Nou..dan tel je één bij één opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:20 schreef Papabear het volgende:
Ja, hier hetzelfde (grootebroek). Een enorme knal, trillingen en een overvliegend vliegtuig.
dat zou heel goed kunnen,quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
>>TRU
Ik denk trouwens een vliegtuig door de barriere. Of 2 vliegtuigen.
wellicht een ongeïdentificeerd vliegtuig, die worden altijd met 2 straaljagers onderschept. De straaljagers zullen dan wel vanaf Leeuwarden komen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:19 schreef 6liNes het volgende:
zelf zat ik te denken aan een straaljager die door de geluidbarriere ging, maar over het algemeen vliegen die hier niet....meen ik
dat zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:24 schreef Joppy het volgende:
[..]
wellicht een ongeïdentificeerd vliegtuig, die worden altijd met 2 straaljagers onderschept. De straaljagers zullen dan wel vanaf Leeuwarden komen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:23 schreef _The_General_ het volgende:
Ik hoop toch dat het de dijken waren !
Valt wel mee hoor, het vliegtuig vliegt (relatief) hoog en snel, dan kan je een aardig gebied bereiken met een flinke knalquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:27 schreef -SL- het volgende:
IK hoorde ze ook (Zaandam, NH)
Mijn vriendin heeft ze ook waargenomen (De Goorn, NH)
Daar een vriendin van heeft ze ook vernomen (Hoorn, NH)
Vaag..
ik heb ze niet eens gehoord (Beverwijk)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wij hoorden hier ook wat, in Heemskerk/Beverwijk.
Er ging een autoalarm over de rooie door de tweede knal...![]()
Hier was de eerste harder dan de tweede. Vluchtrichting was dus noord-zuid, wat bevestigd dat de vliegtuigen vanaf Leeuwarden zijn gekomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:30 schreef _MaximuS_ het volgende:
Woon ook in purmerend, tweede explosie was harder dan de eerste.
Ik heb mensen gesproken in Amsterdam die hebben het ook gehoord.
Ramen trilden zelfs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |