Ah jij hebt hem al in de kast staan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben blij dat ik de twee speelfilms een tijdje geleden heb gevonden; die zijn een stuk leuker dan dat CGI-gepruts.
Nee, ik heb die twee speelfilms in de kast staan met Jean-Pierre Talbot als Kuifje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah jij hebt hem al in de kast staan?
ik vind t nu juist heel erg op de strips lijken, t ziet er beter uit dan verwacht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jawel, maar daarmee kun je veel dichter bij de originele versie blijven.
geloof het wel jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:03 schreef Dale. het volgende:
Vraagje... zie ik het nou goed maar draait ie vandaag al???
http://www.pathe.nl/bioscoop/eindhoven
waaromquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:16 schreef Dale. het volgende:
Engels of Nederlands...? Welke zal ik kiezenhmmmmmmmmm Nederlands denk ik...
Omdat ik de tekenseries altijd in het Nederlands heb gezienquote:
Jij hebt iets gemist in je jeugd... van kuifje zijn behalve strips ook tekenseries geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kuifje klinkt stoerder dan TinTinIn de subs staan ook gewoon de nederlandse namen.
En het is geen tekenfilm.
En die waren echt geweldigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jij hebt iets gemist in je jeugd... van kuifje zijn behalve strips ook tekenseries geweest.
Daar hadden we videobanden van en ik keek altijd samen met een vriendin. De serie heb ik inmiddels op DVD.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jij hebt iets gemist in je jeugd... van kuifje zijn behalve strips ook tekenseries geweest.
Ik zeg deze film is geen tekenfilm.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef Dale. het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat ik denk dat de film een tekenfilm isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg deze film is geen tekenfilm.
Overigens zitten veel dan die beelden in de film.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:16 schreef Dale. het volgende:
Engels of Nederlands...? Welke zal ik kiezenhmmmmmmmmm Nederlands denk ik...
quote:
Dacht dat je hier zei "Omdat ik tekenseries..."quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:23 schreef Dale. het volgende:
Omdat ik de tekenseries altijd in het Nederlands heb gezien?
I knowquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dacht dat je hier zei "Omdat ik tekenseries..."
nou ik vond het bij Toy Story 3 of dispicable me een stuk beter gedaan. juist met animatie films is het een stuk makkelijker om er effectief gebruik van te maken lijkt me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
3D die niets toevoegt, waar hebben we dat eerder gehoord?
Oh ja, bij elke 3D film ooit gemaakt die niet Avatar heette
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |