen
Een schokgolf gaat vanaf het vliegtuig alle kanten op. Als-ie 8 km hoog zit, is het geluid recht er onder dus al 8 km verder. Opzij is het nog tientallen kilometers hoorbaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef jaguar het volgende:
wel vreemd dat de knallen zo ver rijken reiken.
normaal gesproken is het een knal die snel afsterft en in een straal van een kilometer te horen is ofzo.
maar deze was echt goed te horen zelfs in hoorn (HN80) in een geisoleerde koelcel.
terwijl je het niet eens hoorn als ze naast de deur staan te hijen
cool! ze moeten dus eerst super sonic aanvragen voordat ze daadwerkelijk er door heen mogen gaan, en het was dus een belgisch vliegtuig met 1 failed engine?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:32 schreef sebabje het volgende:
http://www.milspotters.nl/index.php?pagina=dlopname&bestand=qra9mrt.mp3
Scanner opname
Klopt, Klopt..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
cool! ze moeten dus eerst super sonic aanvragen voordat ze daadwerkelijk er door heen mogen gaan, en het was dus een belgisch vliegtuig met 1 failed engine?
alleen dat gebrekkig engels, lijken wel een stel studenten
Don't mention ze war....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
En voor wanneer de Duitsers weer komen!
Enjoyquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
En voor wanneer de Duitsers weer komen!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:15 schreef sebabje het volgende:
[..]
Enjoy
http://www.aviationportal.nl/opnames/frituren.mp3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |