Ik heb de hele nacht...liggen dromenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind alles best, alstie maar niet zingt
bestaat er ook een smilie die zijn oren dichthoudt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht...liggen dromen
Deze komt wel in de buurt:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bestaat er ook een smilie die zijn oren dichthoudt?
Nog erger, hij word DJ bij 538.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:14 schreef Daniel1976 het volgende:
Haar lipjes wil ik ook wel eens volspuiten uit liefde en ook wel uit zakelijke motieven :p
Ik hoop dat ie nu zo gelukkig wordt dat ie stopt met zingen
met nadruk op toevalligquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:09 schreef soppig het volgende:
"De eerste keer ben ik uit zakelijke motieven getrouwd. Nu trouw ik uit liefde"
wat een snol .. en nu komt het toevallig ook goed it dattie geld heeft ?
die is toch van dat reclamespotje van de wegenwacht of zoiets?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:01 schreef crohntje het volgende:
Joh, doe gewoon. Het kan altijd erger...wat dachten jullie van Dries Roelvink![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die is toch van dat reclamespotje van de wegenwacht of zoiets?
Van wie?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:04 schreef BVO het volgende:
Hoe is het afgelopen met zijn intieme telefoonplaatjes?
Zal wel in de doofpot gestopt zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Wolter he.
[Het moet niet gekker worden] Wolter Kroes gechanteerd
Geheel met je eens. Wolter is een ras-entertainer.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:09 schreef pluisje78 het volgende:
ik zal nu wel het hele forum over me heen krijgen maar ik vind hem wel een goede zanger met leuke liedjes.
en is toch leuk dat ie gaat trouwen of zijn jullie allemaal jaloers omdat hij zon mooi vrouwtje heeft.
Ik wens ze iig veel geluk samen
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:22 schreef arneaux het volgende:
Ze geeft al toe dat ze de eerste keer uit zakelijke motiven is getrouwd? Waarom zou je zo iemand überhaubt willen trouwen?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:19 schreef Vitalogy het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ie een lekker wijf aan de haak heeft geslagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |