Ik ook! Die Inca!!! *rilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:35 schreef Ace1 het volgende:
Best tof
Vroeger nachtmerries gehad van De 7 kristallen bollen
kuifje is een racist in de 1e 2 boeken :dquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ga deze film wel in de bioscoop kijken, de Kuifje albums blijven een briljant stuk geschiedenis uit de 20e eeuw
kuifje was zijn tijdsgeest niet vooruitquote:Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
kuifje is een racist in de 1e 2 boeken :d
Nice, ziet er mooi uit, al blijft het toch moeilijk blijkbaar om een menselijk gezicht natuurgetrouw te animeren.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Klik op de TinTin poster (linksboven) voor de nieuwe trailer!
Now this gets me excited!!!
Ik word de laatste tijd zo ziek van al die john williams soundtracks ... altijd het zelfde pompeuze hollywood geluid het lijkt wel of dat in alle films zit.quote:
Er is niets mis met CGI, MITS het goed gedaan wordt, wat ik hier niet echt zie. Ik had liever cell-shaded gezien zodat je VEEL dichter bij de stijl van Herge had kunnen blijven.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:20 schreef gniffie het volgende:
Hollywood
Waarom verneukte CGI, hou het dan lekker bij getekend
Cell shaded zou veel beter passen idd, maar CGI trekt natuurlijk veel meer kijkers. En alles voor het geldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er is niets mis met CGI, MITS het goed gedaan wordt, wat ik hier niet echt zie. Ik had liever cell-shaded gezien zodat je VEEL dichter bij de stijl van Herge had kunnen blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Bosbeetle op 19-07-2011 16:15:35 ]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |