Inderdaad. Volstaat het 'weghalen' van buitenlanders uit Nederland wel om het gevoel van veiligheid te creëren dat een acceptabele niveau bereikt (waar er geen angsten meer bestaan)?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:31 schreef Grimm het volgende:
D'r is wel meer mis met NL dan de "buitenlanders"
Een onderdeel van de hetze is bijvoorbeeld het twijfelen aan de loyaliteit en integriteit van diverse kamerleden en bewindslieden enkel op basis van een hen toegekende nationaliteit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:39 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Welke leugens worden dan allemaal verkondigt over buitenlanders? Ik heb namelijk een hekel aan leugens?
Je hebt ook niet werkende Nederlandersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:51 schreef Grimm het volgende:
Verander de stelling dan in "Is Nederland beter af zonder Niet werkende buitenlanders"
Daarmee beschrijf je de 'leugens' allerminst.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een onderdeel van de hetze is bijvoorbeeld het twijfelen aan de loyaliteit en integriteit van diverse kamerleden en bewindslieden enkel op basis van een hen toegekende nationaliteit.
En leg je oor eens te luister op een verjaardag of borrel dan kom je ook veel tegen wat niet echt op waarheid is gebaseerd.
Dat gaat de strekking van deze topic niet over.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:51 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je hebt ook niet werkende Nederlanders![]()
Maar dat zijn nederlandersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:51 schreef sammienl het volgende:
[..]
Je hebt ook niet werkende Nederlanders![]()
Echter wel ophitsing en zeker lastercampagne.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Daarmee beschrijf je de 'leugens' allerminst.
En dat is het probleem in dit land. Dubbel moraal, jammer genoeg. Wel gelijke plichten maar rechten ho maarquote:
Ik ben van mening dat de term hetze, in deze, gechargeerd is. Ik mis de explicitete (en categorische) leugens daarvoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echter wel ophitsing en zeker lastercampagne.
Ophitsing en laster zijn net zo goed factoren om te bepalen of het een hetze is lijkt me.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de term hetze, in deze, gechargeerd is. Ik mis de explicitete (en categorische) leugens daarvoor.
Die mensen en ouders hebben dit land opgebouwd, die mogen d'r wel wat voor terug krijgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:56 schreef sammienl het volgende:
[..]
En dat is het probleem in dit land. Dubbel moraal, jammer genoeg. Wel gelijke plichten maar rechten ho maar
Ja, dat klopt. Het betreft in elk geval geen leugens, tenminste niet die jij kan aangeven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ophitsing en laster zijn net zo goed factoren om te bepalen of het een hetze is lijkt me.
Ik ben het ook eens met het commentaar van Bas van der Vlies: Wilders had volgens hem best de procedure over dubbele functies op de agenda mogen zetten, maar geen Kamerlid op de korrel moeten nemen die juridisch gezien niets fout doet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:14 schreef du_ke het volgende:
Ik kwam ook niet aan met de term hetze. Maar hoe omgegaan wordt met enkele onze volksvertegenwoordigers vind ik wel een vorm van ophitsing.
En zeker van lasterend gedrag.
Juist zo had hij het kunnen en moeten aanpakken. Nu ging het puur om het zwartmaken van bepaalde personen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:24 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met het commentaar van Bas van der Vlies: Wilders had volgens hem best de procedure over dubbele functies op de agenda mogen zetten, maar geen Kamerlid op de korrel moeten nemen die juridisch gezien niets fout doet.
Heb je dan iets anders verwacht van Wilders?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist zo had hij het kunnen en moeten aanpakken. Nu ging het puur om het zwartmaken van bepaalde personen.
Neequote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:33 schreef sammienl het volgende:
[..]
Heb je dan iets anders verwacht van Wilders?
Ja, dat hij iets aan het integratievraagstuk zou doen, of immigratie. Daar hebben zijn stemmers tenminste wat aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:33 schreef sammienl het volgende:
[..]
Heb je dan iets anders verwacht van Wilders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |