Dan was hij helemaal para geworden!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:24 schreef Carlaa het volgende:
Laten we effe HEEL eerlijk zijn... als Brainless zo gestoord zou worden in een poging tot sex hadden we heeeelemaal in een deuk gelegen
Onzin. De gitaarleraar kent Brian toch ook nu en die moet nu toch ook niet ineens cp's betalen? Ze komt tegen betaling een dienst verlenen. Als een ander dat ook wil, moet hij dat ook aanvragen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:22 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Nou ik vind ook wel dat ze erg lang blijft... een hoer blijft een paar uurtjes, geen hele nacht. Dan zou Brian dus ook een van zijn neukertjes (die hij ongetwijfeld heeft in de buitenwereld) een nacht langs kunnen laten komen. Daarbij kende Huub haar al dus is het bijna als een vriendin uitnodigen, maar dan zonder de cp's.
Dit was toch ook helemaal hilarisch, juist omdat het Huub was.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:24 schreef Carlaa het volgende:
Laten we effe HEEL eerlijk zijn... als Brainless zo gestoord zou worden in een poging tot sex hadden we heeeelemaal in een deuk gelegen
De komende dagen kun je Gaby zonder maskertje ook wel herkennen, die heeft zeker nog een week rode oren van de elastiekjes.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
[..]
De komende dagen kun je Gaby zonder maskertje ook wel herkennen, die heeft zeker nog een week rode oren van de elastiekjes.
Was een leuk begin van de dag toch?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:30 schreef Pleione het volgende:
zo kan het nu effe saai worden alsjeblieft? dan kan ik met nuttige dingen aan de gang...
Het hoeft ook niet 24/7 geclash te zijn, maar dit gevoos met die Gaby met ik alweer helemaal zat. En als we dan nog anderen op de streams zagen, maar nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
-knip-
En ze gaat heus zo weg, maar wat een onzin dat het 24/7 altijd maar clashen moet zijn. Dan houdt het ook een keer op, je moet ook ontspannen. Die groep komt zo wel weer.
Strijkijzer. Als een soort eerbetoon aan Ilona.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Wat wil Huub verstoppen?
Als ik het allemaal goed heb begrepen heeft Gaby met Ilona gesproken. Dat ging over een strijkijzer. Dat wil Gaby nu meenemen of verstoppen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
Wat wil Huub verstoppen?
Strijkboutquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Anderkeertje het volgende:
Wat wil Gaby nu verstoppen?
Zie je liever Jaap?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet 24/7 geclash te zijn, maar dit gevoos met die Gaby met ik alweer helemaal zat. En als we dan nog anderen op de streams zagen, maar nee.
True... nog even geduld, om 12 uur moet ze weg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet 24/7 geclash te zijn, maar dit gevoos met die Gaby met ik alweer helemaal zat. En als we dan nog anderen op de streams zagen, maar nee.
Vlak voor Ilona wegging ging natasja tekeer tegen haar: alleen met een strijkbout krijg je die rimpels nog uit je kop. Dus Ilona had het strijkijzer verstopt om te sarren.quote:
De bewoners hadden toch uitgemaakt dat schoonheid van binnen zit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:33 schreef robert2006 het volgende:
gaby ziet er wel lievig en mollig uit, maar kan niet tippen aan een nena, vind zelfs amanda mooier dan haar.
Smaken verschillen he?quote:
Toen Ilona de villa verliet had Natasia iets geroepen. Ilona moest het strijkijzer maar gebruiken om haar rimpels glad te strijken.quote:
Ok thnxquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlak voor Ilona wegging ging natasja tekeer tegen haar: alleen met een strijkbout krijg je die rimpels nog uit je kop. Dus Ilona had het strijkijzer verstopt om te sarren.
Als hij onderdeel uitmaakt van een gesprek met Brian, Natasja en/of Amanda, ja.quote:
Ilona had het strijkijzer toch mee naar huis genomen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Vlak voor Ilona wegging ging natasja tekeer tegen haar: alleen met een strijkbout krijg je die rimpels nog uit je kop. Dus Ilona had het strijkijzer verstopt om te sarren.
was ze van plan, maar ze heeft het verstopt, dacht ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ilona had het strijkijzer toch mee naar huis genomen?
Ut gevoos is afgelopen, ze maakt zich klaar voor vertrek. Het klinkt raar, maar ik zou nu ook wel weer eens streams op het BAN groepje willen, kijken wat die lopen te bekokstoven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als hij onderdeel uitmaakt van een gesprek met Brian, Natasja en/of Amanda, ja.
Maar een sportende Jaap zou me ook snel vervelen. Het maakt me niet uit wie, maar wat geklets vind ik boeiender dan gevoos.
Nee verstopt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:39 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ilona had het strijkijzer toch mee naar huis genomen?
Vind je haar niet leuk? Ik vind haar best wel geweldigquote:
Maar riep Natasia na een paar dagen niet: Oh ze heeft het strijkijzer echt meegenomen.?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee verstopt.
Maar natasia moest denken dat ze hem mee had genomen.
Ja Ilona haar pannetje was goed gelukt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:43 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Maar riep Natasia na een paar dagen niet: Oh ze heeft het strijkijzer echt meegenomen.?
Mooi, ik had de streams al uitgezet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ut gevoos is afgelopen, ze maakt zich klaar voor vertrek. Het klinkt raar, maar ik zou nu ook wel weer eens streams op het BAN groepje willen, kijken wat die lopen te bekokstoven.
Snap ik ook niet hoor, altijd 2 streams op hetzelfde, lijkt me een kwestie van een knopje indrukken voor de verantwoordelijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi, ik had de streams al uitgezet.
En het klinkt niet raar, het is raar dat we maar 2 streams hebben en op beide hetzelfde zien.
Zoals beequeen al zei, smaken verschillen, dus zou 1 stream op een beslagen douchedeur en 1 stream op een groepje in de gameroom stukken beter zijn, maar helaas.
Nee en neequote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je haar niet leuk? Ik vind haar best wel geweldig
En er moet nog een nieuwe komen voor Ilona, dus prima kans.
Geef het nou maar toe, je mist Japio gewoon!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Ut gevoos is afgelopen, ze maakt zich klaar voor vertrek. Het klinkt raar, maar ik zou nu ook wel weer eens streams op het BAN groepje willen, kijken wat die lopen te bekokstoven.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaby is heel lief en verklapte een heleboel gisteren. Ook leuk hoe ze Jaap diste doordat ze zei het met hem niet te doen en dat ze alleen haar lichaam verkoopt, niet haar geest zoals Jaap op zijn werk zou doen. Ze vertelde allemaal leuke dingen en dat ze wegzapte als ze Brian zag..dit zei ze ook tegen Amanda al zal die de hint wel niet snappen.
Muziekje van de wasmachine als de deur open gaat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:45 schreef My_ het volgende:
Wat is dat piepje wat ik net hoorde, dat hoor ik wel vaker, maar ik heb geen idee waar dat bij hoort...
eerder Natasia.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:47 schreef Carlaa het volgende:
Waar een homo en een hetero vechten om dezelfde hoer... hmm.. zou de 3e (Jaap?) ermee vandoor gaan?
Ik begin de dag met Cossen teruglezen, dat helpt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:47 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
weet je ook wat ze allemaal verteld heeft?
Zo ongeveer de inhoud van de laatste 100 COSsen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:47 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Muziekje van de wasmachine als de deur open gaat.
Een paar dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:47 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Ff serieus, heeft Huub echt het bontje van Snollie ondergespoten met dat stinkgeurtje van hem?
Ja, voordat hij er de laaste keer uit moest wegens fysiek geweld..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Ff serieus, heeft Huub echt het bontje van Snollie ondergespoten met dat stinkgeurtje van hem?
Zowzow...een hoer en nog liegen ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een paar dingen.
Dat alles wat de miljonairs zeggen bijna geciteerd wordt op FOK!
Ze heeft verschillende fakes uit het fake topic verteld en uitgelegd hoe ze er uit zagen.
Dat ze een auto kan krijgen van een dealer wanneer ze Brian een trap geeft.
Dat men hier op FOK! het waarderde dat Huub geen gebruik van Amanda maakte toen ze dronken was.
Dat men hier op FOK! ook graag heeft dat Huub bescheiden blijft.
Ok, thnxquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
[..]
![]()
Toen ze net die parfums hadden gemaakt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een paar dingen.
Dat alles wat de miljonairs zeggen bijna geciteerd wordt op FOK!
Ze heeft verschillende fakes uit het fake topic verteld en uitgelegd hoe ze er uit zagen.
Dat ze een auto kan krijgen van een dealer wanneer ze Brian een trap geeft.
Dat men hier op FOK! het waarderde dat Huub geen gebruik van Amanda maakte toen ze dronken was.
Dat men hier op FOK! ook graag heeft dat Huub bescheiden blijft.
Wat liegt ze?quote:
Dankquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaby zei ook dat Huub rustiger moest doen en zijn ego niet te groot moest laten worden, omdat een aantal fokkers dat vonden. Ze vroeg of dingen gescript waren (standaard verhaal van Huub volgde hierop). Ook werd duidelijk dat Huub een briefje van de redactie ofzo had gehad waarin stond dat hij moest opletten dat de rest hem niet ging uitlokken tot fysiek geweld. Dat ze Brian maar niks vond..en nog wat dingen al ben ik die vergeten
Ja ze zei tegen Amandel geloof ik zoiets dat de streams bij haar uitgingen als Brian in beeld kwam.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Gaby zei ook dat Huub rustiger moest doen en zijn ego niet te groot moest laten worden, omdat een aantal fokkers dat vonden. Ze vroeg of dingen gescript waren (standaard verhaal van Huub volgde hierop). Ook werd duidelijk dat Huub een briefje van de redactie ofzo had gehad waarin stond dat hij moest opletten dat de rest hem niet ging uitlokken tot fysiek geweld. Dat ze Brian maar niks vond..en nog wat dingen al ben ik die vergeten
Ze vertelde aan Amanda dat ze de streams uit deed wanneer Brian in beeld kwam. Amanda "huh wat?". En toen herhaalde Gaby het nog een keer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat ze Brian maar niks vond..en nog wat dingen al ben ik die vergeten
Wtfquote:
die is echt goedquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze vertelde aan Amanda dat ze de streams uit deed wanneer Brian in beeld kwam. Amanda "huh wat?". En toen herhaalde Gaby het nog een keer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |