quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:19 schreef starky het volgende:
Jaap is zo dik, dat........het Nederlands elftal wereldkampioen wordt met Jaap als doelman.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:41 schreef partyyboyy het volgende:
Jaap is zo dik, dat er tussen zijn vetplooien onbekende diersoorten leven.
getver.........je zal een gigelo besteld hebben en jaap staat voor je deur.......................quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:53 schreef maikel112 het volgende:
Jaap is zo dik, dat....hij 3-dubbel tarief kan gaan vragen als Gigelo
Over 20 meter bij de grote vetbult linksafquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:56 schreef salutem het volgende:
Jaap is zo enorm dat ie zn eigen navigatie heeft.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:37 schreef kissy het volgende:
Jaap is zo dik dat je een bouwvergunning aan moet vragen als hij op visite komt
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef -FF- het volgende:
Jaap is zo dik dat je op zijn reet kan dammen met asbakken!!!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:54 schreef BwennieBren het volgende:
Huub tegen Jaap aan de ontbijttafel vanochtend:
"Maar het grappige was dat iedere keer als er iets gebeurd met een van ons, dan wordt er ingezoemd, maar ik heb nog nooit gehoord dat er werd uitgezoemd".
Same thoughtsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef AnthonyR het volgende:
jaap is zo dik dat als hij wilt gaan vliegen alleen nog de optie klm cargo vluchten heeft ( boeing 747 )
Nee, dit kan echt niet, dit is heel erg, maar ik kom niet meer bij van het lachen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:54 schreef Roy_vdm het volgende:
(let op: "dit kan echt niet!!"-alert)
Jaap is zo dik dat ze het in 2004 aan de kusten van Azië konden merken toen hij in Australië ging duiken.
Jaap is zo vet dat zelfs het bagger bedrijf Mammoet het niet aan durft om zijn vet kwabben weg te halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef havefun het volgende:
- Jaap is zo dik dat hij zijn eigen " godfather" al 10 jaar aan het zoeken is.
- Jaap is zo dik dat hij verdrinkt in zijn eigen vetkwabben.
- Jaap is zo vet dat alle hongernegers ( ja het zijn negers en ze hebben honger ) in de wereld alleen van zijn reet al 10 jaar kunnen leven.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:52 schreef Hathor het volgende:
Jaap is zo dik dat als ie in de Grand Canyon zou vallen klem zou komen te zitten.
Serieus, dude, verzin er is 1 die wél goed loopt en een klein beetje grappig is daadwerkelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Jaap is zo dik dat er aan zijn broek geen ritssluiting of knopen zitten, maar ankers die met katrollen op hun plaats worden gebracht.
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Serieus, dude, verzin er is 1 die wél goed loopt en een klein beetje grappig is daadwerkelijk
Ga jij mij vertellen hoe ik een Nederlandse zin moet schrijven?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Serieus, dude, verzin er is 1 die wél goed loopt en een klein beetje grappig is daadwerkelijk
Laten we het gezellig houden!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ga jij mij vertellen hoe ik een Nederlandse zin moet schrijven?
Dat je niet mijn gevoel voor humor deelt kan gebeuren.
Jaap is zo dik dat als hij aanspoelt op het strand van Zandvoort, we allemaal denken dat het een walvis is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou ik vertel je niks, ik denk ik geef je wat opbouwende kritiek... maar ga door, ga door... er zal er vast één tussen staan straks waar ik om kan lachen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
This is funny on só many levelsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:17 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Jaap is zo dik dat als hij aanspoelt op het strand van Zandvoort, we allemaal denken dat het een walvis is.
Zo beter voor jou?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Opbouwende kritiekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
(...) ik denk ik geef je wat opbouwende kritiek... (...)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:17 schreef starbuck het volgende:
...dat zijn aanstaande exit drie dagen in beslag neemt.
Ik had wel gedacht dat je deze wel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
This is funny on só many levels![]()
Goed bezig kerel![]()
Op verzoek dus:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
(...) maar ga door, ga door... er zal er vast één tussen staan straks waar ik om kan lachen...![]()
Ja ga mij ff de schuld geven van jouw wanprestaties zegquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ok, als ik geen toegevoegde waarde heb in dit topic post ik wel niet meer hier, ook goed.
Jaap is zo dik dat je een 2 page+ topic kan maken met reacties op: " jaap is zo dik dat, "quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:50 schreef lady1 het volgende:
hoorde jullie het ook jaap heeft zich versproken,
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Jaap is zo dik dat er ter voorbereiding van zijn incontinentale vluchten een contragewicht aan de linkervleugel wordt gehangen wanneer hij aan de rechterkant van het gangpad zit.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
.. Zijn bloedgroep is JUS
.. er satellieten om hem heen vliegen
.. JdM breedbeeldcamera's heeft moeten installeren in de kooi
.. Hij een eigen gate heeft op Schiphol
.. Hij persoonlijk verantwoordelijk is voor het zinken van de titanic (en wij al die tijd maar denken dat het een ijsschots was waar ze tegenop voeren.
.. hij het aanwezige zwembad gebruikt om zijn Cornflakes in te bereidden
..
Welk gevoel voor humor?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik schrijf het letterlijk, mijn gevoel voor humor.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
.. Zijn bloedgroep is JUS
.. er satellieten om hem heen vliegen
.. JdM breedbeeldcamera's heeft moeten installeren in de kooi
.. Hij een eigen gate heeft op Schiphol
.. Hij persoonlijk verantwoordelijk is voor het zinken van de titanic (en wij al die tijd maar denken dat het een ijsschots was waar ze tegenop voeren.
.. hij het aanwezige zwembad gebruikt om zijn Cornflakes in te bereidden
..
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:24 schreef mien-moeke het volgende:
Jaap is zo dik dat... als jij trouwt, hij een tractorband moet uitzoeken als trouwring.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:16 schreef nilus2 het volgende:
ja zo is het leuk geweest:P Jaap kan er toch ook niet zoveel aan doen dan hij dik is, hij heeft gisteren gewoon wat te veel gegeten.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:12 schreef Roy_vdm het volgende:
En dat er gevallen bekend zijn van auto's met pech, waarbij uit het oliefilter de kreet "nooit meer naar huis" leek te komen.
Suit yourself. Valt me nog mee dat je deze begrijpt.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:54 schreef Tomsky het volgende:
[..]
![]()
Let wel: Dit is 1tussen 15
![]()
Maargoed...
Eigenlijk is Jaap een mannetje.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:54 schreef TryX het volgende:
Jaap is zo dik dat ze met haar vet een muur om New York kunnen zetten
Jaap is zo dik dat ze de evenaar als riem moet gebruiken
Jaap is zo dik als ze zich omrold geven we een 'welkom terug' feestje!
Jaap is zo dik hè? Dat toen God zei: "En er was licht!" Hij eerst aan haar moest vragen om met d'r dikke reet van voor de zon weg te gaan."
Jaap is zo dik dat pim fortuijn nederland vol verklaarde
Niet zij heeft tietenquote:
Jij bent ook een vuile vieze NAZI, netzoals Huubquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:09 schreef partyyboyy het volgende:
Omdat er vele grappen worden gemaakt over het uiterlijke vertoon van persoon Jaap in De Gouden Kooi is het toch wel belangrijk dat deze bewaard worden. Het bewonerstopic is hier echter niet geschikt voor, vandaar dit nieuwe topic.
We trappen af......
Jaap is zo dik, dat.... Hij een 10-rittenkaart nodig heeft voor een ritje met de bus.
Jaap is zo dik, dat.... Hij een wandelende breuklijn is.
Denk aan je hart man. Jouw beschuldiging dat Partyboy een nazi is (hetzelfde zou volgens jou dan voor mij moeten gelden, neem ik aan) gaat minstens zo ver (en waarschijnlijk verder) als (c.q. dan) de grapjes die wij hier maken. Wij maken er grapjes over, jij neemt het serieus. Wel een verschilletje. Dit is geen discriminatie, althans van mijn kant is het zeker niet zo bedoeld.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent ook een vuile vieze NAZI, netzoals Huub
Als mensen de hele tijd Natasia zouden kleineren vanwege haar huidskleur dan zou het land ook te klein zijn.
Wat mij betreft mag er iemand wel een klacht in dienen bij het Anti Discriminatie Bureau.
ik vind jaap persoonlijk een super nerd, zo'n vervelende prototype student, maar de hele tijd zagen vanwege zijn dik-zijn is iets voor (neo-)nazi's.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar: DGK-deelnemers te kakken zetten mag nu eenmaal op dit forum, en mede-users voor vuile vieze Nazi uitmaken mag niét. Ik begrijp wel een klein beetje je punt, maar je vergelijking gaat m.i mank en is veel te grof. Dus bij deze het verzoek of je je enigszins in wilt houden.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent ook een vuile vieze NAZI, netzoals Huub
Ik vind het niet normaal om mensen aan de lopende band te kleineren omdat ze dik zijn. Dus het was niet per definitie gericht tegen Partyboy, maar tegen alle mensen die daar aan mee doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Denk aan je hart man. Jouw beschuldiging dat Partyboy een nazi is (hetzelfde zou volgens jou dan voor mij moeten gelden, neem ik aan) gaat minstens zo ver (en waarschijnlijk verder) als (c.q. dan) de grapjes die wij hier maken. Wij maken er grapjes over, jij neemt het serieus. Wel een verschilletje. Dit is geen discriminatie, althans van mijn kant is het zeker niet zo bedoeld.
Hopelijk bied je je excuses aan, want mensen worden niet graag zonder enige grond nazi genoemd. Maar het zal wel weer niet.
Dat is dus on eerlijk. Als mensen aan de lopende band als 1 of andere nazi constant iemand kleineren omdat diegene dik is, dan mag je diegene er ook op wijzen dat dat fascistoïde is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar: DGK-deelnemers te kakken zetten mag nu eenmaal op dit forum, en mede-users voor vuile vieze Nazi uitmaken mag niét.
Ben jij ook een vet afzichtelijk varken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:25 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het niet normaal om mensen aan de lopende band te kleineren omdat ze dik zijn. Dus het was niet per definitie gericht tegen Partyboy, maar tegen alle mensen die daar aan mee doen.
Nee. Maar als ik er wel een was geweest, had dat dan uitgemaaktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij ook een vet afzichtelijk varken?![]()
Ja, want als ik jou herhaaldelijk uitmaak voor vetzak kan ik niet vervolgd worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:30 schreef JohnDope het volgende:
Nee. Maar als ik er wel een was geweest, had dat dan uitgemaakt
Dat mag je best zeggen en die Jaap kan er ook wel tegen, maar er zijn genoeg mensen, die nog minder overgewicht hadden en die daar niet tegen konden en uiteindelijk vanwege het getreiter, zelfmoord hebben gepleegd....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, want als ik jou herhaaldelijk uitmaak voor vetzak kan ik niet vervolgd worden.![]()
Context.
Toch denk ik dat het zelfmoordgehalte onder grenzenloos zichzelf volvretende vette ruggegraatloze varkens meevalt, in vergelijking met het aantal zelfmoorden onder gekleurde medemensen die vanwege hun huidskleur (jaap woog namelijk niet 200kg toen hij geboren werd) eeuwenlang geen kans kregen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef JohnDope het volgende:
Dat mag je best zeggen en die Jaap kan er ook wel tegen, maar er zijn genoeg mensen die daar niet tegen konden en uiteindelijk vanwege het getreiter, zelfmoord hebben gepleegd....
Foutje bedankt![]()
Denken moet jij lekker aan anderen overlatenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het zelfmoordgehalte onder grenzenloos zichzelf volvretende vette ruggegraatloze varkens meevalt.
Ja, want daar kan zij niets aan doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:45 schreef JohnDope het volgende:
Denken moet jij lekker aan anderen overlaten
Probeer je eens voor te stellen dat Natasia de hele dag werd afgezeken omdat ze zwart is, dan was het land allang te klein geweest toch?
aan dik-zijn kunnen genoeg mensen ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, want daar kan zij niets aan doen.
Dat het een egoistisch secreet is wel overigens. Al denk ik dat daar een hoop training voor nodig is.
Jezelf dingen voorstellen kun je maar beter aan anderen overlaten.
Jaap wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:52 schreef JohnDope het volgende:
aan dik-zijn kunnen genoeg mensen ook niks aan doen.
Maargoed dat neemt niet weg dat Jaap of iemand anders gewoon een klacht in kan dienen bij het Anti Discriminatie Bureau.quote:
Wat let jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:07 schreef JohnDope het volgende:
Maargoed dat neemt niet weg dat Jaap of iemand anders gewoon een klacht in kan dienen bij het Anti Discriminatie Bureau.
Daar heb ik geen tijd voor. Het is geen persoonlijk probleem ook, anders had ik er misschien wel tijd voor gemaakt....quote:
Het verschil is dat de kindjes van Natasia niks kunnen doen aan deze situatie, Jaap wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iedereen heeft zogenaamd de mond vol over normen en waarden. Mensen gingen helemaal hypocriet moeilijk doen over de kindjes van Natasia, maar over deze vorm van discriminatie hoor je weinig.
Wel tijd om hier aan de lopende band opmerkingen over te maken in dit topic? Hou toch op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor. Het is geen persoonlijk probleem ook, anders had ik er misschien wel tijd voor gemaakt....
Volksvermaak anno 2007quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:32 schreef -Splash- het volgende:
Fokkers zijn zo dom, dat ze krom liggen over grapjes over iemands gewicht.
Ik denk dat een clubje VMBO niveau 1 nog slimmer overkomt.
Dat is ook nog eens zo. In het algemeen wordt (zelfs door de rechter) aanvaard dat publieke personen (zoals Jaap zichzelf heeft gemaakt door mee te doen aan dit programma) moeten accepteren dat ze vaak een stootje zullen krijgen en dat ze daar maar tegen moeten kunnen (zo lang het maar niet te ver gaat).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:40 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Volksvermaak anno 2007
Vroeger in een echt kooitje op de kermis, nu via een kabeltje en kastje bij ook bij jou in huis te zien.. de Freakshow! Jaap geeft zichzelf op als freak vanwege zijn *kuch* ietwat mollig postuur. IMHO vogelvrij voor commentaar, grappen en grollen.
Ik kom gewoon voor die jongen op. Het is toch verwerpelijk om constant iemand aan te vallen op zijn dik-zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:02 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Wel tijd om hier aan de lopende band opmerkingen over te maken in dit topic? Hou toch op.
Ik kan je overigens vertellen (je had het misschien zelf al verwacht) dat je klacht vruchteloos zou zijn.
wat kom je de moraalridder uithangen. hij zet zich publiekelijk voor lul met zijn 200 kilo en dan moet iedereen daar zijn bek over houden. hij vraagt er natuurlijk wel een beetje om. als jij het niet leuk vind hoef je niet te kijken,maar laat men hier gewoon hun gang gaan(moet het niet te ver gaan).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik kom gewoon voor die jongen op. Het is toch verwerpelijk om constant iemand aan te vallen op zijn dik-zijn.
En dat zeker in tijden waarin iedereen de mond vol heeft over normen en waarden.
Dat is al een heel andere toon. Ik ben het zelfs bijna met je eens. Maar iemand onterecht voor nazi uitmaken gaat veel te ver. Ik neem aan dat je weet wie de nazi's waren en wat ze deden. Ok, nu heb ik er genoeg woorden aan vuil gemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik kom gewoon voor die jongen op. Het is toch verwerpelijk om constant iemand aan te vallen op zijn dik-zijn.
En dat zeker in tijden waarin iedereen de mond vol heeft over normen en waarden.
Het gaat om het principe. Je kan er wel een mooi verhaal om heen maken, maar het is gewoon keiharde Discriminatie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wat kom je de moraalridder uithangen. hij zet zich publiekelijk voor lul met zijn 200 kilo en dan moet iedereen daar zijn bek over houden. hij vraagt er natuurlijk wel een beetje om. als jij het niet leuk vind hoef je niet te kijken,maar laat men hier gewoon hun gang gaan(moet het niet te ver gaan).
Als ik in die Villa had gezeten, dan had ik Huub steeds voor nazi uitgemaakt, op de momenten wanneer hij Jaap discrimineert vanwege zjin dik-zijn. Als iemand zich gedraagt als een nazi, dan mag dat gezegd worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:55 schreef Burgundy het volgende:
Joh, laat die JohnDope toch lekker lullen. Iemand die klaagt over discriminatie en dan zelf mensen voor nazi en fascist gaat uitmaken is niet series te nemen. Vervolgens begint ie dan ook nog over normen en waarden.
het principe,mooi verhaal, man dit is een forum waar een paar mensen onder gebruikersnamen schuil gaan en een grapje maken over een dikkertje op tv. weinig aan de hand om je druk over te maken dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Je kan er wel een mooi verhaal om heen maken, maar het is gewoon keiharde Discriminatie.
Jongen, stel dat mensen de hele dag natasia zouden discrimineren omdat zij zwart is, dan is er volgens jou dus ook weinig om je druk over te makenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:26 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het principe,mooi verhaal, man dit is een forum waar een paar mensen onder gebruikersnamen schuil gaan en een grapje maken over een dikkertje op tv. weinig aan de hand om je druk over te maken dus.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:06 schreef Hathor het volgende:
![]()
Ik vraag me af of Jaap ook wel eens wat topics leest op FOK. Dit moet hem ontzettend goed doen.![]()
Krom liggen zie ik Jaap nog niet zo snel doen, en vmbo niveau 1 bestaat niet. Het is 'Fokkers zijn zo dom dat ze krom liggen door grapjes over iemands gewicht' en het is ook 'een clubje vmbo'ers'. Terug naar Splash..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:32 schreef -Splash- het volgende:
Fokkers zijn zo dom, dat ze krom liggen over grapjes over iemands gewicht.
Ik denk dat een clubje VMBO niveau 1 nog slimmer overkomt.
Pas maar op Wopper. Voor je het weet heeft Jaap je te pakkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:44 schreef Wopper1 het volgende:
Jaap is zo dik dat hij het geeneens waard is om daar een grap over te maken![]()
Wanneer komt de grap?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:35 schreef MaistroV het volgende:
Jaap is zo dik dat hij met een oranje vlag op ze reed moet lopen omdat die 2 meter uitsteekt.
Antwoord op je eigen vraag: jij komt vrij regelmatig dit topic bezoeken.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:24 schreef J.Herrer het volgende:
Jaap is zo dik dat ze er nog steeds niet achter zijn of hij nou in Europa, Azie of Amerika woont
En jij bent hardstikke ziek in je hoofd..maar dat heb je natuurlijk nog steeds niet door.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:13 schreef Silvieja het volgende:
.. dat ik er seks mee zou willen hebben...
Houdt je kuthoofd, tiefusmongool. Zo praat je niet tegen een dame.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En jij bent hardstikke ziek in je hoofd..maar dat heb je natuurlijk nog steeds niet door.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:47 schreef Heathen het volgende:
Jaap is zo dik dat zijn vet de wereldeconomie voor de komende duizend jaar genoeg is om om te zetten in boter, bakolie en frituurvet.
Aww.. Jij bent dus dik en lelijk. Mijn oprechte deelneming.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:42 schreef Viswijfje het volgende:
Nou nou,wat zijn we weer leuk..
het is echt niet leuk om dik of lelijk te zijn (en dat zeg ik niet omdat ik het zelf ben want dat is absoluut niet zo)
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:11 schreef J.Herrer het volgende:
Jaap is zo dik, dat hij alle nationaliteiten heeft
Aww... Jij kan dus niet lezen. Sterfquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:46 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Aww.. Jij bent dus dik en lelijk. Mijn oprechte deelneming.
Hoe harder de ontkenning.. blablabla. Kusjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Aww... Jij kan dus niet lezen. Sterf
En hij heeft dan ook zulke grote broeken, dat een walvis gewoon zn broekzak in kan zwemmenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:28 schreef J.Herrer het volgende:
Jaap is zo dik, dat je zijn kleding alleen in de oceaan kunt wassen
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:46 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Aww.. Jij bent dus dik en lelijk. Mijn oprechte deelneming.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Jaap is zo dik dat er een asielzoekerscentrum tussen zijn kinnen kan worden gehuisvest.
quote:Op zondag 18 maart 2007 00:10 schreef GizartFRL het volgende:
Jaap is zo dik dat de gouden kooi met boter is ingesmeerd om hem nog enige bewegingsvrijheid te geven.
? Die snap ik niet helemaal.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:16 schreef J.Herrer het volgende:
Jaap is zo dik, als hij op de Mount everest staat is het niet meer de hoogste berg ter wereld
En waar hij terecht komt ontstaat een hoge drukgebied.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:20 schreef Roy_vdm het volgende:
Als Jaap een gat in de lucht springt, ontstaat ter plekke een lage drukgebied. .
quote:Op zondag 18 maart 2007 00:23 schreef GizartFRL het volgende:
Jaap is zo dik, als hij gaat zitten en weer gaat staan, hij een diamantmijn achterlaat.
Think Big.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:24 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind je dat niet een beetje overdreven? Zó dik is hij toch niet?
Ik dacht dat zijn puisten op het hoofd van brian lijken juist?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:45 schreef GizartFRL het volgende:
Jaap is zo dik dat zijn steenpuisten op het hoofd van Britney lijken.
Dus mijn conclusie is.... Jaap's herseninhoud is in zijn vet aan het dabberen en weggefloatquote:Raceplanet
Gepost op: 17/03, 19:22:38
Gepost door: Jaap
Vandaag had de groep de kans om iemand unaniem een tripje naar raceplanet te gunnen. Degene zou dan ook iemand mogen meenemen. Een mooie kans dus!
Hoe stom kan iemand zijn? Kennelijk heeeeeeel stom! Neem nou zo'n nitwit als een Sylvia figuur. Ze snapt er gewoon niks van!
Als de stemming naar Brian was gegaan, dan had Sylvia haar grote droom zien uitkomen. Ze ratelt dat ze al jaren racefan is en dat dit haar ding is. Ze had alle kans om te gaan, het was helemaal geregeld. Zij en jut&jul (Eric de gaylord en Huub de ADHD loser) hoefden alleen maar op Brian te stemmen.
Ondergetekende kon helaas niet meedoen, omdat mijn niet al te kleine, charmante billenpartij gecombineerd met 197cm boomstam toch niet in een sportauto past. Althans niet zodanig dat ik veilig kan rijden. Ik wil nog niet dood gaan op een racecircuit, omdat het veel te leuk is "SHE" (Sylvia, Huub, Eric) te kwellen in deze verrotte gouden kooi.
Anyway, schitterend om te zien hoe Sylvia haar eigen graf graaft. Fantastisch dat de schijnbaar unanieme stemming, met slechts 1 telefoontje naar de redactie van de show ongedaan gemaakt kan worden. Het uur tijd dat voor de beslissing stond was nog niet voorbij namelijk, er was nog 10 minuten over.
GEZELLIG!!!! NOU!!!!!
Niemand gaat dus en ik riep heel hard "een applausje voor Sylvia!"
Het allermooist was nog wel dat Brian en ik gingen racen. Brian de motorhelm op van Sylvia, op mijn rug, grrrrrrrr retteketet, en racen maar door het huis!! De langgerekte smoel van Sylvia vond ik echt genieten, hoe ze keek toen ze Brian&ik aan zag komen met haar helm op! HAHAHA.
LOSSSSS!!!!!
KINGJAAP FOR PRESIDENT!!!!!!
Ik zeg! Hier hou ik van!
die debiele vetkwab heeft zichzelf vol zitten vreten. terwijl Natasia haar hele leven keihard heeft gewerkt vanuit de goot zo ongeveer zat Jaap zichzelf kapot te vreten omdat zijn broer was overleden. natuurlijk is dat ontzettend tragisch en alles,maar hij kiest er zelf voor om te gaan eten en om zijn gigantische lichaam in de gouden kooi te proppen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jongen, stel dat mensen de hele dag natasia zouden discrimineren omdat zij zwart is, dan is er volgens jou dus ook weinig om je druk over te maken
Uhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Natasia kan er niets aan doen dat ze een kleurtje heeft ook al zou ze dat willen,Jaap duidelijk wel.
het is om te verduidelijken dat je Natasia op iets zou pakken waarmee ze geboren is,terwijl je Jaap op iets pakt wat zijn eigen schuld is. het is laf om Natasia op haar kleur te pakken,maar ik vind het niet raar dat Huub Jaap pakt op zijn dikheid.quote:
Ik ook niet. Beetje treiteren, toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het is om te verduidelijken dat je Natasia op iets zou pakken waarmee ze geboren is,terwijl je Jaap op iets pakt wat zijn eigen schuld is. het is laf om Natasia op haar kleur te pakken,maar ik vind het niet raar dat Huub Jaap pakt op zijn dikheid.
Okay, laten we even aannemen dat het acceptabel is dat Huub Jaap op dat zwakke punt pakt..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het is om te verduidelijken dat je Natasia op iets zou pakken waarmee ze geboren is,terwijl je Jaap op iets pakt wat zijn eigen schuld is. het is laf om Natasia op haar kleur te pakken,maar ik vind het niet raar dat Huub Jaap pakt op zijn dikheid.
zóóóó waar!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:04 schreef Sug4r het volgende:
Jaap is zo dik dat..... hij vandaag niet mee kon naar de Zwaluwhoeve, omdat hij niet in een auto paste![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |