quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:19 schreef starky het volgende:
Jaap is zo dik, dat........het Nederlands elftal wereldkampioen wordt met Jaap als doelman.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:41 schreef partyyboyy het volgende:
Jaap is zo dik, dat er tussen zijn vetplooien onbekende diersoorten leven.
getver.........je zal een gigelo besteld hebben en jaap staat voor je deur.......................quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:53 schreef maikel112 het volgende:
Jaap is zo dik, dat....hij 3-dubbel tarief kan gaan vragen als Gigelo
Over 20 meter bij de grote vetbult linksafquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:56 schreef salutem het volgende:
Jaap is zo enorm dat ie zn eigen navigatie heeft.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:37 schreef kissy het volgende:
Jaap is zo dik dat je een bouwvergunning aan moet vragen als hij op visite komt
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef -FF- het volgende:
Jaap is zo dik dat je op zijn reet kan dammen met asbakken!!!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:54 schreef BwennieBren het volgende:
Huub tegen Jaap aan de ontbijttafel vanochtend:
"Maar het grappige was dat iedere keer als er iets gebeurd met een van ons, dan wordt er ingezoemd, maar ik heb nog nooit gehoord dat er werd uitgezoemd".
Same thoughtsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef AnthonyR het volgende:
jaap is zo dik dat als hij wilt gaan vliegen alleen nog de optie klm cargo vluchten heeft ( boeing 747 )
Nee, dit kan echt niet, dit is heel erg, maar ik kom niet meer bij van het lachen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:54 schreef Roy_vdm het volgende:
(let op: "dit kan echt niet!!"-alert)
Jaap is zo dik dat ze het in 2004 aan de kusten van Azië konden merken toen hij in Australië ging duiken.
Jaap is zo vet dat zelfs het bagger bedrijf Mammoet het niet aan durft om zijn vet kwabben weg te halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:12 schreef havefun het volgende:
- Jaap is zo dik dat hij zijn eigen " godfather" al 10 jaar aan het zoeken is.
- Jaap is zo dik dat hij verdrinkt in zijn eigen vetkwabben.
- Jaap is zo vet dat alle hongernegers ( ja het zijn negers en ze hebben honger ) in de wereld alleen van zijn reet al 10 jaar kunnen leven.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:52 schreef Hathor het volgende:
Jaap is zo dik dat als ie in de Grand Canyon zou vallen klem zou komen te zitten.
Serieus, dude, verzin er is 1 die wél goed loopt en een klein beetje grappig is daadwerkelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Jaap is zo dik dat er aan zijn broek geen ritssluiting of knopen zitten, maar ankers die met katrollen op hun plaats worden gebracht.
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Serieus, dude, verzin er is 1 die wél goed loopt en een klein beetje grappig is daadwerkelijk
Ga jij mij vertellen hoe ik een Nederlandse zin moet schrijven?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Serieus, dude, verzin er is 1 die wél goed loopt en een klein beetje grappig is daadwerkelijk
Laten we het gezellig houden!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ga jij mij vertellen hoe ik een Nederlandse zin moet schrijven?
Dat je niet mijn gevoel voor humor deelt kan gebeuren.
Jaap is zo dik dat als hij aanspoelt op het strand van Zandvoort, we allemaal denken dat het een walvis is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou ik vertel je niks, ik denk ik geef je wat opbouwende kritiek... maar ga door, ga door... er zal er vast één tussen staan straks waar ik om kan lachen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
This is funny on só many levelsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:17 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Jaap is zo dik dat als hij aanspoelt op het strand van Zandvoort, we allemaal denken dat het een walvis is.
Zo beter voor jou?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Opbouwende kritiekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
(...) ik denk ik geef je wat opbouwende kritiek... (...)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:17 schreef starbuck het volgende:
...dat zijn aanstaande exit drie dagen in beslag neemt.
Ik had wel gedacht dat je deze wel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
This is funny on só many levels![]()
Goed bezig kerel![]()
Op verzoek dus:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
(...) maar ga door, ga door... er zal er vast één tussen staan straks waar ik om kan lachen...![]()
Ja ga mij ff de schuld geven van jouw wanprestaties zegquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ok, als ik geen toegevoegde waarde heb in dit topic post ik wel niet meer hier, ook goed.
Jaap is zo dik dat je een 2 page+ topic kan maken met reacties op: " jaap is zo dik dat, "quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:50 schreef lady1 het volgende:
hoorde jullie het ook jaap heeft zich versproken,
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Jaap is zo dik dat er ter voorbereiding van zijn incontinentale vluchten een contragewicht aan de linkervleugel wordt gehangen wanneer hij aan de rechterkant van het gangpad zit.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
.. Zijn bloedgroep is JUS
.. er satellieten om hem heen vliegen
.. JdM breedbeeldcamera's heeft moeten installeren in de kooi
.. Hij een eigen gate heeft op Schiphol
.. Hij persoonlijk verantwoordelijk is voor het zinken van de titanic (en wij al die tijd maar denken dat het een ijsschots was waar ze tegenop voeren.
.. hij het aanwezige zwembad gebruikt om zijn Cornflakes in te bereidden
..
Welk gevoel voor humor?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:12 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik schrijf het letterlijk, mijn gevoel voor humor.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef RSie het volgende:
.. Zijn bloedgroep is JUS
.. er satellieten om hem heen vliegen
.. JdM breedbeeldcamera's heeft moeten installeren in de kooi
.. Hij een eigen gate heeft op Schiphol
.. Hij persoonlijk verantwoordelijk is voor het zinken van de titanic (en wij al die tijd maar denken dat het een ijsschots was waar ze tegenop voeren.
.. hij het aanwezige zwembad gebruikt om zijn Cornflakes in te bereidden
..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |