Alvast een hele mooie dag gewenstquote:
Dank jequote:Op donderdag 15 maart 2007 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alvast een hele mooie dag gewenst![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Op het gemeentehuis in Spijkenisse? Zo ja, hoe laat?
Jammer. Ben vrij morgen. Gratis biertje was wel meegenomen. Veel plezier morgen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
in Spijkenisse, daar zit ik de hele week al.
De meest gestelde vraag afgelopen dagenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ben je nog zenuwachtig Bayswater?
Ja dat zal ook wel... logische vraag ook volgens mij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De meest gestelde vraag afgelopen dagen![]()
Gisteravond naar bed gegaan alsof ik vandaag moest gaan werken, knop omgezet dus, en moet zeggen dat ik prima geslapen heb. Maar nu begint het wel flink te kriebelen.![]()
Ja, hoe vaak ik dat al gehoord hebquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel... logische vraag ook volgens mij.
ik krijg al spontaan een depressie als ik het woord jurk hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak ik dat al gehoord heb
Lagzamerhand moet ik maar eens "ja" gaan antwoorden geloof ik
Vandaag voor het laatst mijn jurk gepast. Die is helemaal klaar
Heb hem zelf ontworpen en laten maken, is helemaal tof geworden
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik krijg al spontaan een depressie als ik het woord jurk hoor.
Gisteren was ik in een bruidszaak om iets te zoeken voor mijn moeder.
Een andere waar ik mijn jurk heb gekocht, en toen ze vroegen of ik al een jurk had zei mijn moeder doodleuk : nee die heeft ze niet.
Dus zij zo: en je trouwt eind april?????
Ik moest me in bochten wringen om die leugen enigszins te camoufleren.
ja ik heb er zo goed als een....bla bla
Maar anyway, 10 april moet ik passen. Ik ben benieuwd of ik er dan niet uitknap![]()
Van de zenuwen? Blijven eten hoor, dalijk ga je woensdag tegen de vlakte!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn jurk is een beetje te groot gewordenMoest flink ingenomen vandaag
En ik denk dat ik er nog tegen moet eten om voor woensdag niet nog minder freecell te zijn
Ik heb helemaal geen zin in eten steeds.
Ik voel me helemaal niet zenuwachtig, maar het zal er ongetwijfeld mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:42 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Van de zenuwen? Blijven eten hoor, dalijk ga je woensdag tegen de vlakte!
Ik heb er een kleurtje in en ik wilde zeker weten dat ik niet een of andere rare reactie zou krijgen van het kleurtje, dus van te voren uitgeprobeerdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:30 schreef freecell het volgende:
@ troel: Jij bent wel lekker op tijd met je haarStraks is er al weer een slordige 10 CM bij als je gaat trouwen
Wat ga je met je haar doen eigenlijk? Ik laat het wrs gewoon los
Ah, kijk vandaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb er een kleurtje in en ik wilde zeker weten dat ik niet een of andere rare reactie zou krijgen van het kleurtje, dus van te voren uitgeprobeerd
Het is eigenlijk gewoon mijn eigen kleur, maar dan met wat highlights erdoor. Nu ook wel weer geknipt en dan straks de vrijdag voor het trouwen nog een keer gaan om bij te laten knippen en opnieuw te kleuren (kost me weer 65 euro)
Oja, en ik heb een hoed op, dus ik doe er niets raars mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |