Ik ga ook alleen zondags, maar even op pinkpop.nl kijken helpt welquote:Op woensdag 4 april 2007 09:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ben van plan om de zondag te gaan. Heb gelezen dat de losse dagverkoop (voor de zaterdag en zondag) as. zaterdag start.
Weten jullie daar meer van? Kun je ook via internet dan je kaart bestellen of moet je naar een postkantoor of GWK gaan?
Thanks!
quote:Prijzen
Weekendkaart (3 dagen incl. camping):
¤ 115,00 (excl. service kosten)
Dagkaart maandag:
¤ 69,00 (excl. service kosten)
Dagkaart zondag:
¤ 69,00 (excl. service kosten) *
Dagkaart zaterdag:
¤ 59,00 (excl. service kosten) *
* LET OP: De dagkaarten voor de zaterdag en zondag zijn alleen via de TicketService voorverkoopadressen verkrijgbaar. Niet bij de Buro Pinkpop voorverkoopadressen.En deze zijn pas verkrijgbaar vanaf 7 april 2007.
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:13 schreef Dupje het volgende:
The Noisettes is de laatste naam voor Pinkpop!
Wat een kutband is dat zeg. Ze stonden in november ook in het voorprogramma van Muse in de brabanthallen... lekker bierhalen was dat ja!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:13 schreef Dupje het volgende:
The Noisettes is de laatste naam voor Pinkpop!
Ja idd, daar vond ik ze ook maar kut. Vond 1 nummertje wel te doen omdat ik die kende van hun myspace, maar verder, geen touw aan vast te knopenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef flyguy het volgende:
[..]
Wat een kutband is dat zeg. Ze stonden in november ook in het voorprogramma van Muse in de brabanthallen... lekker bierhalen was dat ja!
noisettes
Haha, precies mijn idee, ik kende dat nummer ook van MySpacequote:Op woensdag 4 april 2007 14:33 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja idd, daar vond ik ze ook maar kut. Vond 1 nummertje wel te doen omdat ik die kende van hun myspace, maar verder, geen touw aan vast te knopen![]()
wel een beetje in de gaten houden he, als je toch gratis gaatquote:Op woensdag 4 april 2007 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goose op de main?
Weten jullie dit? Of je de zondagkaart kunt kopen (als verkoop start as zaterdag) via ticketservice.nl ?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ja dat had ik ook gezien, maar kun je ze ook kopen via ticketservice.nl
Alle kaartverkoop gaat via ticketservice.nl, volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Weten jullie dit? Of je de zondagkaart kunt kopen (als verkoop start as zaterdag) via ticketservice.nl ?
Neenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Alle kaartverkoop gaat via ticketservice.nl, volgens mij.
Is dat te vertrouwenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen
Je kunt ook originele kaarten ( kleur ) via o.a. pedaal.
Pedaal is te vertrouwen maar zondag tickets kan je nog niet bestellenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Is dat te vertrouwenKun je dan nu al kaarten voor de zondag bestellen
Wat is het verschil met die van het GWK dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik niet.
Ik wil ook zo'n mooie kleurenticket
]quote:Op donderdag 5 april 2007 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ehm, nou de één is in kleur en de ander komt uit de ticketservice machine
Ach mensen die kaarten verzamelen hebben liever de full color dan de ticketservice kaartquote:
Ik verzamel/bewaar ook al mijn kaartjes, maar de gewone kaartjes vind ik ook primaquote:Op donderdag 5 april 2007 11:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach mensen die kaarten verzamelen hebben liever de full color dan de ticketservice kaart
Ik heb er elk jaar een sticker bij gekregen.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:25 schreef super-muffin het volgende:
Bij m'n kaartje vorig jaar kreeg ik een boekje, maar die kreeg ik dit jaar niet.
Komt dat omdat ik dit jaar m'n kaartje bij de FRS kocht en vorig jaar bij het postkantoor?
Ah dus ik kan zaterdag ook naar de FRS gaan om kaartjes te halen (zondagkaart)..?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:25 schreef super-muffin het volgende:
Bij m'n kaartje vorig jaar kreeg ik een boekje, maar die kreeg ik dit jaar niet.
Komt dat omdat ik dit jaar m'n kaartje bij de FRS kocht en vorig jaar bij het postkantoor?
en de full color tix zijn iets goedkoperquote:Op donderdag 5 april 2007 11:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ehm, nou de één is in kleur en de ander komt uit de ticketservice machine
Kreeg ik ook van Pedaal.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb er elk jaar een sticker bij gekregen.![]()
(en een flyer met welke bands er spelen).
een aantal FRS's ja, lang niet allemaalquote:Op donderdag 5 april 2007 15:25 schreef super-muffin het volgende:
Bij de FRS kun je ook gewoon kaartjes kopen indd.
Ja? Ik was anders 119 euro kwijt, 4 euro vvk voor een full color ticket. Wat telt ticketservice zich dan wel?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:56 schreef punkr1 het volgende:
[..]
en de full color tix zijn iets goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |